eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StęszewPrzedmiotem zamówienia jest remont jezdni na terenie gminy Stęszew z materiału Wykonawcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-06

Stęszew: Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni na terenie gminy Stęszew z materiału Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 200752 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stęszew , ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie, tel. 8197141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.steszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni na terenie gminy Stęszew z materiału Wykonawcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni na terenie gminy Stęszew z materiału Wykonawcy Zakres prac obejmuje roboty budowlano montażowe polegające na: Remont jezdni ul. Jeziornej w Słupii 1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE 1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. km - 0,259 1.2 Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm. m - 147,000 1.3 Rozebranie ław z betonu pod krawężniki. m3 - 10,290 1.4 Rozebranie obrzeży o wymiarach 8x30 cm. m - 84,300 1.5 Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych (wjazdy). m2 - 59,300 1.6 Rozebranie chodników, z płyt bet. 35x35x5 cm. m2 - 153,340 1.7 Frezowanie nawierzchni asfaltowych. 100 m2 - 14,170 1.8 Załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki. m3 - 33,474 2 ROBOTY ZIEMNE 2.1 Wykonywanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników. m2 - 191,640 2.2 Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 40x40 cm. m - 244,800 2.3 Załadunek i wywóz ziemi. m3 - 77,496 3 KRAWĘŻNIKI, OPORNIKI 3.1 Ławy betonowe z oporem pod krawężniki o wym. 25 x 35 cm. m3 - 10,290 3.2 Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30. m - 113,000 3.3 Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x30 cm. m - 34,000 3.4 Ławy betonowe pod opornik zwykłe. m3 - 3,912 3.5 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm. m - 97,800 4 PODBUDOWY I NAWIERZCHNIE 4.1 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych. m2 - 1 416,950 4.2 Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową. m2 - 1 416,950 4.3 Wyrównanie nawierzchni na śr. gr. 3 cm bet. asfalt. AC 16W. t - 108,000 4.4 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych. m2 - 1 416,950 4.5 Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową. m2 - 1 416,950 4.6 Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z bet. asfalt. AC 11S. m2 - 1 416,950 5 CHODNIKI I WJAZDY 5.1 Podbudowy betonowe gr. 12 cm. m2 - 59,300 5.2 Wjazdy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, kolorowej. m2 - 59,300 5.3 Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, szarej. m2 - 153,340 6 ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE 6.1 Regulacja pionowa studzienek - włazów kanałowych. szt. - 7,000 6.2 Regulacja pionowa studzienek - zaworów wodociąg. szt. - 3,000 6.3 Naprawy poboczy wykonane ręcznie - plantowanie. m2 - 267,300 Remont jezdni ul. Kościańskiej na odcinku od ul. Błonie do ul. Kórnickiej 1 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. km - 0,33 1.2 Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej. m2 - 106,59 1.3 Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm. m - 140,40 1.4 Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm. m - 36,00 1.5 Rozebranie ław z betonu pod krawężniki. m3 - 2,50 1.6 Wywóz materiałów z rozbiórki. t - 25,441 1.7 Frezowanie nawierzchni asfaltowych, na gł. 3 cm. 100 m2 - 33,471 2 Roboty nawierzchniowe 2.1 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych. m2 - 3 394,725 2.2 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem m2 - 3 394,725 2.3 Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm m2 - 3 109,525 3 Krawężniki i ścieki 3.1 Ławy betonowe z oporem pod krawężniki i oporniki. m3 - 4,83 3.2 Przestawienie krawężników betonowych 15x30 cm. m - 36,00 3.3 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm. m - 77,00 4 Wjazdy i chodniki 4.1 Przestawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm. m - 36,00 4.2 Przełożenie nawierzchni wjazdów z kostki o wysokości 8 cm. m2 - 56,00 4.3 Mechaniczne wykonywanie koryt głębokość 20 cm. m2 - 16,34 4.4 Koryta wykonywane ręcznie, o głębokości 10 cm. m2 - 116,80 4.5 Załadunek i wywóz gruntu. m3 - 14,948 4.6 Podbudowy betonowe grubości 12 cm. m2 - 16,34 4.7 Chodnik z kostki brukowej o gr. 6 cm, szarej. m2 - 105,12 4.8 Chodnik z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm, kolorowej. m2 - 11,68 4.9 Wjazdy do bram z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, kolorowej. m2 - 16,34 5 Odwodnienie 5.1 Ławy betonowe z oporem pod krawężniki. m3 - 0,84 5.2 Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm. m - 12,00 5.3 Ścieki z elementów betonowych. m - 8,00 5.4 Chodniki z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm. m2 - 3,00 6 Roboty inne 6.1 Regulacja pionowa studzienek - włazów kanałowych. szt. - 24,00 6.2 Regulacja pionowa studzienek - kratek ściekowych ulicznych. szt. - 10,00 6.3 Regulacja pionowa studzienek - zaworów wodociągowych i gazowych. szt. - 4,00 6.4 Regulacja pionowa studzienek - studzienek telefonicznych. szt. - 4,00 6.5 Ręczne rozrzucenie ziemi. ha - 0,012 6.6 Wykonanie trawników. m2 - 11,68 Remont jezdni ul. Kościańskiej na odcinku Laskowa - Polna 1 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. km - 0,11 1.2 Frezowanie nawierzchni asfaltowych na głębokość 5 cm. 100 m2 - 7,26 2 Roboty nawierzchniowe 2.1 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych. m2 - 770,00 2.2 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem. m2 - 770,00 2.3 Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S gr. 5 cm. m2 - 770,00 3 Roboty inne 3.1 Regulacja pionowa studzienek - włazów kanałowych. szt. - 3,00 3.2 Regulacja pionowa studzienek - kratek ściekowych ulicznych. szt. - 7,00 3.3 Regulacja pionowa studzienek - zaworów wodociągowych i gazowych. szt. - 4,00 Remont ulicy Łąkowej w m. Wronczyn Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi) km 0,120 Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, na głębokość 3 cm m2 18,000 Mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchniach z mas mineralno-bitumicznych, głębokość cięcia 5 cm m 6,000 Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni m2 720,000 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych m2 720,000 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem m2 720,000 Warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 3 cm m2 720,000 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu m2 738,000 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem m2 738,000 Warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm m2 738,000 Roboty ziemne m3 45,000 Zasypywanie wykopów szerokości 0,8 - 2,5 m o ścianach pionowych m3 41,269 Podłoża o grubości 15 cm z materiałów sypkich m2 21,000 Studzienki ściekowe uliczne betonowe z osadnikiem bez syfonu szt. 4,000 Przykanaliki z rur PVC kielichowych o średnicy nominalnej 200 mm m 24,000 Regulacja pionowa włazów kanałowych szt. 4,000 Przebicie otworów w ścianach betonowych grubości do 15 cm szt. 4,000 Pozostałe prace zgodnie z przedmiarem robót oraz uporządkowanie terenu po zakończonych pracach. Ponadto zakres prac obejmuje: 1) sporządzenie operatu kolaudacyjnego - 3 egzemplarze, na który składa się: a) Dokumentacja powykonawcza: b) Obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą - mapy kpl. 5,000 c) Atesty na materiały i prefabrykaty, 2) Protokóły odbioru robót. 3) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Na dowód spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie Z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( zał. nr 2 i nr 5 do SIWZ ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Na dowód spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w wykazie robót budowlanych wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy lub remontu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz budowy lub remontu chodnika z kostki brukowej ( załącznik Nr 4 do SIWZ ) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Na dowód spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie Z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( zał. nr 5 do SIWZ ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie załączonego do oferty dokumentu. Na dowód spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie Z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( zał. nr 2 do SIWZ ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w wykazie robót budowlanych wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy lub remontu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz budowy lub remontu chodnika z kostki brukowej ( załącznik Nr 4 do SIWZ );
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty z oferowaną ceną netto i brutto wraz z kosztorysem ofertowym. Uwaga: Zaleca się wykorzystanie przekazanego formularza oferty. Dopuszcza się formularz oferty przygotowany przez Wykonawcę pod warunkiem, że będzie on zgodny co do treści z formularzem określonym przez Zamawiającego. Dołączenie do oferty formularza o innej treści niż określony w SIWZ oraz niewypełnienie wszystkich pozycji formularza ofertowego skutkować może odrzuceniem oferty. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Gwarancja - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Terminy wykonania zadania przedłuża się: 1) niesprzyjające warunki atmosferyczne nie pozwalające na realizację robót dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, 2) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, Przedłużenie terminu wykonania robót nastąpi o tyle dni, ile trwała przeszkoda w ich wykonaniu bez możliwości ubiegania się o odszkodowanie przez Wykonawcę. Podstawą do przesunięcia terminu jest wniosek Wykonawcy o przedłużenie terminu realizacji zadania, zatwierdzony przez Zamawiającego 2. Zmiana i wprowadzenie dodatkowych Podwykonawców: 1) których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający. 2) wprowadzenie dodatkowych Podwykonawców Wykonawca może wprowadzić Podwykonawcę na teren budowy/robót po spełnieniu warunku uzyskania akceptacji Zamawiającego. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, a ewentualne zamówienia dodatkowe zostaną udzielone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 4. Uzasadnieniem może być jedynie: 1) prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, 2) zapewnienie jakości 3) obniżenie kosztów przy zachowaniu tych samych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych. Ogólny projekt umowy może ulec modyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.steszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy Stęszew 62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój nr 9 ( po uprzednim zamówieniu ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Stęszew 62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.