Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-22
Łódź: ORGANIZACJA WYJAZDÓW STUDYJNYCH (TYPU ZIELONA SZKOŁA) AKADEMIA PRZYGODY DLA 244 UCZESTNIKÓW PROJEKTÓW SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA TRZECH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU POWIATU ŁÓDZKIEGO WSCHODNIEGO, SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA PIĘCIU SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU MIASTA ŁÓDŹ, SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA OŚMIU SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU MIASTA ŁÓDŹ. PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EFS, PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Numer ogłoszenia: 20184 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Służby Rodzinie , ul Broniewskiego 1A, 93-162 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 682 20 22, faks 0-42 682 20 22 wew. 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csr.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja prowadząca działalność pożytku publicznego. Kościelna osoba prawna..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA WYJAZDÓW STUDYJNYCH (TYPU ZIELONA SZKOŁA) AKADEMIA PRZYGODY DLA 244 UCZESTNIKÓW PROJEKTÓW SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA TRZECH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU POWIATU ŁÓDZKIEGO WSCHODNIEGO, SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA PIĘCIU SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU MIASTA ŁÓDŹ, SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA OŚMIU SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU MIASTA ŁÓDŹ. PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EFS, PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zapewnienie zakwaterowania uczestników (244 dzieci w wieku 7-14 lat), kadry i przedstawicieli Zamawiającego podczas dwóch 4-dniowych turnusów (pierwsza grupa: 116 dzieci: wyjazd 8 czerwca 2010 r. rano, pierwsze świadczenie: obiad, powrót 11 czerwca 2010 r. wieczorem, ostatnie świadczenie: obiad+suchy prowiant; druga grupa: 128 dzieci: wyjazd 14 czerwca 2010 r. rano, pierwsze świadczenie obiad, powrót 17 czerwca 2010 r. wieczorem, ostatnie świadczenie: obiad+suchy prowiant) w miejscowości położonej w atrakcyjnej turystycznie okolicy (blisko lasu oraz w pobliżu zamku lub skansenu) w budynkach murowanych (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane) w pokojach maksymalnie 6-osobowych; węzeł sanitarny wyposażony w natryski i WC dostępny co najmniej na każdym piętrze. Ciepła woda bez ograniczeń. Zakwaterowanie kadry w pokojach maksymalnie 3-osobowych z łazienkami, w tym samym budynku, w którym zakwaterowane zostały dzieci. b) zapewnienie całodziennego wyżywienia (4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja oraz jedno ognisko z kiełbaskami dla każdego turnusu); c) zagwarantowanie nieodpłatnego dostępu do obiektów sportowych, świetlic oraz innych obiektów kulturalno-sportowych znajdujących się na terenie ośrodka; d) zapewnienie całodobowej opieki pielęgniarskiej; e) zapewnienie realizacji kulturalno-sportowej Ścieżki Przygody. f) zapewnienie wykwalifikowanych instruktorów zajęć sportowo-kulturalnych; g) zapewnienie uczestnikom Akademii Przygody, kadrze oraz przedstawicielom Zamawiającego transportu ze szkół do ośrodka i z powrotem, autokarami z klimatyzacją oraz dojazdu uczestników i kadry do miejsc zwiedzania, oraz w razie takiej konieczności do miejsca realizacji Ścieżek Szkolnego Ruchu Naukowego; h) ubezpieczenie uczestników i kadry od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas przejazdu i pobytu; i) ubezpieczenie OC kadry i instruktorów; i) zakup i dowóz na miejsce wypoczynku sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji Ścieżki Naukowej, Ścieżki Biznesowej i Ścieżki Sportowo-Kulturalnej. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego zakwaterowania (jednoosobowe pokoje z łazienkami) i całodziennego wyżywienia dla trzech przedstawicieli Zamawiającego na każdym turnusie. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej miejsca zaproponowanego przez Wykonawcę jako miejsca zakwaterowania. 4. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 115 000 PLN.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz.U. z 2007, Nr 223 poz. 1655 ze zmianami), c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, d) spełniają wszystkie warunki Zamawiającego zawarte w SIWZ, e) posiadają odpowiednie zasoby do poprawnego wykonania zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, 3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania czynności objętych zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4. Aktualne zaświadczenia urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Zaświadczenie marszałka województwa, o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, o którym mowa w art. 8 ustawy z 29.08.1997 r. o usługach turystycznych (Dz.U. z 1997 r. Nr 133, poz. 884 ze zm.), 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat maksymalnie pięciu zamówień, wraz z podaniem ich wartości i daty wykonania, odbiorców (Zamawiający wyklucza rekomendacje wystawione przez biura podróży, a w szczególności rekomendacje wystawione podwykonawcom) oraz dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane z należytą starannością, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, 7. Wykaz budynków, w których zostaną zakwaterowane dzieci, podanie liczby pokoi ze wskazaniem ilu osobowe są to pokoje oraz czy są wyposażone w łazienki. Wykaz obiektów sportowych, rekreacyjnych, kulturalno-sportowych dostępnych na terenie obiektu. Dokumentacja zdjęciowa obiektu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, 8. Zaakceptowany i parafowany na każdej stronie przez wykonawcę lub jego pełnomocnika wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku przedsiębiorców, zobowiązani są oni do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo określające jego zakres musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy i załączone do oferty. Przepisy art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mają zastosowanie wobec wszystkich podmiotów składających wspólną ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 51
- 2 - Standard obiektu - 19
- 3 - Atrakcyjność obiektu i możliwość realizacji pełnego programu wszystkich Ścieżek - 20
- 4 - Doświadczenie Wykonawcy - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csr.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Służby Rodzinie, ul. Broniewskiego 1a, 93-162 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Centrum Służby Rodzinie, ul. Broniewskiego 1a, 93-162 Łódź, pokój nr 306.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKTY SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA TRZECH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU POWIATU ŁÓDZKIEGO WSCHODNIEGO, SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA PIĘCIU SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU MIASTA ŁÓDŹ, SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA OŚMIU SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU MIASTA ŁÓDŹ SĄ WSPÓŁFINANSOWANE PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI..
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych poza granicami kraju
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
- Warsztaty kompetencji wychowawczych - stacjonarne oraz warsztaty kompetencji wychowawczych - wyjazdowe
- "Prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie uroczyska "Zamek Czorsztyn" w okresie od 16 grudnia 2025 r. do 15 grudnia 2026 r. - ponowny "
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





