eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzezinyZakup i dostawa 35 komputerów stacjonarnych i 35 monitorów LCD oraz 5 komputerów przenośnych (laptopy) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzezinach z podziałem na 2 pakiety

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-28

Brzeziny: Zakup i dostawa 35 komputerów stacjonarnych i 35 monitorów LCD oraz 5 komputerów przenośnych (laptopy) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzezinach z podziałem na 2 pakiety
Numer ogłoszenia: 202944 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brzezinach, ul. M.C. Skłodowskiej 6, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742002, fax 046 8742606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozb.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa 35 komputerów stacjonarnych i 35 monitorów LCD oraz 5 komputerów przenośnych (laptopy) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzezinach z podziałem na 2 pakiety.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa 35 komputerów stacjonarnych i 35 monitorów LCD oraz 5 komputerów przenośnych (laptopy) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzezinach z podziałem na 2 pakiety

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 1 uPzp, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% ceny ofertowej. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia - co najmniej 10% ceny oferty. 5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 uPzp, jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 uPzp. 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż poniższe warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą (druk Załącznik Nr 1 - Ogólny formularz oferty) następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców - (druk - Załącznik Nr 2), 1.3. Oświadczenie potwierdzające wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową - (druk - Załącznik Nr 3), 1.4 Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22, ust. 1 uPzp - (druk - - Załącznik Nr 4). 1.5. Do wykazu można załączyć referencje - maksymalnie 5 szt.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozb.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brzezinach ul. M.C. Skłodowskiej 6 95-060 Brzeziny Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brzezinach ul. M.C. Skłodowskiej 6 95-060 Brzeziny Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj zamówienia Jm. Ilość 1 2 3 4 1 Zestaw Komputerowy. Minimalne wymagania :1. Procesor minimum częstotliwość 2.0 GHz i 800Mhz magistrali2. Płyta główna +VGA+LAN3. Pamięć RAM minimum 2 GB4. Dysk HDD minimum 160 GB 7200rmp 8M5. Napęd DVD RW + oprogramowanie OEM6. Stacja FDD7. Obudowa z zasilaczem ATX minimum 400W PFC8. Klawiatura + Mysz9. Oprogramowanie Windows XP Pro lub Vista Biznes szt. 35 2 Monitor 17 LCD (wszystkie ten sam model). Minimalne wymagania : - Rodzaj - Panel TFT- Wielkość - 17 - Jasność - 300 cd/m2- Kąt widzenia - 170° /170°- Czas reakcji - 5 ms- Rozdzielczość - 1280x1024- Połączenie z PC - 15-stykowe złącze D-sub, DVI-D- Regulacja OSD - TAK- Certyfikaty TCO-03, CE, ISO 9001:2000 szt. 35 3 UPS 600VA szt 35 4 Office 2007 Basic szt 35 5 OFFICE 2007 BASIC/SB/PRO NOŚNIK BEZ LICENCJI szt 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.12.50-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj zamówienia Jm. Ilość 1 2 3 4 1 Laptop. Minimalne wymagania:Procesor - minimum dwurdzeniowy, 1,6 Ghz, 2 MB cache Matryca - 15,4 WXGA BrightView (rozdzielczość 1280 x 800) Pamięć zainstalowana - 2048 MB 667 MHz Dysk twardy - 120 GB SATA 5400 obr/min Napęd optyczny - DVD-RW +oprogramowanie do nagrywania plytKarta graficzna (pamięć współdzielona minimum) - 128 MB Karta dźwiękowa - Zintegrowana Karta sieciowa przewodowa - 10/100 Mbps Ethernet Karta sieciowa bezprzewodowa - 802.11b/gFax modem 56KVGA (RGB) Tak Line-out Tak Mikrofon zewnętrzny Tak USB 2.0 minimum 3 szt. Urządzenie wskazujące touchpad Akumulator (czas pracy) minimum 2 hSystem operacyjny Vista Biznes (PL) szt 5 2 Torba do laptopa szt 5 3 OFFICE 2007 SBE pl. szt 5 4 OFFICE 2007 BASIC/SB/PRO NOŚNIK BEZ LICENCJI szt 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7, 30.23.12.50-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.