eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z zakupem nowych telefonów komórkowych na rzecz Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z zakupem nowych telefonów komórkowych na rzecz Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.
Numer ogłoszenia: 203216 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z zakupem nowych telefonów komórkowych na rzecz Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zakup 265 szt. aparatów komórkowych wraz z kartami SIM (do współpracy z tymi aparatami) oraz 40 szt. aparatów komórkowych bez kart SIM stanowiących rezerwę w przypadku trwałych uszkodzeń telefonów służących do realizacji umowy (aparaty serwisowe pod względem technicznym i cenowym mają być nie gorsze niż telefony przeznaczone dla realizacji usług z segmentu A), 2. zakup 4 modemów USB i 2 modemów ExpressCard działających w oparciu o technologię min. HSDPA/UMTS. 3. zakup pakietów usług telekomunikacyjnych dla 265 aparatów komórkowych obejmujących wyspecyfikowane niżej potrzeby zamawiającego: segment: A ilość kart SIM do telefonów: 260, ilość minut wliczonych w abonament od 50 do 60 segment: B ilość kart SIM do telefonów: 3, ilość minut wliczonych w abonament od 100 do 130 segment: C ilość kart SIM do telefonów: 1, ilość minut wliczonych w abonament od 200 do 250 segment: D ilość kart SIM do telefonów: 1, ilość minut wliczonych w abonament od 400 do 500 Ilości darmowych minut wliczonych w abonament należy traktować jako ilości graniczne, tzn. Wykonawca zaoferuje taki abonament w danym segmencie, w którym darmowe ilości minut będą mieściły się w określonym wyżej przedziale. Bezpłatne (wliczone w abonament) mają być połączenia głosowe oraz co najmniej usługi SMS. Zamawiający wymaga ażeby bezpłatne (wliczone w abonament) połączenia głosowe i SMS były realizowane wyłącznie poza grupą złożoną z abonentów Urzędu Miasta. Zgodnie z pkt 5 Obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia: w grupie abonentów Urzędu Miasta stawka za połączenia głosowe będzie wynosić 0 zł i stawka za przesłanie SMS 0 zł. 4. zakup pakietów usług telekomunikacyjnych dla 4 kart SIM do obsługi bramek GSM obejmujących wyspecyfikowane niżej potrzeby zamawiającego: ilość kart SIMdo bramek: 4, ilość minut wliczonych w abonament: od 700 do 1000. Karty SIM do bramek GSM wykorzystywane będą jedynie dla połączeń głosowych. 5. zakup pakietów usług telekomunikacyjnych dla 6 modemów działających w oparciu o technologię min. HSDPA/UMTS obejmujących wyspecyfikowane niżej potrzeby zamawiającego: ilość modemów: 6, maksymalny limit transferu: bez limitu transferów 6. zakup 10 kart SIM z możliwością aktywacji w dowolnym momencie trwania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej 32.25.00.00 - Telefony komórkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie załączonych dokumentów, zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje każdy ze wspólników spółki cywilnej, każdy z członków konsorcjum lub pełnomocnik w ich imieniu na jednym druku oświadczenia. Z Oświadczenia musi wynikać w imieniu kogo jest ono składane (nazwa firmy/firm). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Ilość darmowych minut w abonamencie - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, pok. 315, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 13:30, miejsce: Urzad Miasta Gorzowa Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4 , Kancelaria Ogólna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.