eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Dostawa nowej koparko-ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-10

Gromnik: Dostawa nowej koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 148945 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik , ul. Generała Andersa 1, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514205, faks 014 6515081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowej koparko-ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej nieużywanej koparko-ładowarki (rok produkcji 2010) do siedziby Zamawiającego. 2. Wymagania techniczne: 1) silnik wysokoprężny, turbodoładowany, moc min: 74,2 kW (100 KM); 2) emisja spalin zgodna z obowiązującymi normami min. -Tier 3 (Stage III); 3) skrzynia biegów półautomatyczna typu np. Powershift lub równoważna; 4 biegi do przodu, 4 biegi do tyłu; 4) przełącznik zmiany kierunku jazdy: przód - tył typu np. Power Shuttle lub równoważny; 5) blokada zmiennika momentu obrotowego automatycznie załączana przy podjazdach; 6) napęd na wszystkie osie (4 x 4) z możliwością rozłączenia napędu przedniej osi; 7) koparka musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawo o Ruchu Drogowym; 8) mosty wyposażone w zwolnice z przekładnią planetarną z proporcjonalnym rozdziałem momentu obrotowego; 9) przednia oś skrętna, układ kierowniczy ze wspomaganiem; 10) koła o wielkości zróżnicowanej - z przodu mniejsze o rozmiarze 20 , z tył większe w rozmiarze 26; 11) przepływ oleju w układzie hydraulicznym - min. 153 l, ciśnienie oleju w ukł. hydraulicznym min. 251 bar. 12) łyżka przednia ładowarkowa: i) pojemność min. 1m3; ii) wysokość załadunku min. 3,2 m; iii) układ amortyzacji łyżki ładowarkowej np. SRS lub równoważny iv) wyposażona w lemiesz ochronny; v) system samo poziomowania łyżki ładowarkowej; vi) widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej; 13) ramię koparkowe i łyżka tylna: i) na wyposażeniu 3 łyżki koparkowe: skarpowa, o szer. 60 cm , oraz o szer. 30 cm; ii) ramię koparkowe z wysięgnikiem teleskopowym; iii) głębokość kopania min. 5,90 m, iv) zasięg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia min. 6,50 m, v) zasięg na poziomie gruntu w bok od osi maszyny min. 7,0 m 14) instalacja elektryczna 12V z oświetleniem drogowym; 15) dwoje drzwi do kabiny umożliwiające dostęp z prawej i lewej strony; 16) kabina wyciszona, wentylowana i ogrzewana; 17) kierownica regulowana, fotel operatora regulowany i amortyzowany; 18) konstrukcja kabiny zapewniająca widoczność łyżki załadowczej w czasie pracy; 19) siedzenie wyposażone w pas bezpieczeństwa; 20) lusterka wsteczne; 21) układ hamulcowy tarczowy, mokry z możliwością hamowania prawą i lewą stroną. Wyposażenie dodatkowe: 22)skrzynka narzędziowa; 23) światło ostrzegawcze migające zamocowane na dachu kabiny; 24) licznik motogodzin. 3. Dostawa koparko - ładowarki nastąpi do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Zamawiający wymaga aby oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełniał co najmniej wszystkie wymienione wyżej parametry. Niespełnienie choćby jednego z nich spowoduje odrzucenie oferty i wykluczenie z przetargu. Oferowana przez Wykonawcę maszyna musi być zbudowana i wyposażona w sposób odpowiadający normom technicznym oraz posiadać deklaracje zgodności produktu pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, posiadać wymagane certyfikaty oraz być dopuszczona do obrotu prawnego na terenie Unii Europejskiej (Certyfikat CE). 5. Wymagane dokumenty wraz z koparko - ładowarką: a) książka lub karta gwarancyjna; b) instrukcja obsługi w języku polskim; c) katalog części zamiennych. 6. Koparko - ładowarka musi odpowiadać warunkom technicznym, przepisom Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, oraz ustawy Prawo o ruchu drogowym. 7. Podstawowe warunki gwarancji i serwis pogwarancyjny: a) na koparko - ładowarkę Wykonawca udziela gwarancji min. 24 miesiące od daty dostarczenia przedmiotu; b) Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego i pogwarancyjny (przez okres min. 60 m-cy od daty upływu terminu gwarancji) w odległości max. 100 km od siedziby Zamawiającego; c) termin do usunięcia usterek w okresie gwarancyjnym wynosi 7 dni od daty zgłoszenia, a w przypadku gdy termin ten okaże się dłuższy, począwszy od 8 dnia usuwania usterki Wykonawca dostarczy zastępczy sprzęt o identycznych parametrach nieodpłatnie; d) każdorazowy przegląd gwarancyjny obejmuje pełną usługę serwisową z wymianą elementów i materiałów eksploatacyjnych na koszt Zamawiającego 8. Wspólny słownik zamówień (CPV): 43261000-0; 43261100-1; 43260000-3. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia stanowiskowego, w zakresie obsługi bieżącej, eksploatacji, oraz bhp koparko-ładowarki dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego i obejmować pełny zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00-0, 43.26.11.00-1, 43.26.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunklu wykonawca złoży oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunklu wykonawca złoży oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunklu wykonawca złoży oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunklu wykonawca złoży oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunklu wykonawca złoży oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmian korzystnych dla Zamawiającego, Zamawiający może dokonać zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z art.144 ust.1. ustawy. Określenie warunków zmian zapisów umowy: 1) wystąpienie zmian warunków gospodarczych w pełni niezależnych od stron; 2) zmiany stanu prawnego stron umowy wykluczającej wykonanie zamówienia; 3) zmiany uwarunkowane czynnikami przyrodniczymi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik Gen. Andersa 1 33-180 Gromnik pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2010 godzina 10:00, miejsce: PGL LP Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik Gen. Andersa 1 33-180 Gromnik pok. nr 6 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.