Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00343573/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badawczy IDEAS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 541475394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królewska 27
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-060
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ideas.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ideas.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-667eb7d8-f677-4098-9b7d-a2d7f7a2831f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-667eb7d8-f677-4098-9b7d-a2d7f7a2831f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest na Platformie e-Zamówienia (platforma udostępniona przez Urząd Zamówień Publicznych). Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/
Pod wskazanym adresem strony internetowej prowadzonego postępowania będą również dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem, w tym zmiany oraz wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia (Regulamin korzystania z Platformy:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu )
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” oraz uwzględniając wymagania określone w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych, zamawiający informuje, iż w związku z przedmiotowym postępowaniem, zawarciem oraz realizacją umowy zawartej w
następstwie tego postępowania, będzie przetwarzał dane osobowe wykonawcy lub osób po stronie wykonawcy uzyskane w trakcie
postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w ofertach i załącznikach do ofert lub w dokumentach i oświadczeniach składanych w ramach prowadzonego postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane na potrzeby zawarcia i w trakcie realizacji umowy, w tym podane w treści zawartej umowy. Treść klauzuli informacyjnej została zawarta w pkt II SWZ (plik SWZ - cz. ogólna).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje o przetwarzaniu danych osobowych opisane zostały przez Zamawiającego w Rozdz. II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IDEAS-BZP.ZP.27.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający szczegółowe wymagania dla jego wykonania oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 2 SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213200-7 - Komputer tablet
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie w ramach prawa opcji:1) Laptop typ 1 - 2 szt.
2) Laptop typ 2 - 2 szt.
3) Laptop typ 3 - 30 szt.
4) Laptop typ 4 - 4 szt.
5) Monitor - 3 szt.
6) Zestaw klawiatura i mysz - 15 zestawów
7) Tablet - 2 szt.
Stosownie do art. 441 ustawy Pzp zamawiający, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie realizacji dostaw (dodatkowej liczby sztuk w pełnym bądź częściowym wymiarze) asortymentu określonego w OPZ, w tym:
a) skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,
b) zlecenie realizacji dostaw w ramach prawa opcji może być realizowane w całości, części albo wcale,
c) w przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tytułu realizacji dostaw ujętych prawem opcji w wysokości proporcjonalnej do zrealizowanej części dostawy w ramach prawa opcji;
d) wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy,
e) zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania i możliwości zamawiającego,
f) ewentualne skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez zamawiającego względem wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze zleceniem realizacji dostaw, na warunkach określonych w projekcie umowy Załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona porównania i oceny złożonych ofert oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, spośród ofert spełniających warunki zamówienia określone w SWZ oraz wymogi wynikające przepisów ustawy Pzp, kierując się następującymi kryteriami oceny ofert o wskazanych wagach:
Cena oferty brutto [C] - waga: 100,00 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował należycie co najmniej 2 (dwie) dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy 00/100 zł).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1) wraz z ofertą: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne, stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert
brak jest wobec wykonawcy podstaw do wykluczenia określonych w Rozdziale IX pkt 1 i pkt 2 - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik
nr 3 do SWZ;
2) składane na wezwanie zamawiającego:
a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu własnym, składanym wraz z ofertą – wzór informacji
stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
b) oświadczenia wykonawcy o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, a w przypadku zaistnienia ww. okoliczności – oświadczenia o przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej oraz dokumentów lub informacji potwierdzających przygotowanie oferty niezależnie od tego innego wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
c) w przypadku, gdy najwyżej oceniona zostanie oferta wykonawcy, który wykazał spełnienie warunku udziału, o którym mowa w
Rozdziale X pkt 1, poprzez poleganie na potencjale innego podmiotu dodatkowo oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu tego podmiotu złożonym przez wykonawcę wraz z ofertą - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ
Wykaz podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu zawarty został w Rozdziale XI SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) wraz z ofertą: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne, stanowiące dowód potwierdzający, że na dzień składania
ofert wykonawca spełnia warunek udziału w zakresie wymaganym w Rozdziale X pkt 1 - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3
do SWZ;
2) składane na wezwanie zamawiającego : wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały
wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie (wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 10 do SWZ).
Wykaz podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu zawarty został w Rozdziale XI SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
wykaz przedmiotowych środków dowodowych – w zakresie rozwiązań proponowanych przez wykonawcę jako rozwiązania, które w stopniu równoważnym spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiotowe środki dowodowe nie podlegają uzupełnieniu.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Poza oświadczeniem (art 125 ust 1 ustawy Pzp) oraz podmiotowymi środkami dowodowymi, o których mowa w Rozdziale XI SWZ, w terminie składania ofert wykonawcy zobowiązani są złożyć:1. formularz oferty – wzór formularza stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
2. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w
postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie;
3. w przypadku, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynikać będzie, które czynności składające na przedmiot zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wskazanych w Rozdziale IX pkt 1 i 2 oraz spełnienia warunku udziału,
określonego Rozdział X pkt 1 w terminie składania ofert (wraz z ofertą), każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, zgodnie z Rozdziałem XI pkt 1.1, przedkłada aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
własne, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
3. W odniesieniu do określonych w Rozdziale X pkt 1 warunków dotyczącego doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do których opisane w Rozdziale X pkt 1 zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu wykazania warunku udziału określonego w Rozdziale X pkt 1 mogą również polegać na potencjale innego podmiotu (innych podmiotów). W takim przypadku, w terminie składania ofert (wraz z ofertą), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają również oświadczenie podmiotu oddającego potencjał oraz jego zobowiązanie lub inny podmiotowych środek dowodowy, o których mowa w Rozdziale XI pkt 1.2.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w terminie składania ofert, składają również:
5.1. w przypadku, o którym mowa w pkt 3, oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
wymagane art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynikać będzie, które czynności składające się na przedmiot zamówienia
udzielanego, wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;
5.2. formularz oferty, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 2.1;
5.3. pełnomocnictwo, wymienione w Rozdziale XI pkt 2.2;
6. W przypadku, gdy najwyżej ocenioną będzie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed wyborem tej oferty zamawiający, w terminie wskazanym w pkt Rozdziale XI pkt 3, wezwie wykonawców:
6.1. do złożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczeń,
wymienionych w Rozdziale XI pkt 3.1 – 3.2;
6.2. do złożenia wykazu dostaw wraz dowodami potwierdzającym ich należyte wykonanie, o których mowa w Rozdziale XI pkt 3.3;
6.3. w sytuacji, o której mowa w Rozdziale X pkt 2 – do złożenia dodatkowo informacji właściwych dla podmiotu oddającego
potencjał, o których mowa w Rozdziale XI pkt 4.1.
7. Postanowienia Rozdziału XI pkt 4 – 7 mają zastosowanie.
8. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednio przepisy ustawy
Pzp oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawców.
9. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przesłanki zmiany umowy zostały określone w § 8 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-01 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-01 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Do wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej - stosuje się przepisy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023 r. zmieniającym rozporządzeniew sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od Wykonawcy.
2. Zamawiający informuje, iż strona internetowa Instytutu Badawczego IDEAS (IB IDEAS) jest w trakcie budowy. Komunikat
o publikacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wszczętych na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i prowadzonych na Platformie e-Zamówienia znajduje się na stronie głównej IB IDEAS. Z uwagi na prace techniczne mogą występować czasowe przerwy w dostępności lub problemy z czytelnością prezentowanych komunikatów.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA INFRASTRUKTURY IT W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Dostosowanie struktury informatycznej Powiatu Sandomierskiego w zakresie cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup sprzętu oraz usług z zakresu IT.
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu w obszarze rozwoju usług oświatowych dla Miasta Krasnystaw
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - Dostawa wyposażenia
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.