Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-25
Kielce: Udzielenie i obsługa trzech kredytów do łącznej wysokości 10 535 009,88 zł na zapewnienie płynności realizacji projektów objętych wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 20314 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Kielcach , Pl. Zamkowy 1, 25-010 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3444014, faks 041 3448261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa trzech kredytów do łącznej wysokości 10 535 009,88 zł na zapewnienie płynności realizacji projektów objętych wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa trzech kredytów bankowych do łącznej wysokości 10 535 009,88 zł (słownie złotych: dziesięć milionów pięćset trzydzieści pięć tysięcy dziewięć 88/100) z przeznaczeniem na zachowanie płynności realizacji projektów objętych wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, z ostatecznym terminem spłaty do dnia 31.12.2013 roku. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące kredyty: A)kredyt bankowy do kwoty 2 280 038.77 zł (słownie złotych: dwa miliony dwieście osiemdziesiąt tysięcy trzydzieści osiem 77/100) na sfinansowanie wydatków niekwalifikowalnych (w tym podatek VAT) oraz prefinansowanie dotacji z EFRR dla zadania pn. Wzrost atrakcyjności turystycznej Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku poprzez jego modernizację, renowację i odtworzenie elementów zabytkowego parku oraz wdrożenie interaktywnego zwiedzania. Ogólna wartość projektu wynosi 3 317 762,99 zł, w tym: EFRR: 1 556 586,33 zł; co stanowi 60% wartości projektu, Promesa Ministra Kultury: 389 146,58 zł, co stanowi 15% wartości projektu, wkład własny: 648 577,64 zł, co stanowi 25% wartości projektu, VAT (koszt niekawalifikowalny): 598 285,13 zł, pozostałe koszty niekwalifikowalne: 125 167,31 zł. Planowany termin zakończenia realizacji rzeczowej projektu 15-11-2010 r. Planowany termin zakończenia realizacji projektu 24-12-2010 r. B)kredyt bankowy do kwoty 4 756 461,67 zł (słownie złotych: cztery miliony siedemset pięćdziesiąt sześć tysięcy czterysta sześćdziesiąt jeden 67/100) na sfinansowanie wydatków niekwalifikowalnych (w tym podatek VAT) oraz prefinansowanie dotacji z EFRR dla zadania pn. Dawny Pałac Biskupów Krakowskich w Kielcach najcenniejszym obiektem promocyjnym turystyki kulturowej ziemi świętokrzyskiej. Ogólna wartość projektu wynosi 5 689 101,22 zł, w tym: EFRR: 3 730 558,18 zł, co stanowi 80% wartości projektu, wkład własny: 932 639,55 zł, co stanowi 20% wartości projektu, VAT (koszt niekwalifikowalny): 1 025 903,49 zł. Planowany termin zakończenia realizacji rzeczowej projektu 30-12-2011 r. Planowany termin zakończenia realizacji projektu 30-01-2012 r. C)kredyt bankowy do kwoty 3 498 509,44 zł (słownie złotych: trzy miliony czterysta dziewięćdziesiąt osiem tysięcy pięćset dziewięć 44/100) na sfinansowanie wydatków niekwalifikowalnych (w tym podatek VAT) oraz prefinansowanie dotacji z EFRR dla zadania pn. Remont, modernizacja oraz wyposażenie Kamienicy pod Trzema Herbami przy ul. Rynek 3/5 w Kielcach z przeznaczeniem na Muzeum Dialogu Kultur. Ogólna wartość projektu wynosi 4 185 354,42 zł, w tym; EFRR: 2 747 379,94 zł, co stanowi 80% wartości projektu, wkład własny: 686 844,98 zł, co stanowi 20% wartości projektu, VAT (koszt niekwalifikowalny): 751 129,50 zł. Planowany termin zakończenia realizacji rzeczowej projektu 30-04-2012 r. Planowany termin zakończenia realizacji projektu 30-05-2012 r. 4.Zamawiający posiada środki finansowe na zabezpieczenie wkładu własnego przy realizacji projektów przyznane Uchwałą Zarządu Województwa Świętokrzyskiego z dnia 12.06.2009 r. Nr 2176/09. 5.Udostępnienie kredytów następować będzie w transzach, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładna data uruchomienia każdej transzy danego kredytu zostanie podana przez Zamawiającego z 2-dniowym wyprzedzeniem. 6.Przewidywana spłata każdej z uruchomionych transz kredytów będzie następowała w terminie do 180 dni. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnych kwot każdego z kredytów oraz do wcześniejszej jego spłaty w całości lub części bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 8.Zamawiający nie przewiduje prowizji bankowej od udzielonego kredytu. 9.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10.Oprocentowanie kredytu jest zmienne przez cały okres kredytowania, oparte na stawce WIBOR 1M (warszawska średnia stopa procentowa oferowana dla pożyczek na polskim, międzybankowym rynku pieniężnym) dla depozytów 1-miesięczych ustalonej na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy, i marży banku (dodatniej lub ujemnej) stałej w okresie kredytowania, wyrażonej w %. W celu porównania złożonych ofert należy przyjąć stałą stopę WIBOR 1M z dnia 15.01.2010 r. - tj. 3,63 %..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na wybraną część lub części zamówienia w następujących wysokościach Część I - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Część II - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Część III - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie: - posiadania uprawnień do wykonywania działalności jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. Z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ (wymagana forma dokumentu - oryginał) b)zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. Z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 2.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania: a)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ (wymagana forma dokumentu - oryginał) b)aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mnki.pl/pl/s,419,Udzielenie_zamowienia.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. Zamkowy 1, 25-010 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Pl. Zamkowy 1, 25-010 Kielce, pokój nr 21 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 oraz Promesy Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług wsparcia technicznego oraz odnowienia gwarancji producenta dla urządzeń serwerowych i sieciowych marki Dell
- Ewidencja przepustów znajdujących się pod drogami wojewódzkimi administrowanymi przez Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach...
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7
- Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach w ramach projektu pn. "ELEKTRYK z nową jakością kształcenia"
- USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA II MODUŁU SZKOLENIA KOMPETENCYJNEGO CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCEGO Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- Zakup koparki.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.