Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00653352/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
- 2024/BZP 00668356/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb taboru PCM Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jana Pawła II 68
1.4.2.) Miejscowość: Pabianice
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcm-szpital.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673048
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00653352
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw płynnych, dalej „paliw” dla Zamawiającego do pojazdów służbowych, w systemie sprzedaży
bezgotówkowej w szacowanych ilościach:
1) benzyna bezołowiowa Pb95 w szacowanej ilości 2.600 litrów, przy czym, stosownie do treści art. 433 pkt 4) ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż minimalny zakres świadczenia to nie mniej niż 1.560 litrów;
2) olej napędowy w szacowanej ilości 24.000 litrów, przy czym, stosownie do treści art. 433 pkt 4) ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż minimalny zakres świadczenia to nie mniej niż 14.400 litrów.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia ilości mniejszej niż wskazana maksymalna ilość paliwa, nie mniejszej jednak niż wskazana ilość minimalna.
3. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego na zasadzie bezgotówkowego tankowania do zbiornika pojazdów należących do Zamawiającego.
4. Oferowane paliwo musi być wysokiej jakości, spełniać polskie normy i spełniać wymagania określone w przepisach prawa, w tym m. in. w: Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska.
5. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) bezgotówkowy zakup paliw realizowany sukcesywnie przez tankowanie paliw przy użyciu identyfikatorów paliwowych (kart paliwowych/flotowych) bezpośrednio do zbiorników pojazdów służbowych należących do Zamawiającego, sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb, na stacji paliw wskazanej przez Wykonawcę;
2) zakup paliw musi być realizowany na stacjach paliw na terenie Pabianic i województwa łódzkiego, czynnych całodobowo przez 7 dni w tygodniu;
3) każde tankowanie pojazdów będzie udokumentowane z podaniem daty, nr rejestracyjnego pojazdu, rodzaju paliwa, jego ilości i ceny, wartości zakupionego paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu, nazwiska kierowcy i przebiegu pojazdu w momencie tankowania;
4) Wykonawca zobowiązuje się do wydania Zamawiającemu identyfikatorów (kart paliwowych/flotowych) bezpłatnie w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania i rozliczenia zamówienia;
5) Wykonawca musi posiadać portal flotowy do bieżącego monitorowania tankowań z możliwością generowania zestawień ilościowych pobranego paliwa, do wykorzystania w programie Excel;
6) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu w ramach wydanych kart paliwowych poza paliwami bezgotówkowy zakup materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający pod pojęciem materiały eksploatacyjne przyjmuje:
a) 32,5% roztwór mocznika do układów oczyszczania spalin,
b) olej silnikowy,
c) płyn do spryskiwaczy,
d) płyn do chłodnic,
e) płyn hamulcowy
f) żarówki,
g) bezpieczniki.
6. Wykonawca przy sprzedaży materiałów eksploatacyjnych zastosuje najkorzystniejszy dla Zamawiającego rabat zaproponowany w ofercie na paliwo. Zamawiający przewiduje, że zapotrzebowanie na materiały eksploatacyjne w trakcie trwania umowy wyniesie maksymalnie 1% wartości umowy.
7. Wszystkie karty paliwowe powinny spełniać bankowe standardy zabezpieczeń i być zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN, który będzie znany tylko ich użytkownikom.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw płynnych, dalej „paliw” dla Zamawiającego do pojazdów służbowych, w systemie sprzedaży bezgotówkowej w szacowanych ilościach:
1) benzyna bezołowiowa Pb95 w szacowanej ilości 2.600 litrów, przy czym, stosownie do treści art. 433 pkt 4) ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż minimalny zakres świadczenia to nie mniej niż 1.560 litrów;
2) olej napędowy w szacowanej ilości 24.000 litrów, przy czym, stosownie do treści art. 433 pkt 4) ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż minimalny zakres świadczenia to nie mniej niż 14.400 litrów.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia ilości mniejszej niż wskazana maksymalna ilość paliwa, nie mniejszej jednak niż wskazana ilość minimalna.
3. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego na zasadzie bezgotówkowego tankowania do zbiornika pojazdów należących do Zamawiającego.
4. Oferowane paliwo musi być wysokiej jakości, spełniać polskie normy i spełniać wymagania określone w przepisach prawa, w tym m. in. w: Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska.
5. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) bezgotówkowy zakup paliw realizowany sukcesywnie przez tankowanie paliw przy użyciu identyfikatorów paliwowych (kart paliwowych/flotowych) bezpośrednio do zbiorników pojazdów służbowych należących do Zamawiającego, sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb, na stacji paliw wskazanej przez Wykonawcę;
2) zakup paliw musi być realizowany na stacjach paliw na terenie Pabianic i województwa łódzkiego, czynnych całodobowo przez 7 dni w tygodniu;
3) każde tankowanie pojazdów będzie udokumentowane z podaniem daty, nr rejestracyjnego pojazdu, rodzaju paliwa, jego ilości i ceny, wartości zakupionego paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu, nazwiska kierowcy i przebiegu pojazdu w momencie tankowania;
4) Wykonawca zobowiązuje się do wydania Zamawiającemu identyfikatorów (kart paliwowych/flotowych) bezpłatnie w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania i rozliczenia zamówienia;
5) Wykonawca musi posiadać portal flotowy do bieżącego monitorowania tankowań z możliwością generowania zestawień ilościowych pobranego paliwa, do wykorzystania w programie Excel;
6) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu w ramach wydanych kart paliwowych poza paliwami bezgotówkowy zakup materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający pod pojęciem materiały eksploatacyjne przyjmuje:
a) 32,5% roztwór mocznika do układów oczyszczania spalin,
b) olej silnikowy,
c) płyn do spryskiwaczy,
d) płyn do chłodnic,
e) płyn hamulcowy
f) żarówki,
g) bezpieczniki.
6. Wykonawca przy sprzedaży materiałów eksploatacyjnych zastosuje najkorzystniejszy dla Zamawiającego rabat zaproponowany w ofercie na paliwo. Zamawiający przewiduje, że zapotrzebowanie na materiały eksploatacyjne w trakcie trwania umowy wyniesie maksymalnie 1% wartości umowy.
7. Wszystkie karty paliwowe powinny spełniać bankowe standardy zabezpieczeń i być zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN, który będzie znany tylko ich użytkownikom.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-27 11:00
Po zmianie:
2024-12-31 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-27 11:30
Po zmianie:
2024-12-31 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-25
Po zmianie:
2025-01-29
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Pabianice w roku szkolnym 2025/2026
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
- Zagospodarowanie terenu Bulwaru im. F. Krusche nad rzeką Dobrzynką
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i montaż windy dla budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych dla Gminy Błędów na okres 2 lat
- Zakup oleju napędowego dla autobusów Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie
- Zakup paliwa do samochodów sanitarnych i służbowych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Dostawa oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - lipiec 2025
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych i akcesoriów samochodowych do samochodów służbowych użytkowanych w WFOŚiGW we Wrocławiu
- Zakup oleju napędowego
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.