eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-23

Oborniki Śląskie: Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 202932 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szpitalny Chorób Płuc Opieki Długoterminowej, ul. Trzebnicka 5/7, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3102332, 3102820, fax 071 3102251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital-oborniki.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku w asortymencie i szacunkowych ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo - ilościowy. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety od nr 1 do nr 14. Pakiet nr 1 - strzykawki i igły Pakiet nr 2 - materiały z fizeliny i inne Pakiet nr 3 - przyrządy do przetaczania Pakiet nr 4 - paski testowe Pakiet nr 5 - cewniki Pakiet nr 6 - żele Pakiet nr 7 - błony i chemikalia do RTG Pakiet nr 8 - rękawice latex Pakiet nr 9 - materiały różne Pakiet nr 10 - papier do EKG Pakiet nr 11 - nebulizatory Pakiet nr 12 - osprzęt do ssaka Pakiet nr 13 - pneumotachograf Pakiet nr 14 - paski 3. Oferowany sprzęt winien spełniać warunki dopuszczenia do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy) tj. posiadające certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokument równorzędny - zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych. 4. Każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego asortymentu winien być zaopatrzony w etykietę handlowa w języku polskim i w taką samą etykietę winno być zaopatrzone opakowanie zbiorcze. Na każdym egzemplarzu i opakowaniu zbiorczym sprzętu winny być podane informacje: nazwa asortymentu, rodzaj, rozmiar, data produkcji/seria, data przydatności do użytku oraz nazwa producenta. Termin ważności nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 5. Wymaga się, aby Wykonawcy dostarczyli wzory/próbki oferowanego asortymentu w celu sprawdzenia czy asortyment spełnia warunki wymagane zgodne z jego przeznaczeniem tj. - dla pakietu 1 - Strzykawki i igły - wzory dla wszystkich pozycji wyszczególnionych w pakietach nr 1 - 12 - po 2 sztuki - dla pakietu 3 - Przyrządy do przetaczania - wzory do wszystkich pozycji wyszczególnionych w pakiecie 1 - 11 z tym, że dla poz. 7, 9, 11 - po 1 sztuce, dla pozostałych pozycji po 2 sztuki. - dla pakietu 5 - Cewniki - wzory dla pozycji 1, 2, 3, 7, 10, 11, 12 - po 2 sztuki, z wyłączeniem pozycji 4, 5, 6, 8, 9, 13 - dla pakietu 8 - Rękawice - wzory dla poz. 1 - 10 sztuk, dla poz. 5 - 2 pary Dla pozostałych pakietów w przypadku wątpliwości dotyczących oceny zgodności zaoferowanego asortymentu z parametrami określonymi w SIWZ Zamawiający zwróci się do Wykonawców na piśmie w prośbą o dostarczenie wzorów/próbek w określonym terminie. 6. Oferty można składać na całość przedmiotu zamówienia lub wybrane pakiety, przy czym w danym pakiecie wymagany jest pełen wyszczególniony w nim asortyment. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia pakietów i złożenie oferty na dowolnie wybrane pozycje poszczególnych pakietów. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i nie przewiduje zamówień uzupełniających. 8. Wykonawca powinien zabezpieczyć płynność zaopatrzenia asortymentu objętego umową na cały okres obowiązywania umowy. 9. Dostawa asortymentu winna odbywać się w terminie do 7 dni roboczych w oparciu o zamówienie złożone przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienia składane będą telefonicznie /dopuszcza się fax./ - średnio jeden, dwa razy w miesiącu. 10. Dostawca zobowiązany będzie dostarczać zamówiony asortyment sukcesywnie transportem na swój koszt bezpośrednio do magazynu Zamawiającego w dni robocze do godz. 15.00. 11. W trakcie trwania umowy zmiana cen jednostkowych liczonych bez podatku VAT nie jest możliwa, jeżeli będzie niekorzystna dla Zamawiającego. 12. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 13. Inne szczegółowe postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie, art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Pzp, tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca ubiegający się zamówienia publiczne powinien przedstawić dokumenty wymienione w punkcie VI specyfikacji. 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust 1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi dostaw objętych niniejszym postępowaniem. Jeżeli Wykonawca przystępujący do postępowania prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość jego oferty przewyższa dwukrotną wysokość kapitału zakładowego do oferty tej należy dołączyć odpowiednie dokumenty wymagane w art. 230 kodeksu spółek handlowych - uchwałę wspólników lub umowę spółki. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 i 8 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. e) Oświadczenie Wykonawcy, iż na dzień składania ofert nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne oraz społeczne we właściwym Urzędzie Skarbowym i oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymogom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą: a) Odpowiednie dokumenty (certyfikaty) na podstawie, których oferowany sprzęt ogólno-medyczny może być stosowany przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 o wyrobach medycznych. Załączone do oferty dokumenty winny posiadać odręczne zaznaczenie, którego pakietu i pozycji w danym pakiecie dokument ten dotyczy. Jeżeli oferowany sprzęt jest wymieniony w załączniku do certyfikatu należy na tym załączniku zaznaczyć miejsce, w którym jest wymieniony. W przypadku asortymentu, który nie podlega przepisom ustawy o wyrobach medycznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dostarczyli wzory/próbki oferowanego asortymentu dla pakietów: - dla pakietu 1 - Strzykawki i igły - wzory dla wszystkich pozycji wyszczególnionych w pakietach nr 1 - 12 - po 2 sztuki - dla pakietu 3 - Przyrządy do przetaczania - wzory do wszystkich pozycji wyszczególnionych w pakiecie 1 - 11 z tym, że dla poz. 7, 9, 11 - po 1 sztuce, dla pozostałych pozycji po 2 sztuki. - dla pakietu 5 - Cewniki - wzory dla pozycji 1, 2, 3, 7, 10, 11, 12 - po 2 sztuki, z wyłączeniem pozycji 4, 5, 6, 8, 9, 13 - dla pakietu 8 - Rękawice - wzory dla poz. 1 - 10 sztuk, dla poz. 5 - 2 pary c) W przypadku wątpliwości dotyczących oceny zgodności zaoferowanego asortymentu z parametrami określonymi w SIWZ Zamawiający zwróci się do Wykonawców na piśmie z prośbą o dostarczenie próbek w określonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. d) Wzory/próbki należy złożyć w oddzielnym opakowaniu wraz z ofertą do terminu dnia składania ofert w siedzibie Zamawiającego (sekretariat). Na opakowaniu wzorów należy podać nazwę i adres Wykonawcy oraz nazwę przetargu i oznaczenie Wzory-próbki. Wewnątrz opakowania należy umieścić spis załączonych wzorów - nazwę i ilość i opatrzyć podpisem. 3. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: - Formularz Oferta- załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ 4. Dokumenty należy złożyć w języku polskim w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: a) W punkcie 1 lit b, d - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, b) W punkcie c - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Pzp. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 ust. a lit. b, d i ust. b lit. c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital-oborniki.dolnyslask.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.szpital-oborniki.dolnyslask.pl lub z siedzibie Zamawiającego: Zespół Szpitalny Chorób Płuc Opieki Długoterminowej ul. Trzebnicka 5/7 55 120 Oborniki Śląskie Sekcja administracyjna.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szpitalny Chorób Płuc Opieki Długoterminowej ul. Trzebnicka 5/7 55 120 Oborniki Śląskie Sekretadiat - I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - strzykawki i igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentowo - ilościowy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Materiały z fizeliny i inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentowo - ilościowy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Przyrządy do przetaczania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentowo - ilościowy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.