Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00429955/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont sali gimnastycznej w budynku A przy ul. Milewskiego 6 w Zespole Szkół Technicznych w Turku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH IM. GEN. PROF. SYLWESTRA KALISKIEGO W TURKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych w Turku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000234554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Milewskiego 3B
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 063-2803612
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.urbanowski@zst.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zst.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont sali gimnastycznej w budynku A przy ul. Milewskiego 6 w Zespole Szkół Technicznych w Turku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d7f87df-3475-4860-b33a-fdfbc50d1d57
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00676270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZST 1/2193-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 360149,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Remont sali gimnastycznej w budynku A przy ul. Milewskiego 6 w Zespole Szkół Technicznych w Turku, na który składają się:
- roboty malarskie (skrobanie, gruntowanie, gładzie, malowanie, czyszczenie konstrukcji szkieletowych),
- wykonanie podłogi sportowej (rozbiórka starej podłogi, izolacje, ułożenie konstrukcji, montaż płyt, posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych, konserwacja posadzki, malowanie linii boisk),
- wyposażenie sali gimnastycznej (osłony grzejnikowe, drabinki sportowe, siatki zabezpieczające okna, kosze sportowe, ławki drewniane, listwy wielofunkcyjne ścienne wraz z siatkami),
- roboty elektryczne (demontaż starej instalacji, rozprowadzenie kabli, montaż oświetlenia podstawowego i awaryjnego, montaż i podłączenie łączników i gniazd wtykowych, zabudowa tablicy w rozdzielnicy niskiego napięcia RG T10 w korytarzu sali gimnastycznej, pomiary i sprawdzenia).
Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach, spełniający równocześnie wymagania określone w dokumentacji przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane przez normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy Pzp. Zastosowanie zamiennych lub równoważnych materiałów musi zostać poprzedzone załączeniem do oferty informacji zawierających zestawienie przewidzianych do zastosowania materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442984,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442984,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442984,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polbud S.C. B.P. Piwońscy Zakład usług budowlanych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652725347
7.3.3) Ulica: Izabeli Łopuskiej 10
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH POLBUD S.C. -B.P. PIWOŃSCY
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH POLBUD S.C. -B.P. PIWOŃSCY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442984,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z TURKU
- "Przebudowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego nr 15 o nr inw. 220/1015, w leśnictwie Krwony"
- Organizacja i przeprowadzenie wsparcia grupowego dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej oraz rodziców zastępczych z terenu powiatu tureckiego w postaciwyjazduedukacyjno-szkoleniowego
- Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Turek w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Dostawa materiałów do sterylizacji i wskaźników dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Domu Wiejskiego w Jaworniku - etap I - modernizacja dachu i roboty wewnętrzne
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- Budowa przedszkola na osiedlu Borek w miejscowości Turka, gmina Wólka
- 156/Cir/25/KK_Częściowy remont dachu, gzymsu i obróbek blacharskich budynku KGP przy ul. Puławskiej 148/150 w Warszawie.
- Likwidacja barier architektonicznych dla klientów z niepełnosprawnością Urzędu Miejskiego w Człuchowie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.