Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00613319/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
- 2024/BZP 00624544/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa w I półroczu 2025 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komunalny Związek Gmin "Dolina Redy i Chylonki"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190028643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konwaliowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-651
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kzg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bdc8fff3-23f4-4d5e-aa6e-32097e1a49bb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa w I półroczu 2025 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdc8fff3-23f4-4d5e-aa6e-32097e1a49bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003422/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Obsługa w I półroczu 2025 r. pięciu punktów zbiórki odpadów niebezpiecznych będących elementem PSZOK zlokalizowanych na terenie Gdyni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na obsłudze pięciu stacjonarnych kontenerowych Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych, zwanych dalej PZON, w których przyjmowane są odpady dostarczane przez mieszkańców.
Punkty Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowane są na terenie Gdyni w następujących dzielnicach:
• Cisowa – ul. Chylońska 301 – czas pracy – 10 godz./tydzień,
• Pogórze Dolne – ul. Żeliwna 3 – czas pracy – 10 godz./tydzień,
• Karwiny – ul. Nałkowskiej 20 – czas pracy – 10 godz./tydzień,
• Orłowo – ul. Kasztanowa 4A – czas pracy – 12 godz./tydzień,
• Witomino – ul. Konwaliowa 1 – czas pracy – 20 godz./tydzień.
W celu wykonania przedmiotu Zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do skierowania pracowników, z którymi zawarł umowy (o pracę, cywilnoprawne), do wykonywania czynności na rzecz Zamawiającego. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z zatrudnieniem osób obsługujących Punkty Zbiórki Odpadów, a jedynie ryczałtowy koszt obsługi pięciu PZON. Zatrudnionym osobom powierzone będzie wykonywanie czynności polegających na obecności pracownika w każdym z PZON zgodnie z określonym harmonogramem.
W punktach przyjmowane są odpady pochodzące wyłącznie z gospodarstw domowych, to znaczy, że ilości przekazywanych odpadów i ich charakter muszą jednoznacznie wskazywać na to, że pochodzą od mieszkańców a nie z działalności gospodarczej (rolnej, przemysłowej i usługowej).
Osoby zatrudnione do wykonywania obsługi PZON muszą stawić się na wyznaczonym stanowisku pracy w określonych w harmonogramie dniach i godzinach opisanych w SWZ. Jeśli z jakichś przyczyn pracownik nie będzie mógł przybyć na stanowisko pracy w określonych stałych godzinach pracy Punktu, to Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zastępstwo innej osoby. PZON musi być czynny w sposób ciągły w ustalonych dniach i godzinach, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy (nie przewiduje się przerwy urlopowej).
Obowiązek wypłaty wynagrodzenia osobom zatrudnionym przy obsłudze pięciu PZON spoczywa na Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83393,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83393,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83393,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych "ALFA" s.c. Włodzimierz Czerniejewski, Mirosława Czerniejewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5850002608
7.3.3) Ulica: ul. Horeszków 20
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-119
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG SPECJALISTYCZNYCH "ALFA" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG SPECJALISTYCZNYCH "ALFA" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83393,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Zaprojektowanie zabezpieczeń p.poż w budynku A przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
- NAPRAWA ZBIORNIKA WODY PITNEJ O POJEMNOŚCI 150 m3 ZAINSTALOWANEGO NA TERENIE UNIWERSYTECKIEGO CENTRUM MEDYCYNY MORSKIEJ I TROPIKALNEJ W GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH/LEKÓW
- SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH
- "Wymiana folii basenowej w budynku Pływalni Krytej przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości położonych na terenie gminy Szulborze Wielkie
- Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Suchożebry
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...).
- Remont części prawej budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu- sprawa nr 46/2025
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kluczewsko
- Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie- sprawa nr 45/2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.