eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski"Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."



Ogłoszenie z dnia 2024-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM. MARIE JUCHACZ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000811632

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Podmiejska Boczna 10

1.4.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.4.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.4.4.) Województwo: lubuskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.gorzow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.gorzow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00675939

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00675843

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów

Przed zmianą:
Sukcesywna dostawa
środków pomocniczych refundowanych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im.Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych, poprzez przesłanie/dostawę do
Zamawiającego próbek wyrobów przed terminem składania ofert - po dwie sztuki każdego rodzaju towaru. Każda próbka powinna
być oznaczona numerem i nazwą odpowiadającym pozycji z formularzu cenowym (kolumna nr 1 formularza cenowego). Do oferty
Zamawiający wymaga dołączenia kart technicznych wyrobu z uwzględnioną chłonnością wg. normy ISO 11948-1 oznaczone
numerem, odpowiadającym pozycji w formularzu cenowym, o którym mowa powyżej.
Próbki należy dostarczyć na adres Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim ul. Podmiejska Boczna 10 66-400 Gorzów Wielkopolski
- odstępstwo od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu ofert przewidziane w art. 65 ust. 1 pkt. 4 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych.
Próbki należy umieścić w opakowaniu, zapewniającym ich ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi, opisanymi w następujący
sposób: „PRÓBKI - ZNAK SPRAWY SOZP.261.16.2024 NIE OTWIERAĆ PRZED 20.12.2024 r. godz. 10:00
PRZEKAZAĆ DO SEKRETARIATU"
Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
Próbki muszą zostać przesłane do terminu składania ofert - nie później niż dzień i godzina składania ofert.
Próbki będą stanowić wymagany załącznik do oferty.

Po zmianie:
Sukcesywna dostawa
środków pomocniczych refundowanych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im.Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych, poprzez przesłanie/dostawę do
Zamawiającego próbek wyrobów przed terminem składania ofert - po dwie sztuki każdego rodzaju towaru. Każda próbka powinna
być oznaczona numerem i nazwą odpowiadającym pozycji z formularzu cenowym (kolumna nr 1 formularza cenowego). Do oferty
Zamawiający wymaga dołączenia kart technicznych wyrobu z uwzględnioną chłonnością wg. normy ISO 11948-1 oznaczone
numerem, odpowiadającym pozycji w formularzu cenowym, o którym mowa powyżej.
Próbki należy dostarczyć na adres Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim ul. Podmiejska Boczna 10 66-400 Gorzów Wielkopolski
- odstępstwo od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu ofert przewidziane w art. 65 ust. 1 pkt. 4 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych.
Próbki należy umieścić w opakowaniu, zapewniającym ich ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi, opisanymi w następujący
sposób: „PRÓBKI - ZNAK SPRAWY SOZP.261.18.2024 NIE OTWIERAĆ PRZED 08.01.2025 r. godz. 10:00
PRZEKAZAĆ DO SEKRETARIATU"
Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
Próbki muszą zostać przesłane do terminu składania ofert - nie później niż dzień i godzina składania ofert.
Próbki będą stanowić wymagany załącznik do oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.