eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWykonanie wydzieleń przeciwpożarowych na drogach ewakuacyjnych wraz z systemem oddymiania i systemem elektrotrzymaczy drzwiowych w budynku KWP/KMP w Opolu przy ul. Korfantego 2 / ul. Powolnego 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-27

Opole: Wykonanie wydzieleń przeciwpożarowych na drogach ewakuacyjnych wraz z systemem oddymiania i systemem elektrotrzymaczy drzwiowych w budynku KWP/KMP w Opolu przy ul. Korfantego 2 / ul. Powolnego 1
Numer ogłoszenia: 201311 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 4545001, 4222670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wydzieleń przeciwpożarowych na drogach ewakuacyjnych wraz z systemem oddymiania i systemem elektrotrzymaczy drzwiowych w budynku KWP/KMP w Opolu przy ul. Korfantego 2 / ul. Powolnego 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu wydzieleń przeciwpożarowych na drogach ewakuacyjnych wraz z systemem oddymiania i systemem elektrotrzymaczy drzwiowych w budynku KWP/KMP w Opolu przy ul. Korfantego 2 / ul. Powolnego 1. Zakres robót: - Wykonanie rozbiórek, wyburzeń i demontaży części istniejących ścianek działowych. - Wykonanie wydzieleń klatek schodowych nr 2, 3, 4, 5, 6, 9 i 10 ściankami profilowymi, przeszklonymi o odporności ogniowej 60 minut EI60 z drzwiami profilowymi jednoskrzydłowymi, przeszklonymi o odporności ogniowej 30 minut EI30, na kondygnacjach piwnic poziomu I, parteru, I piętra, II piętra, III piętra i poddasza. - Wykonanie wydzielenia klatki schodowej nr 5 ściankami w zabudowie z płyt silikatowo -cementowych na stelażu metalowym o odporności ogniowej 60 minut EI60 z drzwiami jednoskrzydłowymi, stalowymi o odporności ogniowej 30 minut EI30, w piwnicy poziomu I. - Wykonanie zabudowy z płyt silikatowo-cementowych na stelażu metalowym, nad ściankami profilowymi przeszklonymi (zabudowa łuków) o odporności ogniowej 60 minut EI30. - Wymiana drzwi drewnianych na drzwi profilowe drewnopodobne, o odporności ogniowej 30 minut EI30 do pomieszczeń w obrębie klatek schodowych. - Wymiana drzwi stalowych drzwi stalowe o odporności ogniowej 30 minut EI30 wejść do piwnic poziomu II oraz na poddasze nieużytkowe. - Wykonanie wydzieleń korytarzy profilowymi ściankami przeszklonymi z drzwiami profilowymi, jednoskrzydłowymi przeszklonymi, dymoszczelnymi. - Wykonanie wydzielenia korytarza profilowaną ścianką przeszkloną o odporności ogniowej 120 minut EI120 z drzwiami profilowymi, jednoskrzydłowymi przeszklonymi o odporności ogniowej 60 minut EI60. - Wymiana drzwi drewnianych na drzwi stalowe o odporności ogniowej 30 minut EI30 do maszynowni windy na poddaszu. - Wykonanie zamurowań otworów, miejscowych robót tynkarskich i malarskich. - Obudowanie kanałów wentylacyjnych do odporności ogniowej 60 minut EI60 na poddaszu. - Wymiana poziomego świetlika w stropie nad III piętrem z zastosowaniem przeszklenia o odporności ogniowej 60 minut EI60. - Wykonanie zabezpieczenia ogniochronnego drewnianej podłogi na poddaszu. - Wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych nr 2, 3, 4, 5, 6, 9 i 10. - Wykonanie systemu zamknięć ogniowych (zamknięć drzwi przeciwpożarowych i drzwi dymoszczelnych) klatek schodowych i korytarzy. - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych przejść instalacyjnych przez przegrody budowlane o odporności ogniowej odpowiadającej odporności ogniowej przegrody. - Wywiezienie elementów metalowych z rozbiórki i demontażu do punktu skupu złomu, wywiezienie na legalne wysypisko i utylizacja gruzu. W ramach prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko całości materiału pochodzącego z rozbiórek i poniesienia kosztów związanych z ich utylizacją. Wykonawca ma prawo powierzyć do wykonania podwykonawcom roboty branży elektrycznej. Wykonywanie robót przez Wykonawcę przy pomocy podwykonawców może odbywać się za aprobatą Zamawiającego, wyłącznie na zasadach określonych w art. 647¹ Kodeksu cywilnego. Opisy przedmiotu zamówienia w postaci niżej wymienionej dokumentacji projektowej: 1) Projekt wykonawczy. Projekt technicznych środków zabezpieczenia przeciwpożarowego zapewniających odpowiednie warunki ewakuacji w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu według obowiązującego stanu prawnego. 2) Przedmiar robót. Zabezpieczenia przeciwpożarowe- wydzielenia przeciwpożarowe. 3) Przedmiar robót. Zabezpieczenia przeciwpożarowe- system oddymiania. 4) Przedmiar robót. Zabezpieczenia przeciwpożarowe- system elektrotrzymaczy drzwiowych. 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Branża budowlana i elektryczna. stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca może pobrać, ze wskazanej strony internetowej Zamawiającego (profilu nabywcy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: * spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP i złożą na tę okoliczność oświadczenie wiedzy, iż: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w art. 22 ust.1 PZP przez złożenie wraz z ofertą dokumentów potwierdzających. b) Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty potwierdzające. Zamawiający uzna, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania jeżeli: * z oświadczeń wykonawcy wynika, że: - wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, - wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, * a żądane dokumenty potwierdzają, że wykonawca: - jest uprawniony do prowadzenia działalności na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dysponuje osobą, której powierzy pełnienie obowiązków kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży budowlanej oraz legitymującą się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. * nie ujawni się żadna z przesłanek określonych w art. 24 ust. 2 PZP Zamawiający przeprowadzi ocenę spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca ww. warunki spełnił. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust.4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: - o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawa zamówień publicznych, - o treści zamieszczonej na formularzu ofertowym. 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 2.1.Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast żądanego dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie prowadzonej działalności gospodarczej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przez kraj pochodzenia - zgodnie z art.2 pkt.9 definicji zamieszczonej w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz.1176 z późn. zm.) - należy rozumieć państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. W świetle powyższej definicji wykonawca składając dokument zastępujący żądany dokument potwierdzający spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ma obowiązek złożyć odpowiednie zaświadczenie właściwego organu kraju, z którego pochodzą i którego obywatelstwo posiadają osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Jeżeli nie da się ustalić obywatelstwa osób reprezentujących wykonawcę, wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty odpowiednie zaświadczenie właściwego organu kraju zamieszkania tych osób. 2.2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - dokument stwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży budowlanej osoby, której wykonawca powierzy obowiązki kierownika budowy, - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) osoby, której wykonawca powierzy obowiązki kierownika budowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego 2, 45-077 Opole - pok.168.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego 2, 45-077 Opole - pok. 204.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.