Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Wrocław: Wykonanie i dostawa nowych materiałów promocyjnych na potrzeby DOPS w ramach projektu 7.1.3 PO KL pn. Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej na lata 2007 - 2008.
Numer ogłoszenia: 201701 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej, plac Jana Pawła II 8, 50-043 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 784 57 53, fax 0-71 784 57 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dops.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa nowych materiałów promocyjnych na potrzeby DOPS w ramach projektu 7.1.3 PO KL pn. Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej na lata 2007 - 2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 36641000-6 artykuły informacyjne i promocyjne, 22860000-6 zadrukowane wyroby papiernicze z wyjątkiem formularzy, 22140000-3 ulotki, 22816000-3 notesy, 22850000-3 skoroszyty i podobne wyroby, 17225000-5 różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych ,30192120-8 długopisy 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa nowych materiałów promocyjnych na potrzeby DOPS w ramach projektu 7.1.3 PO KL pn. Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej na lata 2007 - 2008. 3. Zamówienie obejmuje następujące materiały: a) plakaty b) ulotki c) teczki konferencyjne z tworzywa sztucznego d) teczki tekturowe zamykane na gumkę d) długopisy metalowe e) notesy 4. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia wraz z podaniem ilości oraz wymagań jakościowych stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w jednorazowej dostawie do Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu. 6. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą po jednym egzemplarzu przykładowym każdego produktu opisanego w punkcie 3. Po zakończeniu postępowania na podstawie art. 97 ust. 2 ustawy Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich pisemny wniosek, złożone przez nich wzory. 7. Zamawiający wymaga aby materiały promocyjne były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką, elegancją oraz starannością wykonania. 8. Zamawiający wymaga w przypadku wybrania oferty, przedstawienie wykonanych materiałówko zaakceptowania przez zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji na wszystkie materiały promocyjne oraz na wykonane nadruki, grawery i toczenia. 10. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały promocyjne były oznaczone w sposób wskazany dla każdego rodzaju materiałów promocyjnych. 11. W przypadku nadruków, grawerów i tłoczeń na materiałach promocyjnych winne one znajdować się w widocznym miejscu, zgodnie ze wskazaniem zamawiającego. 12. Zamawiający wymaga w przypadku wybrania oferty przedstawienie wybranych materiałów do zaakceptowania przez Zamawiającego. 13. Nadruki, grawery i tłoczenia winny być wykonane zgodnie z wytycznymi: a) logo Europejskiego Funduszu Społecznego zgodne ze wzorem zamieszczonym w Księdze tożsamości EFS, http://www.efs.gov.pl/Promocja+EFS/Promocja+i+logo+EFS.htm b) teks: Projekt dofinansowany w 85 % z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1.3 PO Kapitał Ludzki 14. Wszystkie nadruki winny być wykonane zgodnie ze wzorami oraz kolorami pantonów zawartych w księdze tożsamości EFS. 15. Ceny jednostkowe poszczególnych przedmiotów zamówienia nie powinny przekraczać w przypadku: a. plakaty: format BO 170 zł; format B2 9,46 zł b. ulotki1,00 zł c. teczki konferencyjne z tworzywa sztucznego 12,00 zł d. teczki konferencyjne z tworzywa sztucznego 30,00 zł e. teczki tekturowe zamykane na gumkę 6,00 zł f. długopisy metalowe 10,00 zł g. notesy 3,00 zł
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6, 22.86.00.00-6, 22.14.00.00-3, 22.81.60.00-3, 22.85.00.00-3, 17.22.50.00-5, 30.19.21.20-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą się: -spełnianiem warunków podmiotowych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. c) potwierdzą, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: - nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, - wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - spełnieniem warunków przedmiotowych: a) przedłożą próbki każdego z proponowanych materiałów promocyjnych w ilości po 1 szt. proponowanego asortymentu. Przedłożone próbki muszą odpowiadać wymaganiom określonym przez zamawiającego i być zgodne z przedmiotem zamówienia. 2 Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 3. Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. 4. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. 5. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Uzupełnienie dokumentów może dotyczyć jedynie dokumentów jakich Zamawiający żądał na potwierdzenie spełnienia warunków podmiotowych. 6. Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, natomiast niespełnienie warunków przedmiotowych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ponadto ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp (Zał. Nr 3 do SIWZ). 3. Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 4 do SIWZ). 4. Próbki do każdej pozycji asortymentu materiałów promocyjnych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. 1 składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt. a i c winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument wymieniony w punkcie b winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dops.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej Plac Jana Pawła II nr 8; 50-043 Wrocław (sekretariat p. 314).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej Plac Jana Pawła II nr 8; 50-043 Wrocław (sekretariat p. 314).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. - Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej na lata 2007 - 2008 - dofinansowany w 85% z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1.3 PO Kapitał Ludzki
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ, ADM w budynku wielorodzinnym
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi Hong Kong Beauty&Wellness Expo w Hongkongu
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i pudeł archiwizacyjnych na potrzeby ŁOR i 21 BP ARiMR w województwie łódzkim - w podziale na części
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (148)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH
- Dostawa materiałów promocyjnych, dla laureatów oraz uczestników branżowego konkursu pn.: "Edukator - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego projektu
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- Organizacja strefy funduszy europejskich dla MJWPU podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 roku
więcej: Ulotki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.