Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00611329/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kontrole finansowe projektów finansowanych przez Narodowe Centrum Nauki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Nauki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121361537
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Twardowskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-312
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 3419001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncn.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wspieranie działalności naukowej w zakresie badań podstawowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kontrole finansowe projektów finansowanych przez Narodowe Centrum Nauki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edb528b4-bd91-493e-a559-877215566c1a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104504/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Kontrole finansowe projektów finansowanych przez Centrum
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611329
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZKA.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172387,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 kontroli w roku 2025 przez Wykonawcę w siedzibach Podmiotów/Beneficjentów na rzecz Zamawiającego kontroli dotyczących zagadnień finansowych, sposobu wydatkowania środków przyznanych na realizację wszelkich przedsięwzięć wyłonionych przez Zamawiającego w ramach konkursowe.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia świadczenia usług o tzw. opcję. Zamawiający rozważy skorzystanie z prawa opcji, jednorazowo lub wielokrotnie, poprzez zlecenie Wykonawcy do przeprowadzenia dodatkowych kontroli projektów w maksymalnej ilości 10 (dziesięciu) kontroli w siedzibie Podmiotów/Beneficjentów realizujących projekty w zakresie określonym jak w przypadku kontroli planowych. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku otrzymania informacji o podejrzeniu nieprawidłowości w realizacji projektu. Zamawiający będzie miał możliwość skorzystania z prawa opcji do dnia 30 listopada 2025 roku. Szczegóły związane z prawem opcji zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ (SOPZ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330255,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Audmax Błażej Biliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021636629
7.3.3) Ulica: Ul. Orzechowa 2
7.3.4) Miejscowość: Królikowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa systemów informacji prawnej dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie w zakresie ppoż. - zamówienie powtórzone
- ZP.67.2025. KP w Krynicy - remontu dachu, elewacji oraz wybranych pomieszczeń budynku.
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do pracowni specjalistycznych oraz dwóch komputerów biurowych
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych (6 grup) - zakup, dostawa /wraz z uruchomieniem jeśli dotyczy/ oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego /jeśli dotyczy/
- Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji central wentylacyjno-klimatyzacyjnych w obiekcie nr 01 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie badania sprawozdań finansowych Powiatu Poznańskiego za lata obrotowe 2025, 2026 i 2027.
- Usługa badania sprawozdań finansowych Telewizji Polskiej S.A. w likw. za lata obrotowe 2025-2026 oraz badania wykorzystania środków fin. dotacji celowych udzielonych przez MK i DN w latach 2025-2026
- "Obsługa administracyjno-finansowa projektu "Digitalizacja i udostępnienie zbiorów Muzeum Tatrzańskiego"
- Audyt rekompensaty otrzymanej przez Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu Sp. z o. o., z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.
więcej: Usługi audytu finansowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.