Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-24
Strzelce Krajeńskie: Wykonanie sieci okablowania strukturalnego w budynku Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich przy Al. Wolności 48
Numer ogłoszenia: 203187 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631130 w. 235, fax 095 7633294.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci okablowania strukturalnego w budynku Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich przy Al. Wolności 48.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż systemu korytek kablowych w kolorze białym umożliwiające montaż sieci logicznej i elektrycznej w jednym korytku w dwóch wymiarach od 110 x 60 mm do 130 x 60 mm-trasa główna oraz od 40 x 60 do 60 x 60w ilości niezbędnej do zrealizowania założonych tras kablowych zgodnie z załącznikiem. Dostawa i montaż okablowania miedzianego skręcanego do budowy sieci logicznej kat. 5e w ilości niezbędnej do zrealizowania założonych tras kablowych zgodnie z załącznikiem. Dostawa i montaż gniazd końcowych 2xRJ 45 montowanych w korytkach kablowych w ilości zgodnych z załącznikiem. Dostawa gniazd elektrycznych montowanych po 3szt. na jeden punk przyłączeniowy w korytkach kablowych z blokadami w ilości zgodnie z załącznikiem. Dostawa i montaż kabla miedzianego YDYżo 3x2.5 mm do połączeń gniazd elektrycznych z poszczególnym rozdzielniami w ilości zgodnie z załącznikiem. Dostawa i montaż kabla miedzianego YDYżo 5x10 mm do połączeń między rozdzielniami w ilości zgodnie z załącznikiem. Dostawa i montaż szafy serwerowej o wymiarach 42u szerokości 800 mm głębokości 800 mm wysokość 1980 mm z drzwiami przeszklonymi. Dostawa i montaż paneli krosowych 24 x RJ4S kat. 5e w ilości niezbędnej do podłączenia zaplanowanej ilości gniazdek zgodnie z załącznikiem. Dostawa i montaż wieszaków kablowych poziomych w ilości 8 sztuk. Dostawa i montaż wieszaków kablowych pionowych w ilości 4 sztuk. II. Dostawa i montaż szafek podtynkowych do rozdzielni pośrednich 3x 24 - 72 moduły w ilości zgodnie z załącznikiem. 12. Dostawa i montaż kabla koncentrycznego oraz YDYżo 2x2.5mm w ilości zgodnie z załącznikiem - instalacja kamer. Dostawa i montaż kabli krosowych RJ 45 kat. 5e długość 3m w ilości równej ilości gniazd w panelach krosowych zgodnie z załącznikiem. Dostawa kabli krosowych RJ 45 kat. 5e długość lm w ilości równej ilości gniazd w panelach krosowych. Dostawaj montaż kabla UTP 5e do punktów przewidzianych jako czujki zgodnie z załącznikiem. Dostawa i montaż elementów rozdzielni pośrednich zgodnie z załącznikiem. Dostawa i montaż oraz uruchomienie przełączniki zarządzanego 48 portów I OOBase-TX i 2 porty Combo (1 000Base-T I SFP montowany w szafie serwerowej w obudowie typu Raek 1 9 z wsparciem dla 802.1 i możliwością stworzenia nie mniej niż 256 VLAN6w statycznych oraz możliwością filtrowanie MAC adresów w ilości nie mniej niż 256 wpisów. Dostawa i montaż oraz uruchomienie routera szerokopasmowego z 8 portowym przełącznikiem i podwójnym wejściem na sieć WAN obsługującym usługę DSL z zaporą ogniową wykorzystującą mechanizmy S Pl (Stateful Packet Inspection) śledzący pakiety przechodzące przez router,DoS (Denial of Seryice), możliwość definiowania polityk dostępu (Access rules) dla różnych portów TCP/lP w zależności od interfejsu źródłowego oraz adresów lP źródła i celu wraz z możliwością określenia czasu działania danej reguły, blokada dostępu do zabronionych domen w określonym czasie, 50 kanałów VPN szyfrowanych DES!3DES, w obudowie typu Rack 19 montowanej w szafie serwerowej. Wykonanie niezbędnych pomiarów umożliwiających uruchomienie sieci elektrycznej. Wykonanie niezbędnych pomiarów i testów sieci logicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Oryginalny kod CPV: 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci Oryginalny kod CPV: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe Oryginalny kod CPV: 32.42.30.00 - Gniazda sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.30.00 - Gniazda sieciowe Oryginalny kod CPV: 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium w tym postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o analizę przedłożonych przez wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym) w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, oświadczeń i dokumentów: w zakresie potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; złożenie oferty w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego; złożenie wypełnionego i podpisanego formularza oferty; złożenie podpisanego oświadczenia o zaakceptowaniu wzoru umowy; W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielne przez wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, wykonawcy przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego powinni przedstawić zamawiającemu umowę regulująca ich współpracę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ;niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składnia ofert; wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; złożenie podpisanego oświadczenia o zaakceptowaniu wzoru umowy; oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sk.tensoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Urzędzie Miejskim w Strzelcach Kraj., Aleja Wolności 48, 66 - 500 Strzelce Kraj..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Strzelcach Kraj., Aleja Wolności 48, 66 - 500 Strzelce Kraj. w sekretariacie..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Żłobku Samorządowym w Strzelcach Krajeńskich w ramach Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego w Strzelcach Kraj.
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego 80 kVA - 64 kW wersja mobilna na przyczepie wraz z próbnym podłączeniem, uruchomieniem i serwisem gwarancyjnym
- "Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Strzelcach Krajeńskich oraz terenu wokół szkoły w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i częściowo utwardzonej na terenie miasta i gminy Strzelce Krajeńskie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Rozbudowa dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych wraz z ich automatyzacją w Gminie Turek
- Dostawa elementów wyposażenia laboratorium druku przyrostowego, technicznych środków materiałowych i materiałów eksploatacyjnych do produkcji dronów oraz elementów składowych sieci LAN.
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa wraz z wdrożeniem do działającej infrastruktury 2 urządzeń typu Firewall klasy NGFW.
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





