eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Rewitalizacja budynku Lubuskiego Muzeum Wojskowego w Drzonowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-20

Świdnica: Rewitalizacja budynku Lubuskiego Muzeum Wojskowego w Drzonowie
Numer ogłoszenia: 20070 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuskie Muzeum Wojskowe , Drzonów 54, 66-008 Świdnica, woj. lubuskie, tel. 0-68 3211829, faks 0-68 3211856.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie-military-museum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja budynku Lubuskiego Muzeum Wojskowego w Drzonowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rewitalizacja budynku Lubuskiego Muzeum Wojskowego w Drzonowie obejmuje: 1.Wymiana połaci dachu 2.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Zakres robót obejmuje wymianę dachu budynku (pałacu),wzmocnienie konstrukcji dachu,wymiana uszkodzonych elementów podpitki,impregnacje,wykonanie obróbek blacharskich gzymsów i okapów,wykonanie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki kładzionej w koronkę,wymiana okien dachowych,przemurownie kominów oraz dachu w miejscach połaczeń ze ścianami szczytowymi,wykonanie nowej instalacji odgromowej,odwadniajacej i drabinek przeciwśniegowych.Wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z projektem:tj. Drewno-sosna,profil- standart, okucia-WinkHaus autopilot,mikrorozszczelne,samodzielna regulacja docisku skrzydła do ramy,po 2 uszczelki na skrzydle-Primo,kolor biały,brązowy,beż,termiizolacyjny okapnik aluminiowy-Aluron -pozostałe zgodnie z zaleceniami Konserwatora i projektemwykonanym przezin. Przemysława Błoch. UWAGA:Przedstawione w dokumencie wskazania na materiały, urządzenia należy traktować jako przykładowe.W przypadku wskazania znaków towarowych,patentów, wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz ( lub równoważny).Wykonawcy mogą zaproponawać inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego przedmiotu zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy zł)nie później niż do upływu terminu składania oferty, w formach o jakich mowa w art.45 ust. 6 ustawy pzp

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak przepisów nakładajacych obowiązek posiadania uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie min. 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac dekarskich o wartości mim.200 000,00 zł , pracach murarskich min. 50 000 zł i pracach przy montażu okien i drzwi min.100 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie: minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcji budowlanej tj.dekarskich i minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności murarz-monter.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszca się możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy za pisemną zgodą Zamawiającego w formie aneksu do umowy: 1. Zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia w okresie 5 kolejnych dni warunków atmosferycznych (intensywne opady atmosferyczne) uniemożliwiające wykonanie robót dekarskich zg. z założoną technologią i sztuką budowlaną. Fakt wystapiwenia w/w okoliczności zgłasza pisemnie kierownik budowy w dzienniku budowy,którą potwierdza inspektor nadzoru.Pisemna zgodę na zmianę terminu wykonania zamówienia w formie aneksu do umowy Zamawiajacy podpisuje i doręcza Wykonawcy. Brak pisemnej zgody, o której mowa powyżej jest równoznaczne z brakiem akceptacji.2. O ile podczas wykonania robót budowlanych wystąpi konieczność wykonania dodatkowych robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, a koniecznych dla prawidłowego,zgodnego ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami wykonania obiektu budowlanego Wykonawca doręcza pisemne zgłoszenie konieczności wykonania dodatkowych robót z załączonym kosztorysem.Zamawiający po zweryfikowaniu jego zasadności doręcza pisemną zgodę w formie aneksu do umowy. Zamawiajacy nie jest związany w jakikolwiek sposób z wnioskiem Wykonawcy, a w szczególności z zakresem dodatkowych robót podanych we wniosku. Brak pisemnej zgody, o której mowa powyżej jest równoznaczne z brakiem akceptacji Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie-military-museum.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuskie Muzeum Wojskowe w Zielonej Górze z/s w Drzonowie, Drzonów 54, 66-008 Świdnica.SIWZ można otrzymać: Bezpłatnie na stronie internetowej, wersja papierowa 20 zł - pokój 208.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Lubuskie Muzeum Wojskowe w Zielonej Górze z/s w Drzonowie, Drzonów 54, pok. 216 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.