Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Rogowo: Świadczenie usług dowozu (i odwozu) dzieci i młodzieży szkolnej do szkół podstawowych, gimnazjów i oddziałów przedszkolnych w Rogowie i Gościeszynie w okresie od 01.09.2009r. do 30.06.2010r. w miesiącach nauki szkolnej.
Numer ogłoszenia: 203350 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowo-Kulturalnych , pl. Powstańców Wielkopolskich 26, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3024150, faks 0-52 3024145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://rogowo.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dowozu (i odwozu) dzieci i młodzieży szkolnej do szkół podstawowych, gimnazjów i oddziałów przedszkolnych w Rogowie i Gościeszynie w okresie od 01.09.2009r. do 30.06.2010r. w miesiącach nauki szkolnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług dowozu (i odwozu) dzieci i młodzieży szkolnej do szkół podstawowych, gimnazjów i oddziałów przedszkolnych w Rogowie i Gościeszynie w okresie od 01.09.2009r. do 30.06.2010r. w miesiącach nauki szkolnej, zgodnie z wykazem planowanych tras, godzin dowozu oraz ilości dowożonej młodzieży szkolnej, przedstawionym w SIWZ 341 - 1/09..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp tzn: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy pzp. Ocena na zasadzie: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Parafowana każda strona formularza umowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Poświadczona kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru dokumentów dopuszczającego wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu jakie posiada wykonawca. 5. Wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rogowo.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowo - Kulturalnych
Plac Powstańców Wlkp. 26, 88 - 420 Rogowo (fax. 052 3024145).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowo - Kulturalnych Plac Powstańców Wlkp. 26, 88 - 420 Rogowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ROGOWO
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Rogowo.
- Remont drogi gminnej nr 130523C w miejscowości Cegielnia, Gmina Rogowo.
- Zakup wyposażenia na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu
- Nadbudowa i rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Rogowie
więcej: przetargi ROGOWO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





