Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: roboty przy bieżącym utrzymaniu obiektów mostowych i przepustów w ciągach dróg krajowych Nr.12,14,71,72,83 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: mgr inż.Jarosław Tomczyk:Michalski Henryk (043)827 17 91, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu, mgr inż.Jarosław Tomczyk : Michalski Henryk, ul.Wojska Polskiego 13, 98-200 Sieradz, woj. Łódzkie, tel. (043) 827 17 91, fax 043 822 51 40, e-mail: drogisieradz@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty przy bieżącym utrzymaniu obiektów mostowych i przepustów w ciągach dróg krajowych Nr.12,14,71,72,83 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: obiekty mostowe i przepusty w ciagach dróg krajowych Nr.12,14,71,72,83 w administracji GDDKiA O/Ł Rejon w Sieradzu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie robót bieżącego utrzymania na obiektach mostowych i przepustach w ciągach dróg krajowych nr 12, 14, 71, 72, 83 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu w okresie 3 lat. (materiały wraz z ich transportem zabezpiecza wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt). 1. Umocnienia nasypów skarp i stożków - wykonanie fundamentu oporowego stożkow - uzupełnienie nasypów skarp i stożków - zagęszczenie nasypów skarp i stożkow - wykonanie obrukowania z elementów betonowych prefabrykowanych \polbruk\ na podsypce cementowo-piaskowej 2. Wykonanie odprowadzenia wody z jezdni za nasyp korytem ściekowym - uzupełnienie nasypów skarp - zagęszczenie nasypów skarp - ułożenie elementów prefabrykowanych na podsypce betonowej i uszczelnienie szczelin 3. Wykonanie schodów na skarpach z elementów żelbetowych lub polbruku - uzupełnienie nasypów skarp - zagęszczenie nasypów skarp - ułożenie elementów prefabrykowanych i obłożenie boków obrzeżem lub krawężnikiem ( wykonanie schodów z polbruku na podsypce betonowej i obłożenie boków obrzeżem lub krawężnikiem) 4. Naprawa ubytków betonu w konstrukcji - oczyszczenie powierzchni betonowej - usunięcie z korodowanego betonu - usunięcie korozji z zbrojenia jeżeli takie występuje - zabezpieczenie zbrojenia - uzupełnienie ubytków masą betonową niskoskurczową RW 30 5. Wymiana nawierzchni SMA na mostach i przepustach - frezowanie nawierzchni bitumicznej na moście i dojazdach o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej na moście i dojazdach - skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - uszczelnienie nawierzchni przy krawężnikach i kratkach ściekowych - uszczelnienie nawierzchni przy dylatacjach jeżeli takie występują - cięcie piłą nawierzchni warstwy ścieralnej na zakończeniu płyty mostu lub płyt przejściowych szer. 2 cm. - wypełnienie masą zalewową nacięć warstwy ścieralnej szer. 2 cm. - uporządkowanie terenu po wykonanych pracach 6. Roboty utrzymaniowe na i wokół obiektów mostowych ( 38 szt. obiektów mostowych i 18 szt. przepustów) Obiekty mostowe: - oczyszczenie i udrożnienie kratek ściekowych oraz usunięcie roślinności na całym obiekcie mostowym, - czyszczenie stożków i skarp z roślinności i naniesień ziemnych, - oczyszczenie rynien spustowych, schodów, skarp oraz oczyszczenie koryta rzeki bądź cieku na dopływie i odpływie min. 10 mb, - oczyszczenie terenu wokół mostu z roślinności i krzewów w obrębie do 10 mb z każdej strony, - oczyszczenie nisz łożyskowych mostu, - czyszczenie łożysk oraz ich smarowanie, Przepusty: - oczyszczenie części przelotowej przepustów oraz cieku na dopływie i odpływie min. 10 mb z każdej strony (z naniesień ziemnych, roślinności i krzewów), - czyszczenie murków czołowych z naniesień (mchu, grafitti, itp.) - malowanie murków czołowych na biało i czerwono, - czyszczenie skarp i dna rowów, 7. Wymiana i naprawa poręczy mostowych - demontaż istniejącej stalowej poręczy mostowej i montaż nowej poręczy mostowej, - uzupełnienie malowania poręczy mostowej. 8. Wymiana i naprawa barier ochronnych na obiektach - demontaż istniejącej barier ochronnych i montaż nowych, - uzupełnienie światełek odblaskowych w barierach. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: prace będą wykonywane na 38 obiektach mostowych i 18 przepustach 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - sa ubiezpieczeni od odpowiedzialnosci w zakresie bedacym przedmiotem zamówienia na kwotę min.500 tys.zł 1.1. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ, tj: - spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, - Wykonawca musi wykazać, że : a) Potencjał kadrowy. Ma do dyspozycji personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: -kierownik budowy (uprawnienia budowlane wymagane) b) Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 zadanie na drogach klasy techn. min. G o charakterze i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia w okresu ostatnich pięciu lat potwierdzone referencjami od poprzednich zamawiających. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiajacy będzie dokonywał oceny ofert na podstawie warunków potwierdzajacych warunki udziału w postępowaniu stosujac kryteria : spełnia,nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Wypełniony Formularz Oferty podpisany przez osobę umocowaną - wg wzoru zawartego w niniejszej SIWZ. Wypełniony Kosztorys Ofertowy podpisany przez osobę umocowaną- wg wzoru zawartego w niniejszej SIWZ. (Oferta i kosztorys zostaną wypełnione na formularzu dostarczonym przez zamawiającego lub na przepisanym na maszynie, komputerze druku o identycznej treści z drukiem zamawiającego) 1.2. Oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu (art. 44 ustawy PZP) 1.3. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - oryginały bądź kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (2) pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy dla Wykonawców występujących wspólnie, Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - musi być w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii (3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, (4) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (5) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ubezpieczeń społecznych, (6) wykaz personelu -kierownik budowy (uprawnienia budowlane wymagane) (7) wykaz doświadczenia zawodowego (min.1 zadanie o charakterze i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia z okresu ostatnich pięciu lat potwierdzone referencjami od poprzednich zamawiających) (8) polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności w zakresie będącym przedmiotem zamówienia na kwotę min.500 tys. zł 1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.3. 1,4,5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.5. Jeżeli załączona kserokopia któregoś z wymaganych wyżej dokumentów będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcy oryginału dokumentu lub jego notarialnie potwierdzonej kopii. 1.6. Potwierdzenie kopii dokumentów Jeśli dokument przedstawiony jest w postaci kserokopii powinien być poświadczony za zgodność z oryginałem podpisem osoby umocowanej do reprezentowania firmy na zewnątrz. Pełnomocnictwo (w odróżnieniu od pozostałych dokumentów które mogą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii i opatrzone znaczkami opłaty skarbowej w obowiązującej wysokości pod rygorem wykluczenia z postępowania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskac bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2007, godzina 10:10, GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu ul.Wojska Polskiego 13 pokój Nr.4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.03.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Prace konserwatorsko - budowlane wnętrza parteru, I piętra i poddasza pałacu w Lisowicach"
- Budowa ścieżki rowerowej w drodze powiatowej nr 2923E na odcinku Brójce - Wardzyn
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Dostawa pomocy dydaktycznych weterynaryjnych do pracowni anatomicznej (3 części) ramach projektu "Centrum chemii i weterynarii"
- Przebudowa i remont pomieszczeń OSP Łódź Wiskitno przy ul. Kolumny 312 w Łodzi ETAP I i II.
- Remont dachu nad zachodnim i wschodnim skrzydłem budynku Filharmonii Łódzkiej położonego w łodzi przy ul. Narutowicza 20/22
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USUNIĘCIE KOTEW ORAZ NAPRAWA POWIERZCHNI KAP NA ISTNIEJĄCYCH OBIEKTACH INŻYNIERSKICH ZLOKALIZOWANYCH NA ODCINKU 2., 3. I 4. AUTOSTRADY A18 OD KM 11+860 DO KM 71+533
- Remont kładki dla pieszych nad drogą powiatową numer 3145W - Aleja Krakowska w Raszynie w jej kilometrze 1+036 w ramach zadania pn. "Przebudowa obiektów inżynieryjnych".
- Modernizacja mostu na rzece Ścieklec w miejscowości Makocice i Gniazdowice w ciągu drogi powiatowej 1251K
- Remont mostu na drodze nr 119953D w km 0+116-0+141 w Długopolu Górnym
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 1680N DK Nr 58 - Skarżyn - Sokoły Jeziorne -Prostki wraz z przebudową mostu w km 1+840 k/m Pawłocin
- Modernizacja mostu w ciągu ul. Parkowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.