Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa dwóch podnośników transportowych elektrycznych dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach programu pn.: „Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 19 w Kaliszu
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251027071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Budowlanych 2
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 5032544
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sps19.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sps19.kalisz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dwóch podnośników transportowych elektrycznych dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach programu pn.: „Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c4ffe9e-a18c-4540-a680-73f2abd95d2f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00447373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00207266/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu do Ośrodka Wsparcia i Testów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c4ffe9e-a18c-4540-a680-73f2abd95d2f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4c4ffe9e-a18c-4540-a680-73f2abd95d2f
2. W niniejszym postępowaniu komunikacja między amawiającym a wykonawcami, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń przekazywane są wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem
Platformy.
W związku z tym:
1) składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,
2) złożenie oferty,
3) składanie podmiotowych środków dowodowych,
4) składania innych oświadczeń, informacji i wyjaśnień, odbywa się wyłącznie poprzez Platformę. Korespondencja kierowana do
Zamawiającego w sposób inny niż wskazany niniejszym punkcie nie będzie rozpatrywana.
3. Korespondencję kierowana do Zamawiającego należy oznaczać przynajmniej oznaczeniem sprawy wskazanym od pierwszej
strony SWZ.
4. Dokumenty muszą być:- w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy,- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy, - cyfrowego odwzorowania sporządzonego w postaci papierowej świadczonego przez mocodawcę, tj. dokumentu elektronicznego będącego kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Pełne informacje zostały zawarte w pkt 32 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pełne informacje zostały zawarte w pkt 32 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP19.271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 22000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch podnośników transportowych elektrycznych wyposażenia dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach programu pn.: „Centra
informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością”.
4.2. Zakres dostawy obejmuję dostawy dwóch podnośników transportowych elektrycznych, spełniających minimum następujące wymogi, tj.:
- maksymalny udźwig nie mniejszy niż 190 kg,
- wymagana możliwość podnoszenia pacjenta z podłogi
- wymagana klasa szczelności
– skrzynka kontrolna nie inna niż IP66,
- wymagana klasa szczelności siłownika (górny/dolny) – nie inna niż IP66/IP54,
- wymagana klasa szczelności pilota nie inna niż IP66,
- wymagany średni czas podnoszenia/opuszczania nie więcej niż 38s,
- wymagany poziom hałasu nie więcej niż 44dB,
- poziom siły wymaganej do obsługi pilota nie więcej niż 5N,
- liczba kamizelek w zestawie nie mniej niż 3 (mix rozmiarów),
- kamizelki z podparciem głowy,- gwarancja nie mniej niż 36 miesięcy,
- wymagana dostawa i montaż,
- wymagane szkolenie z obsługi,
- wymagana średnica przedniego koła nie mniej niż 75 mm,
- wymagana średnica tylnego koła nie mniej niż 100 mm,
- wymagana całkowita masa podnośnika 38 - 39 kg,
- kamizelki z podparciem w głowy w zestawie, mix rozmiarów, fabryczne, tego samego producenta co podnośnik, ilość wymagana na każdy egzemplarz to 3 sztuki;- przez cały okres gwarancji wymagana jest w przypadku zgłoszenia jakiejkolwiek usterki/nieprawidłowości w działaniu urządzenia wizyta osoby reprezentującej dostawę w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze,- przez dostawę i montaż rozumie się przyjazd pracownika na miejsce wyznaczone przez zamawiającego,- przez szkolenie z obsługi rozumie się uruchomienie oraz rzetelne objaśnienie działania sprzętów włącznie z demonstracją praktyczną dla zespołu pracowników,- wszystkie parametry dostarczonych produktów muszą znaleźć odzwierciedlenie w instrukcji obsługi urządzenia,- podczas dostawy urządzenia, osoba odpowiedzialna za nią, musi na życzenie odbiorcy, wyraźnie wskazać konkretny parametr i jego odzwierciedlenie w urządzeniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawarty został w pkt 22. SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kar umownych
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych poniżej, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w pkt 10.1. i 10.2. SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2. SWZ Wykonawcy wykazują w sposób następujący:
1) co najmniej jeden z wykonawców – jeżeli wykona usługi, do wykonania których wymagane jest posiadanie doświadczenia, o którym mowa w pkt 11.2.1) SWZ;
2) łącznie w przypadku warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 11.2.2) SWZ. Ponadto należy mieć na uwadze, iż zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tego z wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjanta), który wykona usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. Tym samym, w myśl nowych przepisów ustawy Pzp tylko ten spośród wykonawców, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu może realizować zakres przedmiotu zamówienia, którego warunek dotyczy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o braku podstaw wykluczenia
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu,
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) podmiotowych środków dowodowych, w zakresie, w którym wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117
ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy,
zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie Wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp”.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określa wzór umowy będący załącznikiem nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-08 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-08 13:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Adres poczty elektronicznej podany w pkt 1.5.9. niniejszego ogłoszenia nie służy do komunikacji między Zamawiającym aWykonawcami w postępowaniu, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń przekazywane odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://mzbm-kalisz.ezamawiajacy.pl.
2. Formę dokumentów lub oświadczeń, załączników jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SWZ.
3. Jeżeli w dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu podane będą wartości w innej walucie niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego Narodowego Banku Polskiego danej waluty z daty zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego postępowania. W przypadku, gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie ogłasza średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs danej waluty ogłoszony przez NBP.
ostatniego dnia przed dniem zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
4. Wymagania techniczne związane ze składaniem oferty w formie elektronicznej za
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa dwóch podnośników transportowych elektrycznych dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach programu pn.: "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością"
- Utworzenie Aktywnego Placu Zabaw przy Żłobku nr 3 w Kaliszu (poprzez przebudowę istniejących placów zabaw).
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Przebudowa Rektoratu przy ul. Nowy Świat 4 na cele dydaktyczne"
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" polegających na budowie 6 siłowni zewnętrznych na terenie Gmin Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej" .
- Przebudowa ul. Złotej w Kaliszu polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów na odc. od Ronda Żołnierzy Niezłomnych do ul. Bażanciej.
- Kompleksowa organizacja dwóch wydarzeń międzypokoleniowych - Senioriad na terenie Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch podnośników transportowych elektrycznych dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach programu pn.: "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością"
- Dostarczenie środków dydaktycznych i wyposażenia dla pracowni zawodowych Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaśle.
więcej: Pomoce medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.