eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Dostawa nowej koparko-ładowarki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-29

Gromnik: Dostawa nowej koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 203045 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148945 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik, ul. Generała Andersa 1, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514205, faks 014 6515081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka nieposiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowej koparko-ładowarki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej nieużywanej koparko-ładowarki (rok produkcji 2010) do siedziby Zamawiającego. 2. Wymagania techniczne: 1) silnik wysokoprężny, turbodoładowany, moc min: 74,2 kW (100 KM); 2) emisja spalin zgodna z obowiązującymi normami min. -Tier 3 (Stage III); 3) skrzynia biegów półautomatyczna typu np. Powershift lub równoważna; 4 biegi do przodu, 4 biegi do tyłu; 4) przełącznik zmiany kierunku jazdy: przód - tył typu np. Power Shuttle lub równoważny; 5) blokada zmiennika momentu obrotowego automatycznie załączana przy podjazdach; 6) napęd na wszystkie osie (4 x 4) z możliwością rozłączenia napędu przedniej osi; 7) koparka musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawo o Ruchu Drogowym; 8) mosty wyposażone w zwolnice z przekładnią planetarną z proporcjonalnym rozdziałem momentu obrotowego; 9) przednia oś skrętna, układ kierowniczy ze wspomaganiem; 10) koła o wielkości zróżnicowanej - z przodu mniejsze o rozmiarze 20 , z tył większe w rozmiarze 26; 11) przepływ oleju w układzie hydraulicznym - min. 153 l, ciśnienie oleju w ukł. hydraulicznym min. 251 bar. 12) łyżka przednia ładowarkowa: i) pojemność min. 1m3; ii) wysokość załadunku min. 3,2 m; iii) układ amortyzacji łyżki ładowarkowej np. SRS lub równoważny iv) wyposażona w lemiesz ochronny; v) system samo poziomowania łyżki ładowarkowej; vi) widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej; 13) ramię koparkowe i łyżka tylna: i) na wyposażeniu 3 łyżki koparkowe: skarpowa, o szer. 60 cm , oraz o szer. 30 cm; ii) ramię koparkowe z wysięgnikiem teleskopowym; iii) głębokość kopania min. 5,90 m, iv) zasięg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia min. 6,50 m, v) zasięg na poziomie gruntu w bok od osi maszyny min. 7,0 m 14) instalacja elektryczna 12V z oświetleniem drogowym; 15) dwoje drzwi do kabiny umożliwiające dostęp z prawej i lewej strony; 16) kabina wyciszona, wentylowana i ogrzewana; 17) kierownica regulowana, fotel operatora regulowany i amortyzowany; 18) konstrukcja kabiny zapewniająca widoczność łyżki załadowczej w czasie pracy; 19) siedzenie wyposażone w pas bezpieczeństwa; 20) lusterka wsteczne; 21) układ hamulcowy tarczowy, mokry z możliwością hamowania prawą i lewą stroną. Wyposażenie dodatkowe: 22)skrzynka narzędziowa; 23) światło ostrzegawcze migające zamocowane na dachu kabiny; 24) licznik motogodzin. 3. Dostawa koparko - ładowarki nastąpi do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Zamawiający wymaga aby oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełniał co najmniej wszystkie wymienione wyżej parametry. Niespełnienie choćby jednego z nich spowoduje odrzucenie oferty i wykluczenie z przetargu. Oferowana przez Wykonawcę maszyna musi być zbudowana i wyposażona w sposób odpowiadający normom technicznym oraz posiadać deklaracje zgodności produktu pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, posiadać wymagane certyfikaty oraz być dopuszczona do obrotu prawnego na terenie Unii Europejskiej (Certyfikat CE). 5. Wymagane dokumenty wraz z koparko - ładowarką: a) książka lub karta gwarancyjna; b) instrukcja obsługi w języku polskim; c) katalog części zamiennych. 6. Koparko - ładowarka musi odpowiadać warunkom technicznym, przepisom Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, oraz ustawy Prawo o ruchu drogowym. 7. Podstawowe warunki gwarancji i serwis pogwarancyjny: a) na koparko - ładowarkę Wykonawca udziela gwarancji min. 24 miesiące od daty dostarczenia przedmiotu; b) Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego i pogwarancyjny (przez okres min. 60 m-cy od daty upływu terminu gwarancji) w odległości max. 100 km od siedziby Zamawiającego; c) termin do usunięcia usterek w okresie gwarancyjnym wynosi 7 dni od daty zgłoszenia, a w przypadku gdy termin ten okaże się dłuższy, począwszy od 8 dnia usuwania usterki Wykonawca dostarczy zastępczy sprzęt o identycznych parametrach nieodpłatnie; d) każdorazowy przegląd gwarancyjny obejmuje pełną usługę serwisową z wymianą elementów i materiałów eksploatacyjnych na koszt Zamawiającego 8. Wspólny słownik zamówień (CPV): 43261000-0; 43261100-1; 43260000-3. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia stanowiskowego, w zakresie obsługi bieżącej, eksploatacji, oraz bhp koparko-ładowarki dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego i obejmować pełny zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERHANDLER Spółka z o.o, Wapienna 6, Toruń, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 229500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 229500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 229500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.