To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-24
Wrocław: Zakończenie budowy: Systemu interkomowego i przywoławczego SOS, Systemu Alarmu Pożarowego SAP, Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO oraz oświetlenia w Biznes Klub
Numer ogłoszenia: 202764 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150222 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocław 2012 Sp. z o.o., Al. Śląska 1, 54-118 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 776 80 00, faks 71 776 80 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakończenie budowy: Systemu interkomowego i przywoławczego SOS, Systemu Alarmu Pożarowego SAP, Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO oraz oświetlenia w Biznes Klub.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakończenie budowy: Systemu interkomowego i przywoławczego SOS, Systemu Alarmu Pożarowego SAP, Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO oraz oświetlenia w Biznes Klub. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zamówienia: Systemu interkomowego i przywoławczego SOS, Systemu Alarmu Pożarowego SAP, Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO oraz oświetlenia w Biznes Klub.Zamówienie polega na :w ramach zakończenia budowy systemu interkomowego i przywoławczego SOS Wykonaniu inwentaryzacji zainstalowanych elementów systemu Instalacji stacji interkomowych szt. 2 Integracji z istniejącym systemem VoIP Dostawie, instalacji i uruchomieniu brakujących elementów systemu Wykonaniu testów końcowych systemu i dokumentacji powykonawczej Przeszkoleniu czterech pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i administracji systemu w ramach zakończenia budowy alarmu pożarowego SAP oraz systemu gaszenia gazem SUG Wykonaniu inwentaryzacji zainstalowanych elementów systemu Wymianie uszkodzonych elementów systemu Wykonanie testów instalacji SAP oraz testów instalacji SUG Demontaż instalacji SAP w pomieszczeniach EOST - 240 oraz EOST 250 Przeprogramowanie czujek pożarowych w punktach gastronomicznych Integracja z systemami współdziałającymi (DSO, KD, SUG, BMS, oddymiania grawitacyjnego, bram p.poż, kurtyn dymowych) Uruchomienie systemu zgodnie z obowiązującym scenariuszem pożarowym wykonanie dokumentacji powykonawczej i instrukcji eksploatacji systemu Przeszkoleniu czterech pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i administracji systemu Dostawa: zainstalowanego oprogramowania systemu Wskaźników ROP - 20 szt. Czujek pożarowych - 30 szt. Wskaźników zadziałania - 20 szt. Szybek osłonowych do ROP - 100 szt. w ramach zakończenia budowy dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO Wykonaniu inwentaryzacji zainstalowanych elementów systemu Wymianie uszkodzonych elementów systemu Wykonanie testów instalacji Integracja z systemem SAP Podłączenie Mikrofonu Strażaka - 1 szt Uruchomienie systemu zgodnie z obowiązującym scenariuszem pożarowym Wykonanie dokumentacji powykonawczej i instrukcji eksploatacji systemu Przeszkoleniu czterech pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i administracji systemu Dostawa: Zainstalowanego oprogramowania systemu Głośnika sufitowego typ ABT-S2010 - 2 szt. Głośnika ścienny typ MCR-SWSM6 - 2 szt. Głośnika tubowego typ ABT-T1510 -2 szt. Wykonanie testów systemu SAP, DSO i SUG zgodnie z obowiązującym scenariuszem pożarowym zakończenie budowy oświetlenia w Biznes Klub. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Wielobranżowy TELVID, ul. Franciszkańska 125, 91-845 Łódź, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1359150,00
Oferta z najniższą ceną: 1359150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1359150,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/243-283/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja, utrzymanie w gotowości i sprawności techniczno-eksploatacyjnej, naprawy oraz usuwanie awarii systemów p-poż oraz w zakresie monitoringu pożarowego w obiektach MHK
- Przegląd i naprawa systemów sygnalizacji pożaru, oddymiania klatek schodowych i gaszenia pożaru w kontenerowych elektrowniach polowych KEP
- Modernizacja automatyki klap oddymiania - etap I Dostawa
- Zakup i dostawa sprzętu do doposażenia bazy magazynowej i ewakuacji ludności oraz zapewnienia ciągłości dostaw w powiecie aleksandrowskim
- ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA, WYKONANIE I URUCHOMIENIE DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO DSO W BUDYNKU NR 2 DOM STUDENCKI MĘSKI W AWF WARSZAWA, UL. MARYMONCKA 34,00-968 WARSZAWA."
- Zintegrowany system bezpieczeństwa - ETAP I (projektowanie i wykonanie)
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





