Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Katowice: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach
Numer ogłoszenia: 201929 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach , ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6041208, faks 032 6041250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.oip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nadzór nad warunkami pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów, wymienionych w załącznikach nr 3a, 3b i 3c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana w częściach, na podstawie cząstkowych zleceń składanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego, za pomocą internetowego systemu zamówień i kontrolowania budżetu (tj. stanu wykorzystania umowy w danym momencie, możliwości definiowania limitów wydatków za dowolne okresy i śledzenie historii zamówień), zabezpieczonego przy logowaniu protokołem SSL 128 bitów. System ten powinien umożliwiać dokładne zdefiniowanie w zamówieniu cząstkowym każdej zamawianej pozycji z załączników nr 3a,3b 3c do siwz. Dostawa obejmuje przywóz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia na wyznaczone miejsce, w godzinach urzędowania zamawiającego, tj. od 7.30 do 15.30. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostawcy sprzęt oraz odzież ochronną niezbędną do zrealizowania dostawy (wózki transportowe itp.). Koszty dostawy przedmiotu zamówienia ponosi wykonawca. Wielkość zamówienia (szacunkowa wartość): 80000 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w pkt 2 siwz - na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605 ze zm.), tj.: 1. musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykonawca musi wykazać się wykonaniem dwóch, realizowanych w częściach przez okres co najmniej 12 miesięcy każda, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów o wartości całkowitej co najmniej 90 tys. zł brutto, 3. musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; zamawiający nie określa szczególnych wymagań dotyczących tego warunku, 4. nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. II. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. W razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych poniżej (wskazanych również w pkt 3.1 siwz), potwierdzających spełnienie wymogów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania oraz wykazanie, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami: - w celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (członkowie władz) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (podmiot zbiorowy) w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy), 5) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik numer 5 do siwz, - w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - § 1 ust. 2 ww. rozporządzenia: 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zrealizowanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj.: dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów o wartości co najmniej 90 tys. zł brutto, realizowana w częściach przez okres co najmniej 12 miesięcy, z podaniem wartości zrealizowanych dostaw, przedmiotu - tj. wskazaniem, co było przedmiotem dostaw (z opisu musi jednoznacznie wynikać, że przedmiotem dostaw były artykuły biurowe oraz materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek i faksów), dat wykonania (data - dzień, miesiąc i rok rozpoczęcia oraz data - dzień, miesiąc i rok zakończenia realizacji dostaw) i odbiorców dostaw. Warunek ten - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - będzie oceniany łącznie, 7) dokumenty - od podmiotów, na rzecz których dostawy wymienione w wykazie (od odbiorców), o którym mowa w pkt 1.6, zostały wykonane - potwierdzające, że przedmiotowe dostawy zostały wykonane należycie. Dokumenty te należy oznaczyć liczbami porządkowymi odpowiadającymi pozycji w wykazie, której dotyczą, - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - § 3 ust. 1 rozporządzenia: 8) fotografie (w formie kolorowego wydruku lub kopii) wybranych artykułów z przedmiotu zamówienia, które są oznaczone w załącznikach nr 3a i 3b do siwz symbolem gwiazdki (*) w kolumnie zawierającej jednostkę miary (j.m.). Każdą fotografię należy oznaczyć numerem zgodnym z numerem pozycji danego artykułu w załączniku nr 3a lub 3b do siwz oraz numerem załącznika (3a lub 3b). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1.1, 1.2 i 1.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1. lit. a i c oraz pkt 2.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2.1. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty muszą być wystawione w terminach, o których mowa w pkt 3. 5. Dokument, o którym mowa w pkt 1.5 i 1.6 mają być załączone do oferty w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodnosć z oryginałem (jak w pkt 1.12 siwz). Zamawiający dopuszcza, by wszystkie dokumenty były załączone do oferty w formie oryginałów. 6. W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Prawa zamówień publicznych: a) warunek wskazany w pkt 1.6 i 1.8 mogą spełniać łącznie wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego, b) dokumenty, o których mowa w pkt 1.1 - 1.3 i 1.5 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. Dokument wskazany w pkt 1.4 potwierdzający, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu - wykonawcy wchodzący w skład podmiotu zbiorowego składają wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_oip/04_oip_katowice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29, pok. 121.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29, pok. 208.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH (IGŁY, STRZYKAWKI, ELEKTRODY)
- Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wykorzystania Funduszy Europejskich na rozbudowę Śląskiego Centrum Wolności i Solidarności w Katowicach w ramach zadania pn. Śląska tożsamość (...)
- Zakup aktualizacji oprogramowania specjalistycznego dla Wydziału Wywiadu Kryminalnego Zarządu w Katowicach CBŚP.
- Obsługa archiwum zakładowego w GDDKiA Oddział w Katowicach.
- Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas szkoleń organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi outsourcingu druku w zakresie drukowania, kopiowania, skanowania dokumentów oraz utrzymania przez okres 24 miesięcy kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





