eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › PRODUKTY MLECZARSKIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Olsztynek: PRODUKTY MLECZARSKIE
Numer ogłoszenia: 202163 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Dom Wypoczynkowy -Warmia w Waplewie , Maróz 2, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5192525, faks 0-89 5192525.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OŚRODEK WYPOCZYNKOWY MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRODUKTY MLECZARSKIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 15544000-3 ser edamski pełnotłusty kg 250; 15544000-3 ser salami pełnotłusty kg 250; 15544000-3 ser gouda pełnotłusty kg 250; 15544000-3 ser twardy z warzywami kg 250; 15544000-3 ser twardy wędzony kg 200; 15543100-7 ser pleśniowy kg 150; 15545000-0 ser twarogowy typu fromagie różne smaki kg 50; 15542300-2 ser typu feta kg 100; 15545000-0 ser topiony krążki 200g kg; 180; 15545000-0 ser topiony plastry 150g kg 100; 15545000-0 ser topiony wędzony kg 30; 15542100-0 ser twarogowy półtłusty kg 700; 15542100-0 ser twarogowy almette 150g kg 100; 15542100-0 serek homogenizowany naturalny 150g kg 15; 15542100-0 serek homogenizowany waniliowy 150g kg 300; 15542100-0 serek homogenizowany owocowy 140g kg 150; 15511210-8 mleko UHT 2% l 700; 15511210-8 mleko UHT 0,5% l 300; 15511700-0 mleko w proszku pelne kg 500; 15511700-0 śmietanka w spray 250g kg 150; 15512000-0 śmietana 18 % ukwaszona l 150; 15512000-0 śmietana UHT 30% 0,5l l 1000; 15512000-0 śmietanka do kawy 10g w płynie l 150; 15530000-2 masło z dodatkiem oleju roślinnego kg 50; 15530000-2 masło ekstra kg 1500; 15530000-2 masło ekstra porcjowane 15g kg 50; 15551000-5 kefir 180g l 150; 15551320-4 jogurt owocowy 150g kg 1500; 15551310-1 jogurt naturalny 150g kg 50; 15545000-0 serek typu kiri 100g kg 50; 15543400-0 ser parmezan kg 20; 15544000-3 ser marmurkowy kg 50; 15542100-0 monte 100g kg 30; 15542100-0 deser mleczny 125-175g kg 500; 15543400-0 ser mozarella kg 150;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust 1 punkt 1-3. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 Pzp). 5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. 1 i 2, jeżeli złoży oświadczenie i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ. 6. W zakresie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga by oferowane środki spożywcze były dopuszczone do obrotu oraz spełniały wymogi określone w opisie przedmiotu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty sporządzony przez Wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym załącznik nr 2 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem: - decyzji właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia, zawieszenia lub cofania zatwierdzenia zakładów ( podstawa prawna art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225) lub - decyzję administracyjną powiatowego lekarza weterynarii o zatwierdzeniu zakładu i nadania zakładowi weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego ( podstawa prawna art. 7 ustawy z dnia 16grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. 06.17.127 z 2 lutego 2006 r.) 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeni do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2: 1) pkt 2, 3, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1) Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 5. Pełnomocnictwo do podpisywania ofert i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisującą nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt. 2 ,winno być złożone w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacja (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego ust. 2 pkt. 2 oraz jej podpisem oraz datą . 6. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ustępie 2 składają oddzielnie. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 5 winno upoważniać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenie, o którym mowa w ust.6 w zakresie art. 22 ust. 1 - 3 Pzp składane jest wspólnie. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp składa każdy Wykonawca. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda zaświadczenia ( certyfikatu) niezależnego podmiotu ( Państwowa Inspekcja Sanitarna, Inspekcja Weterynaryjna, Jednostki Certyfikującej) zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy dotyczących wprowadzenia i utrzymania procedur opartych o zasady HACCP (Podstawa prawna - art. 59 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdwwarmia.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Dom Wypoczynkowy WARMIA w Waplewie , Maróz 2 , 11-015 Olsztynek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Dom Wypoczynkowy WARMIA w Waplewie , Maróz 2 , 11-015 Olsztynek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.