eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzetarg nieograniczony na dostawę mikroskopu elektronowego dla Wydziału Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Znak sprawyZP/WBiA/426/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-09

Szczecin: Przetarg nieograniczony na dostawę mikroskopu elektronowego dla Wydziału Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Znak sprawy: ZP/WBiA/426/2010
Numer ogłoszenia: 202848 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131752 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę mikroskopu elektronowego dla Wydziału Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Znak sprawy: ZP/WBiA/426/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu elektronowego wraz z oprzyrządowaniem dla Wydziału Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie - szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ilekroć w dalszej części specyfikacji używany będzie termin mikroskop elektronowy lub aparatura bez bliższego określenia rozumieć przez to należy mikroskop elektronowy wraz z oprzyrządowaniem zgodny z opisem podanym w Załączniku nr 1 do specyfikacji w tym również wyszczególnione tam oprogramowanie. 2. Przywołane w załączniku nr 1 specyfikacji nazwy producentów i stosowanych przez nich oznaczeń, dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, nie gorszych niż produkty wskazane, spełniających w zakresie równoważności wymagania wskazanych w załączniku nr 1 parametrów technicznych oraz wymóg bezkolizyjnej współpracy w ramach wszystkich elementów składających się na aparaturę. W odniesieniu do wskazanego oprogramowania w postaci systemu operacyjnego Windows XP oraz Office 2007 lub Office 2010 wymagania co do możliwości zaoferowania oprogramowania równoważnego, dotyczą również obowiązku zapewnienia przez oferowane oprogramowanie poprawnej i niezakłóconej komunikacji w ramach wszystkich elementów aparatury oraz posiadanych już przez zamawiającego innych (nie objętych przedmiotem niniejszego postępowania) urządzeń zewnętrznych pracujących w środowisku Windows). 3. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności aparatury oraz dostarczenie jej zamawiającemu. W zakresie oprogramowania, dostawa, oprócz jego dostarczenia, obejmuje przeniesienie na zamawiającego praw do oprogramowania w zakresie licencji bezterminowej, pełnej na jedno stanowisko komputerowe w celu korzystania z aparatury zgodnie z prawem oraz w sposób zgodny z jego przeznaczeniem. Miejscem dostarczenia zamawiającemu aparatury jest wskazane przez zamawiającego pomieszczenie w Zakładzie Materiałów Budowlanych i Fizyki Budowli, Katedry Dróg, Mostów i Materiałów Budowlanych, Wydziału Budownictwa i Architektury, adres: 70-311 Szczecin, al. Piastów 50 - zwane dalej również miejscem dostawy aparatury (wymagane jest wniesienie aparatury do pomieszczenia). Dostarczona aparatura musi być oznakowana znakiem CE lub spełniać normy równoważne (obowiązek oznaczenia znakami CE podlega wykonaniu po stronie wykonawcy). 4. Oprócz czynności wskazanych w ust. 3 niniejszego działu, dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie czynności montażu (zainstalowania) aparatury, jej pierwsze próbne uruchomienie oraz szkolenie w zakresie obsługi urządzeń u zamawiającego. W przypadku oprogramowania, oprócz instalacji, wymagane jest jego przetestowanie. Czynności instalacji, próbnego uruchomienia oraz przetestowania podlegają wykonaniu w miejscu dostawy aparatury, po jej dostarczeniu zamawiającemu. 5. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również dostarczenie zamawiającemu następujących dokumentów (z prawem do korzystania z tych dokumentów): a) w wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim (ewentualnie w j. angielskim dla aparatury zagranicznej), instrukcji dotyczącej sposobu korzystania z aparatury (instrukcja obsługi); b) w wersji drukowanej, w języku polskim, dokumentu gwarancyjnego, w przypadku gdy świadczenie usług gwarancyjnych, stosownie do działu XIV ust. 8 specyfikacji, uzależnione będzie od otrzymania od wykonawcy dokumentu gwarancyjnego; c) innych dokumentów, jeżeli posiadanie takich dokumentów przez zamawiającego jest niezbędne do prawidłowego i zgodnego z prawem użytkowania aparatury. 6. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia aparatury używanej, tj. innej niż fabrycznie nowa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.10.00 - Mikroskopy elektronowe 38.43.40.00 - Analizatory 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Analityk Ewa Maria Kowalczyk, ul. Hirszfelda 16/85, 02-776 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 426229,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 506300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 506300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 506300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.