To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Słupsk: Dostawa narzędzi, materiałów stomatologicznych, artykułów gospodarczych oraz środków czystości.
Numer ogłoszenia: 202137 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166265 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku, ul. Profesora Lotha 26, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8460620, 8460621, faks 59 8460621.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi, materiałów stomatologicznych, artykułów gospodarczych oraz środków czystości..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, materiałów stomatologicznych oraz artykułów gospodarczych i środków czystości. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33130000-0 Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne 24000000-4 Produkty chemiczne 39800000-0 Środki czyszczące i polerujące 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 24.00.00.00-0, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 39.22.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIMED Specjalistyczne Zaopatrzenie Medyczne Elżbieta Śniadach
jakie przetargi wygrała firma
UNIMED Specjalistyczne Zaopatrzenie Medyczne Elżbieta Śniadach
- UNIMED Specjalistyczne Zaopatrzenie Medyczne Śniadach Elżbieta, ul. Senatorska 18, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130832,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120003,92
Oferta z najniższą ceną: 120003,92 / Oferta z najwyższą ceną: 124941,74
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIMBHP sp. j. Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki, ul. Borchardta 35-37, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13251,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14023,17
Oferta z najniższą ceną: 14023,17 / Oferta z najwyższą ceną: 14023,17
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.U.H. CONTENT Sp. z o.o., al. W. Korfantego 66, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13254,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11966,79
Oferta z najniższą ceną: 11966,79 / Oferta z najwyższą ceną: 16965,39
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego CENTROWET - CEZAL Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88789,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92911,32
Oferta z najniższą ceną: 92911,32 / Oferta z najwyższą ceną: 110341,80
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TAZFOL GŁUSZKO I NADZIKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TAZFOL GŁUSZKO I NADZIKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Wytwórczo - Handlowe TAZFOL, Rozpędziny 40A, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65748,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80439,54
Oferta z najniższą ceną: 80439,54 / Oferta z najwyższą ceną: 152224,80
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEDILAB" FIRMA WYTWÓRCZO USŁUGOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MEDILAB" FIRMA WYTWÓRCZO USŁUGOWA SP. Z O.O.
- Firma Wytwórczo - Usługowa MEDILAB Sp. z o.o., ul. Niedźwiedzia 60, 15-531 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6870,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7047,90
Oferta z najniższą ceną: 7047,90 / Oferta z najwyższą ceną: 7712,10
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Część nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TESORA Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 970,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1212,66
Oferta z najniższą ceną: 1193,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1212,66
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Część nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDAN SPÓŁKA JAWNA, PAWLAK I S-KA
jakie przetargi wygrała firma
MEDAN SPÓŁKA JAWNA, PAWLAK I S-KA
- PH Artykuły Medyczne Materiały Opatrunkowe MEDAN Sp. j. W. Pawlak & G. Arndt i S-ka, ul. Morska 8, 85-725 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11407,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10976,52
Oferta z najniższą ceną: 10976,52 / Oferta z najwyższą ceną: 10976,52
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Część nr 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIMBHP sp. j. Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki, ul. Borchardta 35-37, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19308,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19996,65
Oferta z najniższą ceną: 19996,65 / Oferta z najwyższą ceną: 19996,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przeglądy sprzętu i aparatury medycznej - nr 30/TP/2024
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 07 02 13.
- Wykonanie remontu budynku przy ul. Policjantów 12.
- Budowa zadaszenia placu składowo-magazynowego w miejscowości Słupsk.
- Wykonanie prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni oraz konserwacją elementów małej architektury na terenach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
- "Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego" z podziałem na 6 zadań
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, implantów oraz jednorazowa dostawa urządzeń medycznych"
- Dostawy środków czystości, artykułów higienicznych i do utrzymania czystości do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru higienicznego dla jednostek organizacyjnych UJ (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu dzielnicy Targówek m. st. Warszawy na okres 12 miesięcy (ŚRODKI CHEMICZNE)
- Rozbudowa i przebudowa budynku publicznego żłobka, budowa budynku gospodarczego, budowa placu zabaw
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.