Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-20
Siedlce: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Siedlcach i podległych jednostek.
Numer ogłoszenia: 201985 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Siedlcach , ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6325235 w. 203, faks 25 6326198.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Siedlcach i podległych jednostek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Siedlcach i podległych jednostek. 2. W zakres zamówienia wchodzą następujące elementy: 1) serwery aplikacyjno-bazodanowe, 2) stacje robocze, 3) półki dyskowe do macierzy, 4) dyski twarde do macierzy, 5) skaner, 6) nagrywarki zewnętrzne, 7) klawiatury z czytnikiem, 8) klawiatury, 9) myszki, 10) HUB USB, 11) słuchawki nauszne, 12) pakiet licencyjny na 100 monitorowanych urządzeń do oprogramowania AXENCE NVision 6.0 Professional użytkowanego przez Zamawiającego, 13) urządzenie bezpieczeństwa sieciowego UTM przystosowane do pracy w trybie sprzętowym High Availability (HA) dedykowane do współpracy z urządzeniem NETASQ U250 użytkowym przez Zamawiającego, 14) inteligentny modularny przełącznik brzegowy, 15) przełącznik sieciowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Ilekroć w opisie zamawianego sprzętu użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Przez produkt równoważny rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z istniejącymi instalacjami, systemami oraz dedykowanym oprogramowaniem Zamawiającego i jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem istniejących instalacji, systemów oraz dedykowanego oprogramowania Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz posiada wszystkie funkcjonalności zamawianego sprzętu. 5. Ilekroć Zamawiający żąda złożenia określonego certyfikatu, dopuszcza się możliwość złożenia równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 6. Ilekroć Zamawiający żąda złożenia określonego certyfikatu, dopuszcza się możliwość złożenia innego dokumentu potwierdzającego stosowanie przez Wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 48.82.00.00 - Serwery 30.21.40.00 - Stacje robocze 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 37.45.33.00 - Dyski 38.52.00.00 - Skanery 32.34.21.00 - Słuchawki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o podobnym charakterze do przedmiotu niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł. brutto każde.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie: a) przedłużania terminu realizacji przedmiotu zamówienia przy zaistnieniu następujących powodów: - zawieszenie wykonywania prac nie spowodowane uchybieniami Wykonawcy, - działania siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Siedlcach, ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, pok. 7 lub pocztą po przesłaniu wniosku o SIWZ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 7 w budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach ul. Sądowa 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Zakup profesjonalnego urządzenia do mycia/czyszczenia ulic na mokro" w ramach programu "Mazowsze dla czystego powietrza 2025"
- Zagospodarowanie terenu kancelaria leśnictw Jarzynny Kierz, Lipowiec, Duczymin, Grabowo - Nadleśnictwo Przasnysz
- Wykonanie i dostawa teczek na dyplomy dla Wydziału Nauk Społecznych
- Dostawa do Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu w Siedlcach 3 tabletów.
- Dostawa i montaż urządzeń projekcyjnych i nagłośnieniowych na ul. Prusa 14
- Naprawa podestu oraz schodów prowadzących do budynku 3 Maja 54.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ręcznego skanera laserowego typu SLAM wraz z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 2 zadania
- Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą serwera dla Gminy Tomaszów Lubelski w ramach projektu "Cyfrowy MOF Tomaszowa Lubelskiego"
- Modernizacja monitoringu miejskiego o 15 kamer z osprzętem w istn. pkt kamerowych zainst. w dotychcz. lokal. na terenie Radomia oraz stacji roboczej zamont. w Centrum Monitoringu Miejskiego w Radomiu
- "Bezpieczna Gmina Janowiec Wielkopolski - wzmacnianie odporności na zagrożenia cyfrowe."
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.