To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-07
Hajnówka: Projekt windy osobowej
Numer ogłoszenia: 201640 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179298 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822180, 6822875, faks 085 6822994.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt windy osobowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej adaptacji istniejącej klatki schodowej na potrzeby zainstalowania windy osobowej wewnętrznej dla obsługi osób niepełnosprawnych wraz z zaprojektowaniem dźwigu w budynku Urzędu Miasta w Hajnówce. 1. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do opracowania kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla w/w projektu, a w szczególności : a) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego do celów projektowych w zakresie niezbędnym dla opracowania dokumentacji projektowo kosztorysowej, b) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z projektami branżowymi w zakresie określonym w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ, c) uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii, analiz i materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy nie wymagającego pozwolenia na budowę. 2. Wszelkie koszty związane z uzyskaniem wyszczególnionych w pkt. 1 opinii i uzgodnień, niezbędnych do wykonania kompletnej dokumentacji technicznej muszą być uwzględnione w cenie ofertowej. 3. Przed przystąpieniem do projektowania, Wykonawca opracuje wariantową koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją do akceptacji Zamawiającego, jak również uzyska akceptację jednostek opiniujących. 4. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania prac projektowych i uzyskiwania akceptacji Zamawiającego oraz do przedłożenia Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 5. Opracowana dokumentacja musi spełniać wymagania określone aktualnymi przepisami prawa, m.in.: Prawo budowlane; Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego; Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego; Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym 6. Nieodpłatnego i niezwłocznego udzielania wyjaśnień na ewentualne zapytania oferentów, jakie zostaną złożone w toku przetargu na wykonawstwo robót realizowanych na podstawie wykonanej przez niego dokumentacji projektowej, a także wyjaśnień w przypadku złożenia protestu. 7. Pełnienia nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych zgodnie z art.20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane. 8. Wykonawca przejmie na siebie wyłączną odpowiedzialność za wszelkie roszczenia z tytułu praw autorskich związanych z wykonywaną dokumentacją projektową oraz pokrywa wszelkie koszty wynikające z popełnionych błędów. 9. W celu prawidłowego opracowania oferty Wykonawca winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia, jak również zgromadzić wszelkie niezbędne informacje. 10. Wykonawca zobowiąże się do bezpłatnej aktualizacji wartości kosztorysów inwestorskich przez okres 2 lat od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego dokumentacji. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę na wykonaną usługę gwarancji jakości na okres 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 11 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POLSKA GRUPA PROJEKTOWO WYKONAWCZA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"POLSKA GRUPA PROJEKTOWO WYKONAWCZA" SP. Z O.O.
- Polska Grupa Projektowo Wykonawcza Sp. z o.o., ul. Długa 44/50, 00-241 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25947,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42804,00
Oferta z najniższą ceną: 42804,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42804,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- DOSTAWA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO NACZEPY Z RUCHOMĄ PODŁOGĄ
- "Przebudowa drogi leśnej w ramach zadania pn.: "Budowa mijanek na drodze leśnej - dojazd pożarowy nr 13"
- Remont dachów bloków szpitalnych A,B,C,E i Przychodni Rej 1
- Wywóz, odbiór i utylizację odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
- Dostawa komputerów stacjonarnych typu All-in-One
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego samochodu ciężarowego 4x2 typu "hakowiec" z wciąganą na podwoziu hakowym cysterną asenizacyjną w ilości 1 szt.
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1727N na odcinku Winda - granica Gminy Kętrzyn (od km 0+000 do km 5+126)
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej"
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz prowadzenie nadzoru autorskiego na budowę nowej siedziby JRG na terenie dzielnicy Wawer
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: 1. Przedłużenie ul. Wilczyńskiego przy osiedlu "Leśny Zakątek" , 2. Przebudowa chodnika i zatoki postojowej wzdłuż ul. W.Barczewskiego w Olsztynie
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.