Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Garwolin: Zakup i dostawa materiałów szewnych dla SP ZOZ w Garwolinie.
Numer ogłoszenia: 20173 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Staszica 18, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 025 6823023 do 25 w. 68, faks 025 6843708.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów szewnych dla SP ZOZ w Garwolinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres przedsięwzięcia obejmuje zakup i dostawę materiałów szewnych dla SP ZOZ w Garwolinie przez okres 12 miesięcy. 2) Parametry graniczne przedmiotu zamówienia: - Wytrzymałość igły na zginanie. - Wytrzymałość nitki na zerwanie. - Stabilność igły w imadle. - Ostrość igły (np:. po 10 wkłuciach). - Łatwość wiązania, pewność trzymania węzła. - Gładkość powierzchni nici. - Jakość i trwałość powleczenia igły w imadle przy wyjęciu z opakowania. - Łatwość uchwycenia igły w imadle przy wyjęciu z opakowania. - Łatwość otwierania opakowania jednostkowego. 3) Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań (pakietów) i określony został w Załączniku Nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: 1) Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż wynika to z przedmiotu zamówienia tj.: o zmówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mają zarejestrowaną działalność gospodarczą, co najmniej w zakresie uprawniającym do sprzedaży oferowanego przedmiotu zamówienia. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, których szczegółowy wykaz znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według zasady spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawcy - JAKO ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY (przygotowanej wg wzoru załączonego do SIWZ - pn. Formularz ofertowy) stanowiące integralną jej część: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. 2. Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 3 SIWZ. 5. Wykaz osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Aktualnych dokumentów potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę wyroby są dopuszczone do sprzedaży i posiadają wymogi określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych Dz. U. 2004 Nr 93, poz. 896 z poźn. zmianami (świadectwa dopuszczenia do obrotu, deklaracja zgodności, dokumenty informujące o oznakowaniu produktów znakiem CE). Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozgarwolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie ul. Staszica 18, 08-400 Garwolin, pokój nr 83..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, II piętro, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, powlekany, mieszanina kwasu poliglikolowego i polimlekowego (nić dwuskładnikowa).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz produktów, wymagania oraz ilości znajduje się w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szew syntetyczny, jednowłóknowy, niewchłanialny, poliamidowy, kolorowy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz produktów, wymagania oraz ilości znajduje się w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szew syntetyczny, szybko wchłanialny, pleciony, powlekany..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz produktów, wymagania oraz ilości znajduje się w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szew syntetyczny, wielowłóknowy, niewchłaniany, poliamidowy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz produktów, wymagania oraz ilości znajduje się w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szew syntetyczny, jednowłóknowy, wchłanialny..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz produktów, wymagania oraz ilości znajduje się w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szew syntetyczny, jednowłókowy, niewchłaniany, polipropylenowy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz produktów, wymagania oraz ilości znajduje się w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1305W w miejscowości Celejów i Wilga - ETAP II
- ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO W RAMACH ZADANIA "TWORZENIE I UZUPEŁNIANIE ZAPASÓW MAGAZYNOWYCH NA POTRZEBY OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA GMINY GARWOLIN"
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO W RAMACH PROJEKTU "WIATR W ŻAGLE"
- "Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów, szkoleń rozwijających kompetencje zawodowe nauczycieli- podnoszenie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w ramach projektu "Wiatr w żagle"
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa szwów chirurgicznych przez okres 24 miesięcy
- Dostawa szwów chirurgicznych i opatrunków heomostatycznych dla Bloku Operacyjnego określonych w 2 pakietach.
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 15 zadań)
- Dostawa produktów leczniczych.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





