Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-28
Gryfino: Dostawa nowego samochodu towarowo-osobowego
Numer ogłoszenia: 202778 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 3, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 416 47 17, fax 091 416 30 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego samochodu towarowo-osobowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przemiotem zamówienia jest: dostawa nowego samochodu towarowo-osobowego. Wykaz wymagań technicznych:1.rok produkcji 2008, 2.wymiary zewnętrzne pojazdu: długość całkowita min.4500mm,długość całkowita przedziału ładunkowego min.2200mm, ładowność do 1200kg, pojemność ładunkowa 5-6m3, przestrzeń ładunkowa oddzielona od przedziału osobowego przegrodą wyposażoną w podłogę antypoślizgową, 3.silnik wysokoprężny diesel o poj. min. 1900cm3 spełniający noremę Euro 4, moc min. 80KM, 4. kolor nadwozia pastelowy - kremowy, 5.napęd na przednie koła, 6.skrzynia biegów manualna, 7. mozliwość przewozu 5 osób/ łącznie z miejscami w kabinie kierowcy/, 8.fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparciem, 9.poduszka powietrzna dla kierowcy, 10.centralny zamek z pilotem+autoalarm, 11.elektrycznie sterowane lusterka, 12.klimatyzacja,13.podłoga na całej długości antypoślizgowa, 14.tapicerka tekstylna, 15.przeszklenie w części pasażerskiej, 16.system szybkiego demontażu foteli /rzędy szybkodemontowalne z oddzeielnie demontowanymi fotelami /, 17.wszystkie pasy bezpieczeństa trzypunktowe, 18.fotele z podłokietnikami, 19.regulacja oparć foteli w przedziale pasażerskim, 20.dodatkowy komplet opon zimowychz felgami, 21.radio,22.system zapobiegajacy blokowaniu kół przy hamowaniu, 23.system zapobiegający poślizgowi kół przy ruszaniu, 24.system stabiliacji toru jazdy, 25.wspomaganie układu kierowniczego, 26.drzwi boczne przesuwne, 27.drzwi tylne podwójne, 28. nakładka ochronna progu, 29.masa całkowita do 3,5tony, 30.wyposażenie dodatkowe samochodu: gaśnica proszkowa ABC o wadze 2kg, odblaskowy trójkąt ostrzegawczy, podnośnik, komplet podstawowych kluczy /w t ym komplet do kół/, koło zapasowe, trzecia lampa hamulcowa górna. Zamawiajacy wymaga, aby do oferty były załączone: - dokładny opis zaproponowanego rozwiązania technicznego pojazdu, w którym powinno zanjdować się potwierdzenie spełnienia ww. wymogów technicznych; - ogólne warunki gwarancji dla samochodu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Od wykonawcy przystępującego do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, przedstawienie wymienionych dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) dokładny opis zaproponowanego rozwiązania technicznego pojazdu, w którym powinno znajdować się potwierdzenie spełnienia wszystkich ww. wymogów technicznych; 4) ogólne warunki gwarancji dla samochodu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa, w pkt: 1), 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie dokumenty, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Gwarancja na silnik ipozostałe podzespoły - 5
- 3. Gwarancja na powłoki lakiernicze - 5
- 4. Gwarancja na powłoki antykorozyjne - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji 74-100 Gryfino, ul. Sportowa 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji 74-100 Gryfino, ul. Sportowa 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Zakup 8 sztuk kontenerowych obiektów mieszkalno-magazynowych
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem
- Dostawa używanej zamiatarki ulicznej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Przebudowa ulicy Parkowej w Gryfinie - dojazd do szpitala
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Zakup i dostawa samochodów służbowych na potrzeby IAS Katowice
- Zakup samochodu ciężarowego wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- Doposażenie w sprzęt niezbędny do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej poprzez zakup pojazdu ciężarowego z napędem 4x4 do 3,5 t,
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





