Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Sulechów: Remont nawierzchni ciągu komunikacyjnego na nieruchomościach gminnych przy
ul. Licealnej 1-5 i ul. 1 Maja 23-24 w Sulechowie.
Numer ogłoszenia: 201487 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, fax 068 3854686.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ciągu komunikacyjnego na nieruchomościach gminnych przy ul. Licealnej 1-5 i ul. 1 Maja 23-24 w Sulechowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: zamówienie obejmuje remont nawierzchni ciągu komunikacyjnego na nieruchomościach gminnych przy ul. Licealnej 1-5, i ul. 1 Maja 23-24 w Sulechowie. 2. Szczegółowy zakres robót obejmuje: 2.1. Rozebranie nawierzchni i chodników z płyt betonowych, chodniki na podsypce piaskowej (50x50x7 cm) - 241,28 m2, 2.2. Rozebranie krawężników betonowych i kamiennych, krawężniki betonowe na podsypce cementowo-piaskowej - 231,50 m, 2.3. Koryta wykonane na całej szerokości jezdni i chodników, głębokość 30 cm - 241,28 m, 2.4. Wykopy liniowe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, - 7,55 m3, 2.5. Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów - 7 m3, 2.6. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, grubość 10 cm. - 0,60 m3, 2.7. Kanały z rur PVC - 18 m, 2.8. Studzienki ściekowe uliczne i podwórzowe z osadnikiem i syfonem - 2 szt., 2.9. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki - 211,07 m3, 2.10. Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna 15 cm - 558,53 m2, 2.11. Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna 8 cm - 558,53 m2, 2.12. Nawierzchnia jezdni z kostki brukowej, grubość 8 cm - 201,58 m2, 2.13. Rozebranie nawierzchni jezdni i chodników z płyt betonowych, płyty 12 cm - 135,00 m2, 2.14. Koryta wykonane na całej szerokości jezdni i chodników, głębokość 30 cm - 317,70 m2, 2.15. Obrzeża betonowe 30x8 cm -190,50 m, 2.16. Przebicie otworów w elementach z betonu żwirowego o powierzchni 0,05-0,10 m2, gru-bość do 10 cm - 0,1 m2, 2.17. Chodniki z kostki brukowej betonowej, grubość 8 cm - 317,25 m2, 2.18. Remonty cząstkowe nawierzchni z płyt drogowych betonowych - 21 m2, 2.19. Rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych, płyty 35x35x5 cm - 8,40 m2, 2.20. Obrzeża betonowe, 20x6 cm - 8,40 m, 2.21. Chodniki z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm - 8,40 m2. 3. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać: a) Polskim Normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane, a w przypadku ich braku normom wyszczególnionym w kolejności w art. 30, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenia za zakres robót objęty zamówieniem będzie wypłacone jednorazowo na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę po zakończeniu i dokonaniu odbioru końcowego zadania. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. 4. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel inżynieryjno-techniczny w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w zakresie budowy dróg, Osoba przewidziana na ww. stanowisko musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2003 r. nr 220, poz. 2173 i 2174). 5. Podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza wykonanie maksymalnie 20% zakresu finansowego zadania przez podwykonawców. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (konieczny odpis uprawnień kierownika budowy oraz zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa). 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (min.2) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miej-sca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sulechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Wydział Budownictwa i Zamówień Publicznych, pok. 119.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Modernizacja drogi gminnej nr 005512F - etap I
- Dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej dla posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego ESKULAP
- Budowa szaletu miejskiego w Parku Sulecha w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni dziedzińca przy budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12.
- Budowa punktu czerpania wody do celów przeciwpożarowych w Leśnictwie Strzelniki z Jeziora Rostki w Rostkach Skomackich
- Przeciwdziałanie skutkom nawałnic wraz z usunięciem następstw powodzi na działce nr 186/50, obręb 0001 Kowary, realizowane w ramach projektu "Zielono-niebieskie Kowary", dofinans. z MF EOG 2014-2021
- Budowa "Flowpark na Porembie" w ramach ZBO edycja XI - wniosek P0033
- Przebudowa placu zabaw przy Gminnym Żłobku w Poświętnem w formule zaprojektuj i wybuduj - "Aktywne place zabaw 2025"
- Budowa placu zabaw w Rusku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.