To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-28
Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia z Zakładem Opiekuńczo- Leczniczym SPZOZ w Poznaniu szpitala przy ul. Szwajacrskiej 3 i przy ul. Szkolnej 8/12.
Numer ogłoszenia: 201109 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104709 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia z Zakładem Opiekuńczo- Leczniczym SPZOZ w Poznaniu szpitala przy ul. Szwajacrskiej 3 i przy ul. Szkolnej 8/12..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych oryginalnych- markowych, zalecanych przez producenta w warunkach gwarancji (dotyczy pakietów: 1,2,3,6)materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego, drukarek, kserokopiarek, aparatów telefonicznych, dla potrzeb szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 i przy ul. Szkolnej 8/12 w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące pakiety (części): Pakiet 1- Tonery do drukarek laserowych, Pakiet 2- Tonery do kserokopiarek, Pakiet 3- Tusze do drukarek atramentowych, Pakiet 4- Kasety do drukarek igłowych i taśmy do drukowania etykiet, Pakiet 5-Płyty, Pakiet 6- Papier i folie transferowe do faksu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Tonery do drukarek laserowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HICOPY POLSKA Sp. z o.o., ul. Lindego 7, 30-148 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191402,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92366,60
Oferta z najniższą ceną: 52808,00 / Oferta z najwyższą ceną: 187963,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Tonery do kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HICOPY POLSKA Sp. z o.o., ul. Lindego 7, 30-148 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43408,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30916,80
Oferta z najniższą ceną: 30916,80 / Oferta z najwyższą ceną: 46622,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Tusze do drukarek atramentowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HICOPY POLSKA Sp. z o.o., ul. Lindego 7, 30-148 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45362,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21809,80
Oferta z najniższą ceną: 17474,20 / Oferta z najwyższą ceną: 42566,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Kasety do drukarek i taśmy do drukowania etykiet
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIG- PLUS Zenon Rybarczyk, ul. Sosnaowa 40, 62-002 Jelonek, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5227,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5599,00
Oferta z najniższą ceną: 5221,65 / Oferta z najwyższą ceną: 5599,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Płyty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VECTOR ON- LINE Sp. z o.o., ul. Mogileńska 50, 61-044 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36900,00
Oferta z najniższą ceną: 36900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Papier i folie transferowe do faksu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIG-PLUS Zenon Rybarczyk, ul. Sosnowa 40, 62-002 Jelonek, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5940,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7227,00
Oferta z najniższą ceną: 2778,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11520,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- ZP-12/PP/2025 Przygotowane połaci dachowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Konfederackiej 4CDE w Poznaniu, przed wykonaniem instalacji PV.
- Przebudowa ciągów komunikacyjnych i placów w związku z potrzebą dostosowania infrastruktury do nowo wprowadzanego SpW
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT Poznań w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Usługa opracowania projektu modernizacji i rozbudowy serwerowni GPD1, GPD2, GPD3, PD3 w ramach zadania inwestycyjnego.
- Projekt i wykonanie robót dla zadania pn. "Budowa rampy do odśnieżania pojazdów ciężarowych na ternie MOP Niwiska i Ochędzyn przy drodze ekspresowej S8 w woj. łódzkim"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do faksów BL-I.272.9.2025
- Meble i wyposażenie dla placówek edukacyjnych
- Dostawa akcesoriów komputerowych na rzecz Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
- Zakup i dostawa wyposażenia informatycznego dla Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS
- "Zakup i dostawa komputerów przenośnych z akcesoriami i oprogramowaniem biurowym"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.