eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa, instalacja i uruchomienie resektoskopu bipolarnego - histeroskopu z pompą ssąco - płuczącą.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-23

Wrocław: Dostawa, instalacja i uruchomienie resektoskopu bipolarnego - histeroskopu z pompą ssąco - płuczącą.
Numer ogłoszenia: 20113 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 417816 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3254375, faks 071 3270425.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie resektoskopu bipolarnego - histeroskopu z pompą ssąco - płuczącą..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie (wykonanie niezbędnych testów) oraz przeszkolenie w zakresie obsługi osób wskazanych przez Zamawiającego - fabrycznie nowej, wyprodukowanego po 01.01.2011r. resektoskopu bipolarnego - histeroskopu z pompą ssąco płuczącą dla potrzeb Oddziału Ginekologicznego. 2.Szczegółowy asortyment, ilość oraz minimalne warunki zostały określone w zestawieniu parametrów techniczno eksploatacyjnych stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Kod CPV: 33169000-2 przyrządy chirurgiczne, 33162200-5 przyrządy używane na salach operacyjnych. 4.Zamawiający wymaga aby dostarczone przedmiot zamówienia posiadał 24 - miesięczny termin gwarancji liczony od dnia dostawy. 5.W okresie gwarancji Wykonawca zapewni : 1)przeprowadzenia nieodpłatnych przeglądów serwisowych przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wskazaniami producenta, nie rzadziej niż raz na 12 miesięcy, (tzn. minimum dwa przeglądy w okresie trwania gwarancji), 2)reakcję autoryzowanego serwisu w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii Wykonawcy, 3)awarii, 4)wymiany przedmiotu umowy na nowy w przypadku 5 awarii powodujących przestój aparatu, w okresie jednego roku trwania gwarancji, 5)dostarczenia urządzenia zastępczego na czas naprawy przedmiotu umowy w przypadku przekroczenia terminu o którym mowa w pkt. 3. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 7.Dostarczone akcesoria muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE. 8.Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Modele wzorcowe stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi Zamawiającego. 9.Narzędzia, będące przedmiotem zamówienia muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa, instalacja i uruchomienie resektoskopu bipolarnego - histeroskopu z pompą sąco - płuczącą.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIM Sp. z o.o., ul. Puławska 45B, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73676,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77036,17

  • Oferta z najniższą ceną: 77036,17 / Oferta z najwyższą ceną: 77036,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.