Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-15
Żary: Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Żary, w postaci jednego gorącego posiłku.
Numer ogłoszenia: 201064 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 0-68 470 73 20, faks 0-68 470 73 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Żary, w postaci jednego gorącego posiłku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dożywiania dzieci i młodzieży szkolnej oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Żary, w postaci jednego gorącego posiłku, zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362), ustawą z dnia 29.12.2005 o ustanowieniu programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania (Dz. U. z 2009 r. Nr 267, poz. 2259) . Zakres przedmiotu zamówienia podzielono na 3 zadania w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków do następujących obiektów szkolnych: ZADANIE NR 1. - przygotowanie i dostarczenie posiłków do następujących obiektów szkolnych: Gimnazjum w Bieniowie Szkoła Podstawowa w Bieniowie Szkoła Podstawowa w Złotniku Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 - jest usługa dożywiania około 78 dzieci i młodzieży szkolnej oraz około 4 innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej, razem - 82 osoby polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu do szkół jednego gorącego jednodaniowego posiłku. Przewidywana ilość posiłków w okresie obowiązywania umowy wynosi dla zad 1.-14.350 szt ZADANIE NR 2. - przygotowanie i dostarczenie posiłków do następujących obiektów szkolnych: Gimnazjum w Mirostowicach Dolnych Szkoła Podstawowa w Mirostowicach Dolnych Szkoła Podstawowa w Olbrachtowie Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 - jest usługa dożywiania około 80 dzieci i młodzieży szkolnej oraz około 4 innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej, razem 84 osób polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu do szkół jednego gorącego jednodaniowego posiłku. Przewidywana ilość posiłków w okresie obowiązywania umowy wynosi dla zad 2.-14.700 szt ZADANIE NR 3. - przygotowanie i dostarczenie posiłków do następujących obiektów szkolnych: Zespół szkół w Grabiku Szkoła Podstawowa w Sieniawie Żarskiej Szkoła Podstawowa w Lubanicach Szkoła Podstawowa w Olszyńcu Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 - jest usługa dożywiania około 80 dzieci i młodzieży szkolnej oraz około 3 innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej, razem 83 osoby polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu do szkół jednego gorącego jednodaniowego posiłku. Przewidywana ilość posiłków w okresie obowiązywania umowy wynosi dla zad 3.-14.600 szt Wykonawca może przedstawić ofertę obejmującą tylko jedno wybrane zadanie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku braku ofert na wszystkie 3 zadania przewiduje się zamówienia uzupełaniające na zadania , na które nie złożono żadnej oferty.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 07.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie przewiduje się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kserokopia zezwolenia potwierdzona za zgodność z oryginałem na prowadzenie działalności wydana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, w tym co najmniej 1 usługi, odpowiadającą swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania odpowiedniego potencjału technicznego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: oraz - Oświadczenie, że posiada co najmniej 1 środek transportu spełniający standardy higieniczno-sanitarne do przewozu środków spożywczych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności.(załącznik nr 7 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą ,że dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie ( co najmniej rok pracy w zawodzie) niezbędnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi przedstawić wykaz osób ,którymi dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia. (Załącznik nr.8 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca a musi przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 oraz dołączy dokumenty wskazane w rozdziale VI.2 SIWZ( zad 1).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności i warunków: - warunki istotne, w szczególności: 1) zmiany terminu realizacji umowy wynikające z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usługi; 2) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 3) Strony postanawiają, iż dopuszczalna będzie zmiana niniejszej umowy polegająca na zwiększeniu ilości dostarczonych posiłków ponad wartości, o których mowa w § 1 projektu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności zwiększenia ilości osób podczas okresu trwania umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 projektu umowy, które spowodują zwiększenie zapotrzebowania na ilość posiłków ponad przewidziane szacunki i związane z tym zwiększone zapotrzebowanie na posiłki. - warunki nieistotne, w szczególności: 1) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych, 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.), 3) zmiany personalne oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, 4) zmiany rachunku bankowego, 5) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 6) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach
Aleja Jana Pawła II 6
68-200 Żary.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 13:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach Aleja Jana Pawła II 6 68-200 Żary, pok.305.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- "Budowa ogrodów deszczowych na terenie Gminy Żary"
- "Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku"
- "Modernizacja budynku starostwa powiatowego w Lubsku."
- Dostawa materiałów do budowy chodnika w miejscowości Chwaliszowice.
- Modernizacja sanitariatów I piętro w Zespole Szkół Budowlanych w Żarach
- "Modernizacja Placu zabaw Guliwer na działce nr 22/26, obręb 0003 w Żarach"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla uczniów szkół podstawowych w Mieście Zielonka
- Usługi restauracyjne na rzecz Szkoły Podstawowej nr 29 we Wrocławiu
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla dzieci w wieku od 2,5 do 6 lat uczęszczających do Przedszkola nr 259 "Leśna Bajka" w Warszawie.
- Obsługa cateringowa szkół, przedszkola i żłobka na terenie Gminy Bobolice
- Przygotowanie i dostarczanie oraz wydawanie posiłków dla dzieci i młodzieży Zespołu Szkół w Szumowie w okresie od 01.09.2025 r. do 31.07.2026 r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.