Ogłoszenie z dnia 2006-04-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: usługa udzielenia kredytu długoterminowego (nominowanego w PLN)na okres10lat, w wysokości 8700000PLN z przeznaczeniem na cele restrukturyzacji - spłata istniejącego zadłużenia Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu przy ul.Grabiszyńskiej105 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, do kontaktów: Teresa Podsiadło, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410, e-mail: tpodsiadlo@o2.pl, http://www.eprzetargi.owg.pl/dcchp. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, Jolanta Uścienna Lipińska, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349653, 520, fax 071 3349420, e-mail: dcchp_bzp@o2.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, Jolanta Uścienna Lipińska, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349653, 520, fax 071 3349420, e-mail: dcchp_bzp@o2.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, Jolanta Uścienna Lipińska, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349653, 520, fax 071 3349420, e-mail: dcchp_bzp@o2.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa udzielenia kredytu długoterminowego (nominowanego w PLN)na okres10lat, w wysokości 8700000PLN z przeznaczeniem na cele restrukturyzacji - spłata istniejącego zadłużenia Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu przy ul.Grabiszyńskiej105. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługa udzielenia kredytu długoterminowego (nominowanego w PLN) na okres 10 lat, w wysokości 8 700 000 PLN z przeznaczeniem na cele restrukturyzacji Waluta: polski złoty Termin udostępnienia środków 7 dni od podpisania umowy Okres spłaty: 120 miesięcy 1 rok karencji w spłacie kwoty głównej Spłata kapitału wraz z należnymi odsetkami: w równych ratach miesięcznych, płatnych do 30 dnia każdego miesiąca Kredyt poręczony finansowo przez budżet województwa. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc ul. Grabiszyńska 105 Wrocław. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.07.2006; data zakończenia: 01.07.2016;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 26000 PLN ( wymagane na etapie składania ofert). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Raty kapitałowe - płatne w równych miesięcznych po upływie okresu karencji (do 30 każdego miesiąca). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy 2.Udzielili w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego kredytu o wartości nie mniejszej niż 8 700 000 PLN. oraz udokumentują, że usługa ta została wykonana należycie. 3.Wykażą się współczynnikiem wypłacalności na poziomie minimum 8%( w przypadku konsorcjum banków - dotyczy każdego członka konsorcjum) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - niezbędna wiedza i doświadczenie Wykonawcy - waga 50% - sytuacja finansowa Wykonawcy - 50% Ocena niezbędnej wiedzy i doświadczenia dokonana zostanie na podstawie wykonanych usług w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Wykonawca, który wykaże się największą liczbą wykonanych z należytą starannością usług o wartości minimum 8 700 000 PLN otrzyma 50 pkt., pozostali Wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniejszą liczbę punktów. Wykonawcy przedkładający kopie dokumentów, muszą je poświadczyć za zgodność z oryginałem. Poświadczenia mogą dokonać osoby uprawnione do reprezentacji lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo, które należy dołączyć do wniosku. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy z tych podmiotów musi dołączyć do wniosku dokumenty, o których mowa w pkt. III.2.1.1 od pkt.1-7). Do wniosku złożonego przez te podmioty winna być dołączona podstawa prawna współpracy, tj. umowa konsorcjum. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY DO ZŁOŻENIA OFERTY. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru . Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. 2.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19 poz. 177 ze zm.). Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. 3.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert. 4.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w uiszczaniu składek na ubezpieczenie. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert. Uwaga: Wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne w przypadku kiedy uzyskali przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności mogą brać udział w postępowaniu. 5.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 6.Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 7.Koncesje lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczonych usług objętych przedmiotem zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Sprawozdanie finansowe a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż trzy ostatnie lata obrotowe, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 2.Oświadczenie o wysokości współczynnika wypłacalności za 2005 rok (w przypadku konsorcjum banków - każdy bank składa oświadczenie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz dokonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 17/04/06 bank. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.05.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.05.2006 godzina 15:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 25.05.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.05.2006, godzina 15:00, Sekretariat pok. nr 4 Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.04.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dost. sprzętu medycz. dla proj Modernizacja pomieszczeń, rozwój infrastruktury oraz zakup wyposaż. w/z opieki psychiatrycznej dla dzieci i młodzieży w ramach II poziomu ref. w WSS im. J. Gromkowskiego
- Usługa sterylizacji/kastracji kotów wolno żyjących
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Prace projektowe dla zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 w miejscowości Droszów"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości do 6.600.000,00 PLN
- Kompleksowe prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Siechnice oraz jednostek organizacyjnych Gminy
- Usługa udzielenia kredytu długoterminowego dla Gminy Jasieniec
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Strzelno i jednostek organizacyjnych gminy.
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.600.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2025 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





