eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójModernizację dróg, chodników oraz oświetlenia ulicznego terenu i ogrodzenia zewnętrznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-27

Busko-Zdrój: Modernizację dróg, chodników oraz oświetlenia ulicznego terenu i ogrodzenia zewnętrznego
Numer ogłoszenia: 201514 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, fax 041 3780332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację dróg, chodników oraz oświetlenia ulicznego terenu i ogrodzenia zewnętrznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizację dróg, chodników oraz oświetlenia ulicznego terenu i ogrodzenia zewnętrznego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.26.22.12 - Kopanie rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.12 - Kopanie rowów Oryginalny kod CPV: 45.31.42.00 - Instalowanie infrastruktury kablowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferent przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 35 000,00 zł. (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w: · pieniądzu, · poręczeniach bankowych, · gwarancjach bankowych, · gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.Termin i miejsce wniesienia wadium W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w: Bank BPH O/Busko - Zdrój 68-10600076-0000320001263294 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się (zaksięgowane) w dniu 17 września 2008 r. do godz. 1100 na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w roz. VIII pkt 2 SIWZ oryginał należy złożyć w kasie Zamawiającego przed ustalonym terminem otwarcia ofert, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. UWAGA! Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy, a mianowicie: - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana: · odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, · nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, · zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Przedstawią ofertę zgodną z wymogami Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Udokumentują, iż w okresie ostatnich 5- lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, z tego okresu, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 zamówienia obejmujące roboty budowlane o podobnym charakterze, podając nazwę i adres inwestora. Wartość zrealizowanych dwóch zamówień winna wynosić każda co najmniej 1 500 000,00 zł. (brutto) (słownie: jeden milion pięćset tys. zł. ) 5) Zapewnią nadzór nad robotami przez wykwalifikowany personel. Zamawiający wymaga, aby kierownik/cy budowy(robót) posiadał/li uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, instalacji i urządzeń elektrycznych, instalacji sanitarnych oraz w branży drogowej i aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 6) Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł. PLN (słownie: sto tysięcy zł 00/100.) B. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się , aby każdy z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w rozdz.VI. A. C. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz.VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, załącznik nr 3, do niniejszej SIWZ, b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.l pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. d. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego określona w art. 24 ust.l pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. e. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. f. Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujące roboty budowlane o podobnym charakterze, z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4, do SIWZ. Wartość zrealizowanych dwóch zamówień winna wynosić co najmniej 1 500 000,00 zł. każda PLN brutto (słownie: jeden milion pięćset tys. zł.) g. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji z załączonymi uprawnieniami kierownika/ków budowy w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; i aktualnym/i/ zaświadczeniem/niami o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o Samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r, Nr 5, poz.42 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5, do SIWZ. h. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł.( słownie: sto tys. złotych 00/100). i. Wykaz robót, które będą wykonywane przez podwykonawców - według załącznika nr 6, do niniejszej SIWZ. j. Informację banku prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. PLN (słownie: jeden milion zł.), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. k. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 2. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII pkt 1 p.pkt a, b, c, d, e, h niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 3. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII, pkt 1, p.pkt b) niniejszej specyfikacji składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty Wykonawca składa w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://21wszur.tbu.pl/bip/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 11:00, miejsce: sekretariat szpitala : 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ w Busku Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28 - 100 Busko - Zdrój budynek /KORAL/ pokój nr 52..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.