eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień Kujawski › Dostawa oleju opałowego do Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Lubień Kujawski: Dostawa oleju opałowego do Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim
Numer ogłoszenia: 201261 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka w Lubieniu Kujawskim, ul. 1 Maja 44, 87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 2843 015, fax 0-54 2843-161.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.wloclawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, realizowana na podstawie cyklicznych zleceń, do kotłowni znajdującej się w Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Szacunkowa ilość zamawianego oleju w ciągu wymaganych 12 miesięcy wynosi około 40 000 litrów. Szacunkowa wielkość poszczególnych zleceń kształtuje się ca 6 000 litrów jednorazowo. Dostarczany olej opałowy musi spełniać następujące parametry techniczne: 1) olej barwiony - czerwony, 2) gęstość w temperaturze 15°C: od 0,840 g/m3 do 0,860 g/m3, 3) wartość opałowa: od 42,5 do 46 MJ/kg, 4) dopuszczalna zawartość siarki - 0,10 % (m/m), 5) temperatura płynięcia - nie mniej niż - 25°C

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, co potwierdza prowadzenie działalności gospodarczej w przedmiotowym zakresie oraz posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi, udokumentowane złożeniem dokumentów złożenie dokumentów, o których mowa w pkt 3; 2) posiadają niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 3) posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 4) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdza pisemne złożone przez wykonawcę oświadczenie; 6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 7) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 2) Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub spełniania przez oferowane roboty dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3) Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń i dokumentów. 4) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg załączonego do SIWZ druku). Wykonawcy występujący wspólnie składają takie oświadczenia, każdy osobno. 2) Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie składają odpowiedni dokument, każdy osobno. 3) Koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Wykonawcy występujący wspólnie składają odpowiedni dokument każdy osobno. 4) Informację dotyczącą wysokości ceny 1 litra oleju opałowego u producenta - na dzień ogłoszenia postępowania. 5) Kopię polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie hurtowej dostawy i rozładunku oleju opałowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.wloclawski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka ul. 1 Maja 44 87-840 Lubień Kujawski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Dziecka ul. 1 Maja 44 87-840 Lubień Kujawski.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.