eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice ŚląskieZorganizowania 14- dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla uczestników projektu To ja kształtuję swój los współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Ząbkowice Śląskie: Zorganizowania 14- dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla uczestników projektu To ja kształtuję swój los współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 202174 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Bolesława Prusa 5, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 8156000, faks 74 8157316.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/pcpr-zabkowicesl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowania 14- dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla uczestników projektu To ja kształtuję swój los współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje: Zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco- rekreacyjneg dla grupy 24 beneficjentów osób o umiarkowanym i znacznym stopniu niepełnosprawności- z następującymi dysfunkcjami: narządu ruchu (w tym 5 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, pozostałe poruszają się samodzielnie i w ograniczonym zakresie), z chorobą psychiczną, z upośledzeniem umysłowym, z chorobami neurologicznymi, z porażeniem mózgowym wraz opiekunami (24 osoby) łącznie 48 osób. Turnus powinien odbyć się w terminie nie wcześniej niż 25 lipca 2013 i nie później niż 15 sierpnia 2013 r. Turnus winien odbyć się w miejscowości nadmorskiej, w ośrodku zlokalizowanym nie dalej niż 500 metrów od morza. Wykonawca turnusu winien odpowiadać wymogom zawartym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15.1 1.2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694), oraz : - zapewnić przewóz osób z Ząbkowic Śląskich do miejsca organizacji turnusu oraz z miejsca organizacji turnusu do Ząbkowic Śl. autobusem z co najmniej 55 miejscami siedzącymi, - zakwaterować uczestników w pokojach 2 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, oraz sprzętem do obsługi osób na wózkach inwalidzkich (podnośników. przystosowanych łóżek i węzła sanitarnego), -zapewnić wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, krzesła, szafki przy łózkach, - zapewnić dwukrotne badanie lekarskie (na początku i na końcu turnusu- pierwsze badanie powinno zakończyć się wskazaniem indywidualnych zabiegów rehabilitacyjnych), - zapewnić osobom niepełnosprawnym co najmniej 2 zabiegi dziennie/ na jednego uczestnika w dni robocze (łącznie 20 zabiegów) dla uczestników oraz 1 zabieg dziennie dla opiekunów (10 zabiegów) wg wskazań lekarskich, - zabezpieczyć dla uczestników kompleksową bazę rehabilitacyjną wraz ze sprzętem niezbędnym do rehabilitacji na terenie ośrodka, - zapewnić osobę nadzorującą i odpowiadającą za przebieg turnusu, - zapewnić uczestnikom turnusu całodzienne wyżywienie (3 razy dziennie posiłki w stołówce położonej na terenie ośrodka), - ubezpieczyć każdego uczestnika turnusu i opiekuna od następstw NW, - opłacić opłatę uzdrowiskową/ klimatyczną za wszystkich uczestników turnusu i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka, - zapewnić doraźną opiekę medyczną..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty: - aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania - aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru ośrodków turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych. Z dokumentów musi wynikać, że wykonawca jest uprawniony do prowadzenia turnusów dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę ,że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - co najmniej 3 kompleksowe usługi polegające na organizacji i przeprowadzeniu turnusu rehabilitacyjnego połączonego z transportem, wyżywieniem, zabiegami rehabilitacyjnymi w tym 1 usługę współfinansowaną w ramach projektu dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz wykonanych usług sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ oraz załączyć dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonane należycie ( np. referencje, opinie , protokoły odbioru)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W części dotyczącej potencjału technicznego i warunków lokalowych, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych oraz bazy lokalowej, zabiegowo - rehabilitacyjnej i wypoczynkowo - rekreacyjnej, będących w posiadaniu lub dysponowaniu Wykonawcy usług, w celu wykorzystania ich do realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić ,że dysponuje: - pokojami dwuosobowymi w jednym budynku z pełnym węzłem sanitarnym - bazę zabiegowo- rehabilitacyjną dla osób niepełnosprawnych - bazę wypoczynkowo- rekreacyjną Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wykazu stanowiącego Załącznik nr 7 - Wykaz zaplecza technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W części dotyczącej osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, zakres wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. -Załącznik nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie podpisanego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Szczegółowy program turnusu rehabilitacyjnego,- wg załącznika nr 8. 2. Parafowany wzór umowy - wg załącznika nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/pcpr-zabkowicesl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Bolesława Prusa 5 57-200 Ząbkowice Śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Bolesława Prusa 5 57-200 Ząbkowice Śląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt To ja kształtuję swój los współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.