Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Targ: roboty budowlane Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej i ocieplenie ścian zewnętrznych obiektów Zespołu Szkół Nr 3 w Nowym Targu, ul. Ludźmierska 32
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Powiatu Nowotarskiego, do kontaktów: Iwona Waksmundzka, Al. Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2667034, fax 018 2667046, e-mail: przetarg@nowotarski.pl, www.nowotarski.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej i ocieplenie ścian zewnętrznych obiektów Zespołu Szkół Nr 3 w Nowym Targu, ul. Ludźmierska 32. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej i ocieplenie ścian zewnętrznych obiektów Zespołu Szkół Nr 3 w Nowym Targu, ul. Ludźmierska 32. Rzeczowy zakres obejmuje: a) Budynek główny i szatnie sportowe: - Demontaż 51 okien drewnianych wraz z parapetami zewnętrznymi. - Dostawa i montaż 51 okien z PCV wymiary wg inwentaryzacji i przedmiaru robót, w tym 17 okien z szybą antywłamaniową P-4. Współczynnik U=1,1. Obróbka i malowanie szpalet. Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej 0,5 mm. - Malowanie 2-krotne farbami emulsyjnymi powierzchni ścian wewnętrznych przy otworach okiennych. - Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 cm metodą lekką mokrą, z użyciem siatki z włókien szklanych i profili metalowych wzmacniających naroża wypukłe i krawędź cokołu. - Wyprawa cienkowarstwowa elewacji z akrylowych tynków dekoracyjnych na podłożu z podkładowej masy tynkarskiej. - Wyprawienie cokołu budynku cienkowarstwowym tynkiem mozaikowym o fakturze strukturalnej gr. 2 mm, na podłożu z farby gruntującej. b) Sala gimnastyczna asortyment robót jak w punkcie A z uzupełnieniem: - Okna stałe z wyjątkiem 2 kwater uchylnych, z poziomu posadzki w każdym otworze okiennym. Szyby wewnętrzne bezpieczne P-2, współczynnik U-1,1. - Drzwi aluminiowe, dwuskrzydłowe z szybą wewnętrzną bezpieczną zespoloną U-1,1 typ P-4, profil drzwi ciepły. c) Zawory grzejnikowe: - Wymiana zwykłych zaworów grzejnikowych na zawory termostatyczne. - Wbudowanie zaworów powrotnych Dn 15mm. - Płukanie instalacji c.o. na gorąco z dokonaniem regulacji. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zespół Szkół Nr 3, ul. Ludźmierska 32, 34-400 Nowy Targ. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3,5;
III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz treść oferty musi odpowiadać dodatkowym warunkom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wraz z ofertą żąda od Wykonawców złożenia następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - dot. kierownika budowy, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenia o wpisie w/w osoby na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (art.6 ust. 1 ustawy o samorządzie zawodowym Architektów Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów z dn.15.12.2000 Dz. Z 2001 nr 5 poz. 42 ze zm.). 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat minimum jednej roboty odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia ,zawierającego w swojej treści wartość oraz datę i miejsce wykonania robót . 7. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, 4 i 5 przedmiotowego rozdziału, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym mieszka Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, 4 i 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty określone w ust. 8 w pkt 1-3 należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 1-3 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 9. Informacja o podwykonawcach uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia /jeśli dotyczy/ 10. Upoważnienie do podpisania oferty jeżeli jest konieczne oraz pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.05.2006, cena - 40,00 PLN brutto do odbioru w siedzibie zamawiającego lub za pośrednictwem poczty. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.05.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2006, godzina 11:15, Starostwo Powiatowe Nowy Targ, Al. Tysiąclecia 35, pokój nr 101.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.04.2006.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Wykonanie usług konserwacji i renowacji ksiąg stanu cywilnego z lat 1921-1945 dla Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich w Nowym Targu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania "Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Targu wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1651K Czarny Dunajec - Poronin w miejscowości Ratułów
- Pełnienie gotowości do usuwania awarii na wodociągu Krempachy - Nowa Biała w 2025r.
- Modernizacja pomieszczeń socjalnych w Hali Gorce MCSiR w Nowym Targu
- Roboty remontowe w budynku Szkoły Podstawowej w Krauszowie
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- PRZEBUDOWA ZJAZDU DO GARAŻU W RAMACH ZADANIA "REMONT NAWIERZCHNI FRAGMENTU DZIEDZIŃCA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12"
- Przebudowa ul. Rzemieślniczej w Młyńcu Pierwszym.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.