Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-28
Szczecin: DOSTARCZENIE I MONTAŻ OŚWIETLENIA TYMCZASOWEGO NA STADIONIE LEKKOATLETYCZNYM PRZY
UL. LITEWSKIEJ 20 W SZCZECINIE NA POTRZEBY MITINGU LEKKOATLETYCZNEGO PEDROS CUP SZCZECIN 2008 W DNIU 17. 09.2008 R.
Numer ogłoszenia: 203066 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji, ul. Niedziałkowskiego 6, 71-403 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4223427, fax 091 4221952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosrir.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTARCZENIE I MONTAŻ OŚWIETLENIA TYMCZASOWEGO NA STADIONIE LEKKOATLETYCZNYM PRZY UL. LITEWSKIEJ 20 W SZCZECINIE NA POTRZEBY MITINGU LEKKOATLETYCZNEGO PEDROS CUP SZCZECIN 2008 W DNIU 17. 09.2008 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę, montaż, obsługę oraz demontaż oświetlenia tymczasowego, z własnym zasilaniem (np.: agregaty prądotwórcze z paliwem), o natężeniu (poziomym) min. 900Lx dla terenu rozgrywania zawodów (bieżnia i płyta stadionu), w każdej jego części. 4. Czas pracy oświetlenia od godziny 15:00 do 21:00 w dniu 17.09.2008r. 5. Prace winny być zakończone na dzień przed terminem zawodów (tj. 16.09.2008 r.) w celu wykonania prób, sprawdzeń i odbioru instalacji oświetleniowej - potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru robót. 6. Zamawiający dokona odbioru ww. prac przy współudziale osoby odpowiedzialnej za przekaz telewizyjny. 7. Instalacja oświetleniowa winna być wykonana zgodnie z przepisami N SEP-E-004, PN-IEC-60364, warunkami technicznymi, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Rysunki terenu i schemat stanowią załącznik nr 5. 8. Instalacja ma zapewnić oświetlenie obiektu podczas trwania mitingu w sposób ciągły, bezpieczny dla ludzi oraz dla urządzeń i instalacji znajdujących się na obiekcie. 9. Wykonawca po zakończonym mitingu zobowiązany jest do doprowadzenia obiektu do stanu pierwotnego. 10. Zamówienie winno być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia w specjalności instalacje i sieci elektryczne i elektroenergetyczne. Osoby te muszą należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Uprawnienia muszą być potwierdzone dokumentami uprawniającymi do projektowania kierowania robotami w branży instalacje i sieci elektryczne i elektroenergetyczne. 11. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia prac w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 120 tys. zł. na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia i przedstawienia oryginału polisy. 12. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami, należytą starannością i zgodnie z wiedzą techniczną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 pracę podobną. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie oświetlenia tymczasowego o mocy min 600 lx. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych, usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wyżej wymieniony wykaz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosrir.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji w Szczecinie przy ul. Niedziałkowskiego 6, kod 71-403.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji w Szczecinie przy ul. Niedziałkowskiego 6, kod 71-403.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- Zestaw do opracowania i druku modeli 3D do zabiegów onkologicznych - drukarka + skaner (dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki 3D z zestawem do finalnej obróbki modeli oraz skanerem 3D)
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA PN.: "WSPÓLNY DOM HOSPICYJNY"
- Dostawa hełmów kulo- i odłamkoodpornych - 140 szt.
- Dostawa kamizelek zewnętrznych kulo- i odłamkoodpornych - 140 szt.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia studyjnego oraz zestawów nagłośnieniowych i oświetleniowych dla realizacji działań projektowych w ramach projektu 'Młodzi Kreatorzy Przyszłości' nr FESW.08.03-IZ.00-0010/25" _16
- Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i drogowego poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw na terenie Miasta Zielona Góra - Majątek Miasta
- Roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia stadionu miejskiego przy Al. Mokronoskich 4 w Grodzisku Mazowieckim
- Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez działania z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" - II podejście.
- Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie gminy Chmielno
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2026
więcej: Systemy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





