Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Zabrze: Dostawa jednego fabrycznie nowego analizatora termograwimetrycznego
wraz z oprzyrządowaniem dla Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku Białej,
ul. Willowa 2
Numer ogłoszenia: 203055 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk działające jako pełnomocnik Akademii Techniczno-Humanistycznej, 43-309 Bielsko-Biała, ul. Willowa 2 , ul. Marie Curie-Skłodowskiej 34, 41-819 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 271 60 77, faks 32 271 29 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednego fabrycznie nowego analizatora termograwimetrycznego wraz z oprzyrządowaniem dla Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku Białej, ul. Willowa 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego zestawu analizatora termograwimetrycznego wraz z wyposażeniem dla Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku Białej, ul. Willowa 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca spełnia warunki określone przepisami art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot lub oba podmioty łącznie); b) Wykonawca wykonał w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem odbiorców tych dostaw oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie. (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot). c) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek muszą spełniać wszystkie podmioty), d) Wykonawca udzieli 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki do formularza ofertowego) 2) dokumenty: a) kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot); b) w przypadku spółki cywilnej należy dołączyć stosowne umowy regulujące współpracę podmiotów (osób) występujących wspólnie. c) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych d) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 2 do Formularza Ofertowego; e) zaakceptowany (podpisany) wzór umowy; f) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy; g) katalog, folder lub inny dokument potwierdzający spełnienie warunków określonych w Specy-fikacji Istotnych Warunków Zamówienia 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) Powyższe dokumenty o których mowa w punkcie 3) i 4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Dokumenty, sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmpw-pan.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych - Biuro Koordynacji Projektów Strukturalnych (pok. Nr 109) , 44-121 Gliwice, ul. Sowińskiego 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk, 44-121 Gliwice, ul. Sowińskiego 5, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Polimerowe chirurgiczne systemy resorbowalne z pamięcią kształtu Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG): działanie 1.3 Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe; poddziałanie 1.3.1 Projekty rozwojowe..
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Instalacja systemów przeciwpożarowych w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Nr sprawy DZP/23 TP/2025
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Zakup wraz z dostawą drewna dla Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu w roku 2026
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
- Opracowaniu systemu fotogrametrycznego oraz skryptu do modularnego modelowania podziemnych korytarzy górniczych zgodnie z Polską Szkołą Budowy Kopalń
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów"
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
- Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej OLK w Gliwicach oraz dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych
- Dostawa testów wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania lekowrażliwości dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: Analizatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





