Ogłoszenie z dnia 2007-10-23
Wrocław: Remont nawierzchni jezdni na skrzyżowaniu w pobliżu Urzędu Gminy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 342 w Obornikach Śląskich - CPV 45233142-6
Numer ogłoszenia: 202207 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Dróg Wojewódzkich we Wrocławiu Rejonowy Oddział Dróg Nr 4, Pl. Nowy Targ 28, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438763, fax 071 3435513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzdw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni na skrzyżowaniu w pobliżu Urzędu Gminy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 342 w Obornikach Śląskich - CPV 45233142-6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem robót jest wykonanie remontu nawierzchni jezdni na skrzyżowaniu w pobliżu Urzędu Gminy, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 342 w Obornikach Śląskich, od km 21+835 do km 22+000. Obecnie nawierzchnia jezdni posiada liczne ubytki, wykruszenia, co jest uciążliwe dla użytkowników ruchu i okolicznych mieszkańców. Nawierzchnia jest niestabilna i wymaga ciągłych zabiegów utrzymaniowych, dlatego remont wykonać należy jako nakładkę bitumiczną. Remont polegał będzie na sfrezowaniu istniejących nawierzchni bitumicznych oraz regulacji niektórych krawężników, ułożeniu nowych warstw bitumicznych na jezdni. Po zakończeniu robót bitumicznych przewidziano odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego. Zakres robót remontowych objętych zadaniem jest następujący: - Frezowanie nawierzchni jezdni Frezowanie wykonać na średnią głębokość 4 cm w miejscach uzgodnionych. Materiał powstały z frezowania (frezowina) wbudowany będzie w pobocza. - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych Dobrze oczyszczona nawierzchnia jezdni powinna zostać skropiona emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/ m² na min. 1h przed układaniem warstw bitumicznych. - Warstwa wyrównawcza Ze względu na miejscowe ubytki o średniej głębokości 4cm przed układaniem warstw bitumicznych, wykonać należy remont cząstkowy nawierzchni. Jako warstwę wyrównawczą należy zastosować mieszankę mineralno - bitumiczną żwirowo-piaskową, częściowo zamkniętą o frakcji 0/16 z asfaltu D 35/50. Warstwę wyrównawczą wykonać w miejscach uzgodnionych. Średnia grubość warstwy wyrównawczej - 3cm. - Nawierzchnia jezdni Jako warstwę ścieralną należy zastosować mieszankę mineralno - bitumiczną z betonu asfaltowego o frakcji 0/12,8 z asfaltu D 50/70. Zakładana grubość warstwy ścieralnej wynosi 4cm. - Kanalizacja deszczowa W ramach remontu kanalizacji deszczowej w Obornikach Śląskich należy wykonać: wymianę wpustów deszczowych przykrawężnikowych wg PN-EN 124/2000 z rusztem uchylnym, montaż pierścieni odciążających o śr. wewn. 100cm, przemurowanie ścianek wpustów -2 warstwy cegieł. - Oznakowanie poziome. Odtworzenie oznakowania poziomego na całym przebudowywanym odcinku wykonać technologią cienkowarstwową farbą chlorokauczukową. - Wywóz materiału Urobek i gruz nienadający się do ponownego wykorzystania, należy przewieźć na składowisko i zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach. Zamawiający nie wskaże miejsca wywozu gruzu i materiałów z rozbiórek. Ewentualne opłaty z tytułu składowania tych materiałów wynikające z Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r. ( DZ. U. z dnia 20.06.2001) należy uwzględnić w cenie ofertowej. Nie dotyczy to materiałów kamiennych oraz asfaltowego destruktu pofrezowego, które są materiałem Inwestora. Obrót tymi materiałami od momentu rozbiórki należy ewidencjonować w sposób pisemny ustalony z nadzorem inwestorskim. Badania i próby związane z oceną jakości materiałów i robót, przewidziane odpowiednimi zapisami STWiORB i Norm Polskich będą prowadzone przez niezależne laboratorium zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie do przetargu. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy zmiany wskazanego laboratorium bez podania przyczyny. Wyniki przeprowadzonych przez zaakceptowane przez Zamawiającego laboratorium badań będą wiążące dla obu stron. Koszt pracy laboratorium należy uwzględnić w cenie ofertowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. - Dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. - Dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 PZP) - pełnomocnictwo. - Wykaz minimum 3 przedsięwzięć zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, zakończonych w latach 2002 - 2006 o charakterze i wielkości tożsamych lub podobnych do zakresu niniejszego zamówienia, o wartości minimum 150.000. PLN - Doświadczenie zawodowe - Wykaz referencji w ilości minimum 3 od poprzednich zamawiających stwierdzających, że przedstawione roboty zostały wykonane należycie i zgodnie ze sztuką budowlaną, - Wykaz kadry technicznej przeznaczonej do realizacji zamówienia wraz z kopiami uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, niezbędnych do wykonania robót - minimum jedna osoba - Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia : 1. koparko-ładowarka - 1 szt. 2. samochody samowyładowcze - 2 szt., 3. młot pneumatyczny - 1 szt., 4. piła mechaniczna - 1 szt., 5. frezarka sterowana elektronicznie o szerokości bębna skrawającego 1,0m - 1 szt. 6. samochód samowyładowczy z przykryciem lub termos - 1 szt., 7. układarek do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego o możliwości regulacji szerokości stołu wibracyjnego 2,0 do 3,0m - 1 szt., 8. skrapiarka - 1 szt., 9. walec stalowy gładki - 2 szt. , 10. walcec ogumiony - 1 szt., 11. szczotka mechaniczna lub inne urządzenie czyszczące, 12. płytowe zagęszczarki wibracyjne - 2 szt. - Podpisany projekt umowy - Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzdw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DZDW Rejonowy Oddział Dróg Nr 4, pl. Nowy Targ 28, 50-141 Wrocław.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2007 godzina 09:45, miejsce: DZDW Rejonowy Oddział Dróg Nr 4, pl. Nowy Targ 28, 50-141 Wrocław, III piętro, pokój 311.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAŁADUNKU, ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WRAZ Z ICH UTYLIZACJĄ (5 ZADAŃ)
- Remont drogi S8 odc. węzeł Oleśnica Zachód - węzeł Oleśnica Północ od km 51+685 do km 52+550
- Dostawa Analizatora toksykologicznego wraz z pakietem testów dla Kliniki Medycyny Ratunkowej
- REMONT NAWIERZCHNI DOJŚĆ I DOJAZDÓW DO KLATEK PRZY UL. WIDNEJ 1, 3, 5 WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIAŁEK NR 5/51, 5/22 AR_1 OBRĘB GAJ
- Dostawa różnych subskrypcji w podziale na 2 części
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Czarnożyły Parcela I
- Wzmocnienie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 470 na odcinku od m. Kościelec do m. Koble - etap 1.
- Rozbudowa trzech skrzyżowań drogi wojewódzkiej nr 631: w km 14+474 (m. Skrzeszew), 18+379 i 18+959 (m. Wieliszew) gm. Wieliszew, pow. legionowski - nr postępowania 097/25
- "Remont i przebudowa dróg gminnych w msc. Babicha oraz Jaślany -Bugaj"
- Remont nawierzchni bitumicznych masą z betonu asfaltowego dróg na terenie miasta Zamość w 2025r.
- Rozbudowa drogi gminnej w Parlezie Wielkiej
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.