Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00628865/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup paliw płynnych w 2025 r. przez Gminę Koszęcin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin
1.3.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 10
1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343576100
1.5.8.) Numer faksu: 34 3576 108
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21095e1b-8f13-465e-b307-935d55c38c941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup paliw płynnych w 2025 r. przez Gminę Koszęcin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21095e1b-8f13-465e-b307-935d55c38c94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00675873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004541/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup paliw płynnych w 2025 r. przez Gminę Koszęcin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628865
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych dla pojazdów będących w dyspozycji Urzędu Gminy w Koszęcinie:- Część I - Benzyna bezołowiowa PB98;
Zamawiający przewiduje zapotrzebowanie na paliwa w okresie trwania umowy w ilości:
a) benzyna bezołowiowa Pb-98 (zgodna z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych – Dz. U z 2024 poz. 1018 tj.) w ilości 4.000 litrów.
-Część II - Olej napędowy.
Zamawiający przewiduje zapotrzebowanie na paliwa w okresie trwania umowy w ilości:
a) olej napędowy ON (zgodny z PN-EN 590 i wymaganiami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych - (Dz. U z 2024 poz. 1018 tj.) w ilości 35.400 litrów.
2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i informuje, że jeden wykonawca może składać oferty w odniesieniu do wszystkich części, tj. dwóch.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne: paliwo premium za zwykły ON oraz paliwo premium za zwykłą Pb-98, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
3. Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z ww. obowiązującymi normami i przywoływanymi przepisami.
4.Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde żądanie Zamawiającego.
5. Wykonawca pokryje do pełnej wysokości wszystkie szkody powstałe z winy Wykonawcy w pojazdach, sprzęcie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowną koncesję, uprawniającą go do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami oraz przedstawić ją na każde wezwanie Zamawiającego.
7. Wykonawca musi dysponować, przez cały okres obowiązywania umowy, co najmniej jedną stacją paliw, umożliwiającą tankowanie samochodów ciężarowych, osobowych, autobusu, sprzętu oraz kanistrów.
8.Zakup benzyny bezołowiowej Pb-98 oraz oleju napędowego ON, będzie prowadzony sukcesywnie, stosownie do ich potrzeb.
9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze o 10 % od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych paliw w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza o 10 % od przedstawionej ilości, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów paliwa bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 26360,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych dla pojazdów będących w dyspozycji Urzędu Gminy w Koszęcinie:-Część I - Benzyna bezołowiowa PB98;
Zamawiający przewiduje zapotrzebowanie na paliwa w okresie trwania umowy w ilości:
a) benzyna bezołowiowa Pb-98 (zgodna z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych – Dz. U z 2024 poz. 1018 tj.) w ilości 4.000 litrów;
-Część II - Olej napędowy.
Zamawiający przewiduje zapotrzebowanie na paliwa w okresie trwania umowy w ilości:
a) olej napędowy ON (zgodny z PN-EN 590 i wymaganiami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych - (Dz. U z 2024 poz. 1018 tj.) w ilości 35.400 litrów.
2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i informuje, że jeden wykonawca może składać oferty w odniesieniu do wszystkich części, tj. dwóch. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne: paliwo premium za zwykły ON oraz paliwo premium za zwykłą Pb-98, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
3.Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z ww. obowiązującymi normami i przywoływanymi przepisami.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde żądanie Zamawiającego.
5. Wykonawca pokryje do pełnej wysokości wszystkie szkody powstałe z winy Wykonawcy
w pojazdach, sprzęcie Zamawiającego.
6.Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowną koncesję, uprawniającą go do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami oraz przedstawić ją na każde wezwanie Zamawiającego.
7. Wykonawca musi dysponować, przez cały okres obowiązywania umowy, co najmniej jedną stacją paliw, umożliwiającą tankowanie samochodów ciężarowych, osobowych, autobusu, sprzętu oraz kanistrów.
8. Zakup benzyny bezołowiowej Pb-98 oraz oleju napędowego ON, będzie prowadzony sukcesywnie, stosownie do ich potrzeb.
9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze o 10 % od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych paliw w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza o 10 % od przedstawionej ilości, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów paliwa bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 215586,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe "PAK-OIL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452332442
7.3.3) Ulica: ul. Dolna 2
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "PAK-OIL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "PAK-OIL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207090,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209214,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207090,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe "PAK-OIL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452332442
7.3.3) Ulica: Dolna 2
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "PAK-OIL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "PAK-OIL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207090,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Miasto i Gminę Działoszyn"
- Dostawa paliw na potrzeby bieżącej działalności Spółki Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o w Krapkowicach"
- "Sukcesywną dostawę paliw płynnych do pojazdów i maszyn Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych Gminy Goniądz".
- "Sukcesywna dostawa paliw silnikowych do pojazdów silnikowych i maszyn roboczych"
- Dostawa oleju napędowego dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Zakup paliw oraz akcesoriów pozapaliwowych do samochodów służbowych ZDMK.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.