eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ 10 USŁUG STANOWIĄCYCH ANALIZĘ ZUŻYCIA ENERGII W PRZEDSIĘBIORSTWACH WRAZ Z PROGRAMEM POPRAWY WYKORZYSTANIA ENERGII ORAZ PLANEM WDROŻENIA SYSTEMU ZARZĄDZANIA ENERGIĄ WG NORMY PN-EN ISO 50001:2012 W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU KRĘGI INNOWACJI - ROZWÓJ ZINTEGROWANYCH NARZĘDZI WSPIERANIA INNOWACYJNOŚCI WOJEWÓDZTWA W OBSZARACH O DUŻYM POTENCJALE WZROSTU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Kielce: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ 10 USŁUG STANOWIĄCYCH ANALIZĘ ZUŻYCIA ENERGII W PRZEDSIĘBIORSTWACH WRAZ Z PROGRAMEM POPRAWY WYKORZYSTANIA ENERGII ORAZ PLANEM WDROŻENIA SYSTEMU ZARZĄDZANIA ENERGIĄ WG NORMY PN-EN ISO 50001:2012 W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU KRĘGI INNOWACJI - ROZWÓJ ZINTEGROWANYCH NARZĘDZI WSPIERANIA INNOWACYJNOŚCI WOJEWÓDZTWA W OBSZARACH O DUŻYM POTENCJALE WZROSTU
Numer ogłoszenia: 201510 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27223 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o., al. Solidarności 34, 25-323 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3432910, faks 41 3432912.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ 10 USŁUG STANOWIĄCYCH ANALIZĘ ZUŻYCIA ENERGII W PRZEDSIĘBIORSTWACH WRAZ Z PROGRAMEM POPRAWY WYKORZYSTANIA ENERGII ORAZ PLANEM WDROŻENIA SYSTEMU ZARZĄDZANIA ENERGIĄ WG NORMY PN-EN ISO 50001:2012 W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU KRĘGI INNOWACJI - ROZWÓJ ZINTEGROWANYCH NARZĘDZI WSPIERANIA INNOWACYJNOŚCI WOJEWÓDZTWA W OBSZARACH O DUŻYM POTENCJALE WZROSTU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest realizacja 10 usług stanowiących analizę zużycia energii w przedsiębiorstwach wraz z programem poprawy wykorzystania energii oraz planem wdrożenia Systemu Zarządzania Energią wg normy PN-EN ISO 50001:2012 realizowanych na rzecz opracowania 10 Strategii Wdrażania Innowacji w firmie w zakresie efektywnego wykorzystania energii, zwanymi dalej w SIWZ i załącznikach do SIWZ analizami w ramach projektu Kręgi Innowacji - rozwój zintegrowanych narzędzi wspierania innowacyjności województwa w obszarach o dużym potencjale wzrostu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres usługi powinien obejmować poniżej przedstawione elementy i realizowany będzie dla 10 przedsiębiorstw (mikro-małych lub średnich) z terenu województwa świętokrzyskiego wskazanych przez Zamawiającego wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do analiz na wszystkich polach eksploatacji wynikających z ich przeznaczenia i charakteru, w tym odrębnych polach eksploatacji wskazanych w art. 50 Ustawy z dnia 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 904, ze zm.) oraz przeniesieniem prawa do wykonywania zależnego prawa autorskiego oraz wynagrodzenie za realizację prawa do nadzoru autorskiego w ramach wynagrodzenia zastrzeżonego. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do analiz na Zamawiającego nastąpi automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń woli w tym zakresie przez którąkolwiek ze stron, z momentem przyjęcia przez Zamawiającego poszczególnych analiz protokołem zdawczo-odbiorczym. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia: Każda z 10 usług realizowana będzie w następującym, minimalnym zakresie:A)Analiza stanu wyjściowego:1.Przegląd obecnego systemu zarządzania w organizacji 2.Przegląd sposobów i metodologii zarządzania energią w organizacji 3.Przegląd stopnia spełnienia wymagań normy PN-EN ISO 50001:2012 4.Przygotowanie raportu z analizy stanu wyjściowego zawierającego analizę luk w stosunku do wymagań normy PN-EN ISO 50001:2012 z rekomendacjami kroków do uzyskania zgodności z normą PN-EN ISO 50001:2012 zawierającego:a.rekomendacje organizacyjne (Procedury, Dokumentacja, Zapisy),b.rekomendacje dotyczące monitorowania i mierzenia wyznaczników wyniku energetycznego.B)Planowanie 1.Analiza wykazanych luk i zasobów wymaganych do spełnienia wymagań normy PN-EN ISO 50001:2012 2.Przygotowanie Planu Wdrożenia Systemu Zarządzania Energią według wymagań normy PN-EN ISO 50001:2012 zawierającego:a.działania konieczne do jego kompleksowego wdrożenia, b.harmonogram wdrożenia, c.plan szkoleń, d.przewidywane koszty, e.stopień zaangażowania zasobów organizacji.C) Przegląd energetyczny wraz z identyfikacją miejsc znaczącego zużycia energii, 1.Przeprowadzenie przeglądu energetycznego w oparciu o wymagania normy PN-EN ISO 50001:2012 obejmujący m.in: a.Identyfikację i analizę obecnych źródeł energii, b.Analizę przeszłego i teraźniejszego wykorzystania i zużycia energii w oparciu o dostępne dane pomiarowe, dane znamionowe urządzeń i dostępne harmonogramy pracy, c.Identyfikację obszarów znaczącego wykorzystania energii w przedsiębiorstwie, d.Identyfikację zmiennych mających wpływ na zużycie energii w obszarach znaczącego wykorzystania energii, e.Określenie zależności pomiędzy zużyciem energii a zmiennymi mającymi wpływ na to zużycie, f.Określenie obecnego wyniku energetycznego poszczególnych obszarów znaczącego wykorzystania energii, g.Ocenę przyszłego wykorzystania i zużycia energii w przedsiębiorstwie i przedstawienie rekomendacji wykorzystania alternatywnych w tym odnawialnych źródeł energii dla obszarów znaczącego wykorzystania energii, h.Identyfikację możliwości poprawy wyniku energetycznego ze wskazaniem konkretnych rozwiązań i/lub technologii służących poprawie wykorzystanie energii, i.Przygotowanie raportu z przeglądu energetycznego z programem poprawy pod kątem zmniejszenia kosztów zużycia mediów energetycznych. 2.Wyznaczenie Energii Bazowej a.Określenie energii bazowej dla całej organizacji lub dla poszczególnych obszarów znaczącego wykorzystania energii, b.Określenie metodologii aktualizacji Energii Bazowej. 3.Wskaźniki Wyniku Energetycznego a.Przygotowanie narzędzi informatycznych (np. arkusze Excel) do śledzenia poprawy wyniku energetycznego. D)Przekazanie wraz z omówieniem u przedsiębiorcy: a.Wyników raportów z analizy stanu wyjściowego, planu wdrożenia systemu zarządzania energią według wymagań normy PN-EN ISO 50001:2012 oraz przeglądu energetycznego z programem poprawy pod kątem zmniejszenia kosztów zużycia mediów energetycznych b.Przekazanie przedsiębiorcy narzędzi informatycznych do monitorowania wyniku energetycznego wraz z instruktażem ich wykorzystania Harmonogram realizacji 10-ciu analiz: a.W okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2013 r. - 6 analiz; b.W okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.05.2013 r. - 3 analizy; c.W okresie od dnia podpisania umowy do dnia 14.06.2013 r. - 1 analiza. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian w harmonogramie prac wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Opracowane raporty stanowić będą element dokumentu Strategia wdrażania innowacji EWE w firmie przygotowywanych przez Zamawiającego dla każdego z 10 przedsiębiorstw. Wykonawca winien przeprowadzić co najmniej dwa spotkania bezpośrednie w siedzibie przedsiębiorstwa. Ilość spotkań wynikać będzie z bieżących potrzeb związanych z prawidłową realizacją przedmiotu umowy. Terminy spotkań w ramach wykonywanej usługi będą ustalane przez Zamawiającego przy uwzględnieniu sugestii przedsiębiorstw oraz Wykonawcy, Wykonawca zrealizuje usługę przy obecności pracowników Zamawiającego na każdym z etapów. Ponadto Wykonawca dodatkowo może przeprowadzić wywiad ankietowy przy użyciu opracowanego przez Wykonawcę narzędzia, przy czym ankieta/formularz podlega akceptacji Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził przedmiotowe zamówienie we współpracy z Zamawiającym, tzn. informował Zamawiającego o postępie prac. Założenia w odniesieniu odbiorców usług: 1.Usługa skierowana jest do 10 przedsiębiorców mikro, małych i średnich z terenu województwa świętokrzyskiego 2.Roczne koszty całkowitej energii u przedsiębiorcy na poziomie ok. od 50 000 PLN do ok. 1 000 000 PLN brutto 3.Zakres analizy: jedna lokalizacja 4.Powierzchnia zakładu do ok. 10 000 m2 Specyfikacja techniczna opracowania jednej usługi: a.wydruk w formie papierowej, format min. A4, ilość sztuk 1 b. nośnik elektroniczny (CD/DVD) - zakres zawartości identyczny jak w wersji papierowej (pliki z możliwością modyfikacji przez użytkownika) - ilość sztuk 1 c.typ czcionki: Times New Roman 12, odstęp 1,5 wiersza, marginesy nie większe niż 2,5 cm z każdej strony d. Zamawiający dopuszcza zamieszczenie elementów graficznych (tabel, wykresów), przy czym ich objętość nie może przekroczyć 25% e. łączna ilość stron raportów w ramach jednej usługi minimum 30. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zamieszczony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 74.31.20.00 - 74.31.20.00 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. Kręgi Innowacji - rozwój zintegrowanych narzędzi wspierania innowacyjności województwa w obszarach o dużym potencjale wzrostu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pan Ireneusz Kozera, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: THE QUALITY OF LIFE Ireneusz Kozera, Tłuste 43, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48066,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56845,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 479700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.