eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › ELEMENTY DO KOREKCJI SKOLIOZY (powtórzenie II) (Nr rejestru A/28/10)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-09

Poznań: ELEMENTY DO KOREKCJI SKOLIOZY (powtórzenie II) (Nr rejestru A/28/10)
Numer ogłoszenia: 203364 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163024 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310142, 8310242, faks 061 8310242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ELEMENTY DO KOREKCJI SKOLIOZY (powtórzenie II) (Nr rejestru A/28/10).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów do zestawu do korekcji skoliozy piersiowej dwułukowej z dojścia tylnego. Zaoferowane elementy muszą być kompatybilne z zestawem CD HORIZON LEGACY. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Cenniku (Załącznik nr 2 do SIWZ). UWAGA ! Zamawiający wymaga podania ceny każdego elementu wchodzącego w skład implantu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy celem dostarczenia (w ciągu 3 dni od dnia wezwania) próbki oferowanego produktu, która zostanie zwrócona po sprawdzeniu zgodności z ofertą. Zamawiający wymaga aby: - implanty posiadały certyfikat CE i deklarację zgodności wyrobu medycznego; - na opakowaniu jednostkowym implantów zamieszczona była nazwa handlowa w języku polskim, numer katalogowy oraz seria i termin ważności przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany; - implanty posiadały trwałe oznaczenie umożliwiające ich identyfikację; - wszystkie elementy zaoferowanych implantów pochodziły od jednego producenta; - zamówienie było realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych. Wykonawca zobowiązany jest do: - utworzenia banku implantów na terenie siedziby Zamawiającego; - zapewnienia stałego zaopatrzenia banku implantów w odpowiednią ilość kompletów implantów poszczególnych rozmiarów, umożliwiającą przeprowadzenie przynajmniej dwóch zabiegów operacyjnych jednocześnie; - uzupełniania banku implantów w terminie 24 godzin od momentu przesłania przez Zamawiającego zamówienia faksem lub drogą elektroniczną; - dostarczenia jednego kompletnego zestawu instrumentarium, umożliwiającego płynne wykonywanie zabiegów wg oferowanej technologii; - dostarczenia w sytuacjach wyjątkowych dodatkowego zestawu instrumentarium w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia wykonawcy stosownego zapotrzebowania poprzez faks lub pocztę elektroniczną; - dostarczenia zestawów instrumentarium w kontenerach zaworowych; - konserwacji oraz wymiany zużytych, uszkodzonych bądź wadliwych elementów instrumentarium na swój koszt w sytuacji, gdy były one używane przez Zamawiającego zgodnie z ich przeznaczeniem.; - wymiany na własny koszt dostarczonych implantów, których termin ważności będzie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego; - przeprowadzenia w terminach uzgodnionych z Zamawiającym bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów Zamawiającego. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDTRONIC POLAND Sp. z o.o., Ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38334,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33324,20

  • Oferta z najniższą ceną: 33324,20 / Oferta z najwyższą ceną: 33324,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.