eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Dostawa sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Pruszków: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 201698 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Samodzielny Psychiatryczny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. dr Jana Mazurkiewicza, ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7391384, fax 022 7391384.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tworki.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego rodzaju urządzeń medycznych, zwanych dalej sprzętem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: a) w przypadku ofertyna realizację całego przedmiotu zamówienia - 4280,00 zł PLN b) w przypadku ofert częściowych wadium wynosi: - Zadanie nr 1 - 792,00 zł PLN - Zadanie nr 2 -2102,00 zł PLN - Zadanie nr 3 - 1272,00 zł PLN - Zadanie nr 4 - 114,00 zł PLN. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 29.10.2007r..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1.Zdolny jest do zrealizowania przedmiotu zamówienia lub jego części, zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Rozdz. II niniejszej s.i.w.z., w połączeniu ze specyfikacją rzeczowo-ilościową załącznik nr 1. 2.Prowadzi działalność o charakterze związanym z przedmiotem zamówienia. 3.Spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Posiada potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z należytą starannością. 6.Akceptuje wymagania określone w s.i.w.z. i wzór umowy o wykonanie zamówienia - załącznik nr 5. 7.W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza winno być dołączone do oferty. 8.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania (na podst. art. 24 ustawy Pzp.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na wykonanie zamówienia przedstawioną wg wzoru dołączonego do s.i.w.z. -załącznik nr 2. 2. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przedstawione wg załącznika nr 3 do s.i.w.z. 5. Informację o spełnianiu wymagań określonych w Rozdz. III ust. 1 pkt 1-6, przedstawioną wg wzorów zamieszczonych w załączniku nr 4 do s.i.w.z. 6. Dowody potwierdzające należyte wykonanie zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie) trzech największych wartościowo zamówień publicznych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 7. Arkusz wyceny sporządzony wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 2.1 do s.i.w.z. 8.Specyfikację rzeczowo - ilościową wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do s.i.w.z. 9.Potwierdzenie wniesienia wadium, o którym mowa w Rozdz. VIII niniejszej specyfikacji. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oprócz w/w dokumentów obowiązani są do składanej oferty dołączyć: a) dokument o ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. b)oświadczenie pełnomocnika Wykonawców o poniesieniu bezwarunkowej odpowiedzialności jak za swoje własne niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tworki.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSPZP ZOZ ul.Partyzantów 2/4 05-802 Pruszków (budynek administracji pok. nr 20)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 11:00, miejsce: WSPZP ZOZ ul. Partyzantów 2/4 05-802 Pruszków (budynek administracji pok.nr.20)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletów składających się z łóżka rehabilitacyjnego wraz z materacem przeciwodleżynowym i szafką przyłóżkową w ilości 12 kompletów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzetu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówieniajest dostawa kardiomonitora w ilości szt. 9 oraz centrali do monitorowania pacjentów - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-0, 33.19.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomp infuzyjnycdh dwustrzykawkowych - 12 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do terapii ultradźwiękowej dwugłowicowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.