eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielkie Oczy"Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania
i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielkie Oczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wielkie Oczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900588

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 2

1.5.2.) Miejscowość: Wielkie Oczy

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-627

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 163071274

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wielkieoczy.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wielkieoczy.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://epzp.wielkieoczy.info.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania
i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87cd7988-3c88-4724-9c30-7bf0ed5d8317

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00675487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067001/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 „Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2025”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610051

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.39.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 341729,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 1. Zagospodarowanie lasu.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ oraz wzór formularza ofertowego (zał. nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

77211300-5 - Usługi selekcji drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

77230000-1 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa

77231600-4 - Usługi zalesiania

4.5.5.) Wartość części: 90753,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2. Pozyskanie i zrywka drewna.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ oraz wzór formularza ofertowego (zał. nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

77211100-3 - Usługi cięcia drewna

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 250976,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dnia 02.12.2024 r. o godz. 18:13 Wykonawca Krzysztof Furgała Zakład Usług Leśnych, zgodnie z wytycznymi określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zamieścił na platformie zamówień publicznych Zamawiającego (epzp.wielkieoczy.info.pl) ofertę na realizację części 1 i 2 przedmiotowego zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp. oraz potwierdzenie z banku wykonania operacji przelewu wadium.
Zamawiający wyznaczył wadium w następującej wysokości: dla części 1 zamówienia 1000,00 zł, dla części 2 zamówienia 1500,00 zł (zapisy SWZ rozdz. XVI oraz ogłoszenie o zamówieniu sekcja VI, pkt 6.4.1). Wadium Wykonawcy nie wpłynęło jednak na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, tj. do 03.12.2024 r., godz. 10:00.
W „Specyfikacji Warunków Zamówienia” (rozdział XVI pkt 4) oraz w „Ogłoszeniu o zamówieniu” (sekcja 6.4.1) Zamawiający zastrzegł „Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego”.
Zgodnie z art. 97 ust. 5 p.z.p. "Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p.".
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający odrzuca ofertę dla części 1 i 2 zamówienia Wykonawcy Krzysztof Furgała Zakład Usług Leśnych, Wólka Krowicka 135, 37-625 Krowica Sama, NIP: 7931443559, ze względu na zaistnienie przesłanki art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, który brzmi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…) 14) wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium
w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 …”.
Na realizację przedmiotowego zamówienia nie wpłynęło więcej ofert. Zamawiający unieważnił postępowanie ze względu na zaistnienie przesłanki art. 255 pkt 2, który brzmi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (...) 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu...".

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dnia 02.12.2024 r. o godz. 18:13 Wykonawca Krzysztof Furgała Zakład Usług Leśnych, zgodnie z wytycznymi określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zamieścił na platformie zamówień publicznych Zamawiającego (epzp.wielkieoczy.info.pl) ofertę na realizację części 1 i 2 przedmiotowego zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp. oraz potwierdzenie z banku wykonania operacji przelewu wadium.
Zamawiający wyznaczył wadium w następującej wysokości: dla części 1 zamówienia 1000,00 zł, dla części 2 zamówienia 1500,00 zł (zapisy SWZ rozdz. XVI oraz ogłoszenie o zamówieniu sekcja VI, pkt 6.4.1). Wadium Wykonawcy nie wpłynęło jednak na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, tj. do 03.12.2024 r., godz. 10:00.
W „Specyfikacji Warunków Zamówienia” (rozdział XVI pkt 4) oraz w „Ogłoszeniu o zamówieniu” (sekcja 6.4.1) Zamawiający zastrzegł „Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego”.
Zgodnie z art. 97 ust. 5 p.z.p. "Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p.".
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający odrzuca ofertę dla części 1 i 2 zamówienia Wykonawcy Krzysztof Furgała Zakład Usług Leśnych, Wólka Krowicka 135, 37-625 Krowica Sama, NIP: 7931443559, ze względu na zaistnienie przesłanki art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, który brzmi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…) 14) wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium
w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 …”. Na realizację przedmiotowego zamówienia nie wpłynęło więcej ofert. Zamawiający unieważnił postępowanie ze względu na zaistnienie przesłanki art. 255 pkt 2, który brzmi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (...) 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu...".

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.