eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnna › 1. Odbudowa ul. Pod Wyciągiem w km 0+040-0+120 w Przyłękowie. 2. Odbudowa ul. Modrej w km 0+000-0+150 w Przyłękowie. 3. Odbudowa ul. Miłej w km 0+030-0+088 oraz 0+066-0+168 odnoga w prawo w Trzebini. 4. Odbudowa odnogi ul. Wspólnej ( obok budynku 164, Nr działki 1951 ) w km 0+015-0+200 w Świnnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Świnna: 1. Odbudowa ul. Pod Wyciągiem w km 0+040-0+120 w Przyłękowie. 2. Odbudowa ul. Modrej w km 0+000-0+150 w Przyłękowie. 3. Odbudowa ul. Miłej w km 0+030-0+088 oraz 0+066-0+168 odnoga w prawo w Trzebini. 4. Odbudowa odnogi ul. Wspólnej ( obok budynku 164, Nr działki 1951 ) w km 0+015-0+200 w Świnnej.
Numer ogłoszenia: 201928 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Świnnej , ul. Wspólna 13, 34-331 Świnna, woj. śląskie, tel. 033 863-80-23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swinna.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Odbudowa ul. Pod Wyciągiem w km 0+040-0+120 w Przyłękowie. 2. Odbudowa ul. Modrej w km 0+000-0+150 w Przyłękowie. 3. Odbudowa ul. Miłej w km 0+030-0+088 oraz 0+066-0+168 odnoga w prawo w Trzebini. 4. Odbudowa odnogi ul. Wspólnej ( obok budynku 164, Nr działki 1951 ) w km 0+015-0+200 w Świnnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie następujących dróg gminnych: 1). Odbudowa ul. Pod Wyciągiem w km 0+040-0+120 w Przyłękowie. 2). Odbudowa ul. Modrej w km 0+000-0+150 w Przyłękowie. 3). Odbudowa ul. Miłej w km 0+030-0+088 oraz 0+066-0+168 odnoga w prawo w Trzebini. 4). Odbudowa odnogi ul. Wspólnej ( obok budynku 164, Nr działki 1951 ) w km 0+015-0+200 w Świnnej. 1.2. Zakres przewidywanych prac: 1). Odbudowa ul. Pod Wyciągiem w km 0+040-0+120 w Przyłękowie, W celu odbudowy drogi gminnej Pod Wyciągiem w km 0+040-0+120 w miejscowości Przyłęków, projektowane roboty obejmują: 1. Roboty przygotowawcze: a) roboty pomiarowe - 0,080 km b) roboty rozbiórkowe (krawężnik, płyty ażurowe) - 150,00 m c) mechaniczne roboty ziemne na gł. 0,5 m z transportem urobku - 160,00 m3 2. Odwodnienie a) łapacz poprzeczny z elem. betonowych 38x50x21 cm, na ławie betonowej gr. 15 cm z rusztem stalowym - 5,00 m b) odprowadzenie wody z łapacza rurą PCV O 300 mm - 5,00 m c) sączek podwójny z rur PCV O 100 mm w obsypce żwirowej - 71,00 m d) ściek z elementów betonowych, przejazdowych 50x50x15cm na ławie betonowej gr. 10 cm - 71,00 m e) studnia wpustowa, murowana 0,8x0,8x1,0 m z bloczków betonowych, z pokrywą O 1200mm i wpustem żeliwnym - - 1 szt f) przepust z rur Wipro O 400 mm na ławie żwirowej gr. 20 cm - 10,00 m g) ścianki czołowe dla przepustu O 400 mm - 1 szt h) regulacja pionowa studni kanalizacyjnych, teleskopowych wraz z wymianą uszkodzonych elementów - 3 szt i) regulacja pionowa studni kanalizacyjnych wraz z uzupełnieniem pokrywy żelbetowej i wpustu żeliwnego - 1 szt j) umocnienie skarp płytami ażurowymi 50x70x10cm z rozbiórki - 35,50 m2 k) wykonanie umocnienia koszami siatkowo-kamiennymi - 31,00 m3 3. Podbudowa , nawierzchnia a) warstwa odcinająca z piasku grubości 10 cm - 320,00 m2 b) warstwa separacyjna z geowłókniny - 320,00 m2 c) dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego grubości 20 cm - 320,00 m2 d) górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego grubości 10 cm - 320,00 m2 e) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - asfaltowej grubości 6 cm - 287,50 m2 f) skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową - 287,50 m2 g) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej grubości 4 cm - 287,50 m2 4. Elementy ulic a) krawężnik betonowy 15x30x100 cm na ławie z betonowej - 80,00 m 2). Odbudowa ul. Modrej w km 0+000-0+150 w Przyłękowie. W celu odbudowy drogi gminnej ul. Modrej w km 0+000 -0+150 w miejscowości Przyłęków, projektowane roboty obejmują: 1. Roboty przygotowawcze: a) roboty pomiarowe - 0,150 km b) mechaniczne roboty ziemne na gł. 0,2 m (korytowanie) z transportem urobku - 90,00 m3 2. Odwodnienie a) ściek z elementów betonowych, skarpowych 50x38/50x15/20 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 150,00 m b) studnia wlotowa, murowana 0,8x0,8x1,0 m z bloczków betonowych, z kratą z prętów stalowych O 16 mm - 1 szt c) Opornik 15x30x100 cm na ławie z betonu C 12/15 - 4,00 m 3. Podbudowa , nawierzchnia, pobocza a) warstwa odcinająca z piasku grubości 10 cm - 450,00 m2 b) warstwa separacyjna z geowłókniny - 450,00 m2 c) dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego grubości 20 cm - 450,00 m2 d) górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego grubości 10 cm - 450,00 m2 e) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - asfaltowej grubości 4 cm - 414,00 m2 f) skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową - 414,00 m2 g) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej grubości 4 cm - 414,00 m2 h) pobocza szerokości 0,3 m z materiału kamiennego grubości 8 cm - 45,00 m3 3). Odbudowa ul. Miłej w km 0+030-0+088 oraz 0+066-0+168 odnoga w prawo w Trzebini. W celu odbudowy drogi gminnej ul. Miłej w km 0+030-0+088 oraz 0+066-0+168 odnoga w prawo w miejscowości Trzebinia, projektowane roboty obejmują: 1. Roboty przygotowawcze: a) roboty pomiarowe - 0,160 km b) roboty rozbiórkowe (korytka ściekowe) - 45,00 m c) mechaniczne roboty ziemne w miejscu (odtworzenie cieku) - 20,00 m3 d) mechaniczne roboty ziemne z transportem urobku ( poszerzenie skarpy)- 60,00 m3 2. Odwodnienie a) żelbetowe ścianki czołowe przy istniejącym przepuście O 600 mm - 2 szt b) ściek z elementów prefabrykowanych, trapezowych 74x44x59cm, 1=0,74 m, osadzony na ławie betonowej gr. 15 cm - 45,00 m c) ściek z elementów betonowych, wąskich 40x24x12cm osadzony na ławie betonowej gr. 15 cm - 24,00 m d) łapacz poprzeczny z elem. betonowych 38x50x21 cm, na ławie betonowej gr. 15 cm z rusztem stalowym - 4,00 m e) łapacz z elem. betonowych typ ACO K1 D 400, na ławie betonowej gr. 15 cm z pokrywą żeliwną - 5,00 m 2.Podbudowa i nawierzchnia a) profil podłoża mieszanką kruszyw - 20,00 m3 b) dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm - 225,00 m2 c) górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 10 cm - 225,00 m2 d) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - asfaltowej grubości 4 cm - 445,00 m2 e) skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową - 445,00 m2 f) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej grubości 4 cm - 445,00 m2 g) pobocza szerokości 0,5 m z materiału kamiennego grubości 10 cm - 29,00 m3 h) km 0+168 opornik betonowy 15x30x100 cm, na ławie betonowej - 4,00 m 4). Odbudowa odnogi ul. Wspólnej ( obok budynku 164, Nr działki 1951 ) w km 0+015-0+200 w Świnnej. W celu odbudowy drogi gminnej ul. Wspólna ( obok budynku 164, Nr działki 1951 ) w km 0+015-0+200 w miejscowości Świnna, projektowane roboty obejmują: 1. Roboty przygotowawcze: a) roboty pomiarowe - 0,185 km b) mechaniczne roboty ziemne na gł. 0,2 m z transportem urobku - 131,61 m3 2. Odwodnienie a) studnia wpustowa murowana 1,0x1,0x1,0 m z bloczków betonowych z pokrywą O 1200 mm i wpustem żeliwnym - 2 szt b) studnia wpustowa z gotowych elementów betonowych O 600 mm (kompletna) z przykanalikiem O 200 mm - 1 szt c) przepust pod drogą z rur Wipro O 500 mm - 8,00 m d) przepust pod zjazdem bocznym z rur Wipro O 400 mm - 5,00 m e) ścianki czołowe dla przepustu O 400 mm - 2 szt f) ściek z elementów betonowych, trapezowych 38x50x21 cm, na ławie betonowej gr. 10 cm - 50,00 m 3.Podbudowa, nawierzchnia km 0+015-0+066( 51 mb) a) warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego grubości 15 cm - 153,00 m2 b) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - asfaltowej grubości 4 cm - 153,00 m2 c) skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową - 153,00 m2 d) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej grubości 4 cm - 137,70 m2 e) km 0+010 (przepust) nawierzchnia z mieszanki mineralno - asfaltowej grubości 8 cm - 12,00 m2 4.Podbudowa, nawierzchnia km 0+066-0+200 (134,00 mb) a) warstwa podbudowy z pospółki naturalnej gr. 15 cm - 375,20 m2 b) warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego grubości 15 cm - 375,20 m2 c) podbudowa z chudego betonu grubości 10 cm - 375,20 m2 d) podsypka cementowo - piaskowa grubości 5 cm - 268,00 m2 e) nawierzchnia z płyt ażurowych 100x75x12,5 cm - 268,00 m2 f) ściek z elementów betonowych, przejazdowych 60x50x15 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 134,00 m 5. Elementy ulic a) km 0+066 km 0+ 200 opornik betonowy 15x30x100 cm, na ławie betonowej - 7,00 m Odbudowa dróg realizowana jest w ramach środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiemtysięcyzłotych00/100) najpóźniej do dnia 24 sierpnia 2015r. do godziny 9.30 w następujących formach: a) w pieniądzu płatne przelewem na rachunek bankowy Urząd Gminy w Świnnej, ul. Wspólna 13, 34 - 331 Świnna prowadzony przez ETNO Bank Spółdzielczy w Radziechowach - Wieprzu nr konta 12 8140 0009 0000 1124 2000 0060, do oferty należy załączyć kopię polecenia przelewu. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 2. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Świnnej, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. 3. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie odrzucona. 4. Przy wnoszeniu wadium przelewem, dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku Zamawiającego kwoty wadium. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp (tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej). 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali w sposób należyty co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. ( Przez roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia rozumie się, budowę, remont lub przebudowę jednej drogi o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto) oraz załączą dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: osobami posiadającymi uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji kierownika budowy - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budowami w zakresie robót drogowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik Nr 1), 2. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 3. Kosztorys ofertowy, sporządzony na bazie przedmiarów robót, uproszczonych dokumentacji technicznych, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie. 5. Dowód potwierdzający wniesienie przez Wykonawcę wymaganego wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: - dopuszcza się zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałe opady deszczu, wichury przez okres dłuższy niż 5 dni ) mających faktyczny wpływ na realizację robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru stosownym protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności, zaakceptowanego przez obie strony i następować będzie aneksem do umowy. - wystąpienia w trakcie prowadzenia robót nieprzewidzianych okoliczności np. właściciel działki stwierdzi, że została narusza własność jego działki, a więc konieczne będzie wykonanie pomiaru geodezyjnego ustalającego granice przebiegu działki, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru stosownym protokołem. Ponieważ wykonanie pomiaru geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji, Zamawiający może zrezygnować z wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru stosownym protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności, zaakceptowanego przez obie strony i następować będzie aneksem do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swinna.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Świnnej ul. Wspólna 13 34-331 Świnna - pok. Nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Świnnej ul. Wspólna 13 34-331 Świnna - pok. Nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.