Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00653352/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
- 2024/BZP 00668356/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb taboru PCM Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jana Pawła II 68
1.4.2.) Miejscowość: Pabianice
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcm-szpital.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673048
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00653352
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw płynnych, dalej „paliw” dla Zamawiającego do pojazdów służbowych, w systemie sprzedaży
bezgotówkowej w szacowanych ilościach:
1) benzyna bezołowiowa Pb95 w szacowanej ilości 2.600 litrów, przy czym, stosownie do treści art. 433 pkt 4) ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż minimalny zakres świadczenia to nie mniej niż 1.560 litrów;
2) olej napędowy w szacowanej ilości 24.000 litrów, przy czym, stosownie do treści art. 433 pkt 4) ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż minimalny zakres świadczenia to nie mniej niż 14.400 litrów.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia ilości mniejszej niż wskazana maksymalna ilość paliwa, nie mniejszej jednak niż wskazana ilość minimalna.
3. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego na zasadzie bezgotówkowego tankowania do zbiornika pojazdów należących do Zamawiającego.
4. Oferowane paliwo musi być wysokiej jakości, spełniać polskie normy i spełniać wymagania określone w przepisach prawa, w tym m. in. w: Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska.
5. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) bezgotówkowy zakup paliw realizowany sukcesywnie przez tankowanie paliw przy użyciu identyfikatorów paliwowych (kart paliwowych/flotowych) bezpośrednio do zbiorników pojazdów służbowych należących do Zamawiającego, sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb, na stacji paliw wskazanej przez Wykonawcę;
2) zakup paliw musi być realizowany na stacjach paliw na terenie Pabianic i województwa łódzkiego, czynnych całodobowo przez 7 dni w tygodniu;
3) każde tankowanie pojazdów będzie udokumentowane z podaniem daty, nr rejestracyjnego pojazdu, rodzaju paliwa, jego ilości i ceny, wartości zakupionego paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu, nazwiska kierowcy i przebiegu pojazdu w momencie tankowania;
4) Wykonawca zobowiązuje się do wydania Zamawiającemu identyfikatorów (kart paliwowych/flotowych) bezpłatnie w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania i rozliczenia zamówienia;
5) Wykonawca musi posiadać portal flotowy do bieżącego monitorowania tankowań z możliwością generowania zestawień ilościowych pobranego paliwa, do wykorzystania w programie Excel;
6) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu w ramach wydanych kart paliwowych poza paliwami bezgotówkowy zakup materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający pod pojęciem materiały eksploatacyjne przyjmuje:
a) 32,5% roztwór mocznika do układów oczyszczania spalin,
b) olej silnikowy,
c) płyn do spryskiwaczy,
d) płyn do chłodnic,
e) płyn hamulcowy
f) żarówki,
g) bezpieczniki.
6. Wykonawca przy sprzedaży materiałów eksploatacyjnych zastosuje najkorzystniejszy dla Zamawiającego rabat zaproponowany w ofercie na paliwo. Zamawiający przewiduje, że zapotrzebowanie na materiały eksploatacyjne w trakcie trwania umowy wyniesie maksymalnie 1% wartości umowy.
7. Wszystkie karty paliwowe powinny spełniać bankowe standardy zabezpieczeń i być zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN, który będzie znany tylko ich użytkownikom.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw płynnych, dalej „paliw” dla Zamawiającego do pojazdów służbowych, w systemie sprzedaży bezgotówkowej w szacowanych ilościach:
1) benzyna bezołowiowa Pb95 w szacowanej ilości 2.600 litrów, przy czym, stosownie do treści art. 433 pkt 4) ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż minimalny zakres świadczenia to nie mniej niż 1.560 litrów;
2) olej napędowy w szacowanej ilości 24.000 litrów, przy czym, stosownie do treści art. 433 pkt 4) ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż minimalny zakres świadczenia to nie mniej niż 14.400 litrów.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia ilości mniejszej niż wskazana maksymalna ilość paliwa, nie mniejszej jednak niż wskazana ilość minimalna.
3. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego na zasadzie bezgotówkowego tankowania do zbiornika pojazdów należących do Zamawiającego.
4. Oferowane paliwo musi być wysokiej jakości, spełniać polskie normy i spełniać wymagania określone w przepisach prawa, w tym m. in. w: Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska.
5. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) bezgotówkowy zakup paliw realizowany sukcesywnie przez tankowanie paliw przy użyciu identyfikatorów paliwowych (kart paliwowych/flotowych) bezpośrednio do zbiorników pojazdów służbowych należących do Zamawiającego, sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb, na stacji paliw wskazanej przez Wykonawcę;
2) zakup paliw musi być realizowany na stacjach paliw na terenie Pabianic i województwa łódzkiego, czynnych całodobowo przez 7 dni w tygodniu;
3) każde tankowanie pojazdów będzie udokumentowane z podaniem daty, nr rejestracyjnego pojazdu, rodzaju paliwa, jego ilości i ceny, wartości zakupionego paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu, nazwiska kierowcy i przebiegu pojazdu w momencie tankowania;
4) Wykonawca zobowiązuje się do wydania Zamawiającemu identyfikatorów (kart paliwowych/flotowych) bezpłatnie w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania i rozliczenia zamówienia;
5) Wykonawca musi posiadać portal flotowy do bieżącego monitorowania tankowań z możliwością generowania zestawień ilościowych pobranego paliwa, do wykorzystania w programie Excel;
6) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu w ramach wydanych kart paliwowych poza paliwami bezgotówkowy zakup materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający pod pojęciem materiały eksploatacyjne przyjmuje:
a) 32,5% roztwór mocznika do układów oczyszczania spalin,
b) olej silnikowy,
c) płyn do spryskiwaczy,
d) płyn do chłodnic,
e) płyn hamulcowy
f) żarówki,
g) bezpieczniki.
6. Wykonawca przy sprzedaży materiałów eksploatacyjnych zastosuje najkorzystniejszy dla Zamawiającego rabat zaproponowany w ofercie na paliwo. Zamawiający przewiduje, że zapotrzebowanie na materiały eksploatacyjne w trakcie trwania umowy wyniesie maksymalnie 1% wartości umowy.
7. Wszystkie karty paliwowe powinny spełniać bankowe standardy zabezpieczeń i być zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN, który będzie znany tylko ich użytkownikom.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-27 11:00
Po zmianie:
2024-12-31 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-27 11:30
Po zmianie:
2024-12-31 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-25
Po zmianie:
2025-01-29
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Zorganizowanie i przeprowadzenie Zajęć wyrównujących szanse edukacyjne-korepetycje łącznie 360 godzin dla 25 uczestników projektu"Lepszy start"
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach przy ul. Warzywnej 6 i ul. Moniuszki 8a w Pabianicach
- Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn. Inwestycja z zakresu niezmotoryzowanego transportu indywidualnego w drodze powiatowej nr 3307E
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do obiektów MOSiR w Pabianicach
- Dostawa i wdrożenie systemu telefonii VoIP oraz alternatywnego łącza internetowego dla Urzędu Miejskiego w Pabianicach. Dostawa i wdrożenie systemu telefonii VoIP we wskazanych jednostkach podległych
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw do środków transportowych dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie na obszarze całego kraju
- Dostawa paliw płynnych dla Gminy Dobre w roku 2026
- Dostawa paliw (tankowanie) do sprzętu transportowego Placówek Straży Granicznej w Kodniu, Sławatyczach, Dorohusku, Horodle, Dołhobyczowie i Kryłowie
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego w 2026 roku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Słomnikach"
- Dostawa paliw płynnych w m. Stoczek Łukowski
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych - oleju napędowego ON (B0), benzyny bezołowiowej E95 oraz płynu Ad Blue na 2026 rok do pojazdów i urządzeń technicznych na potrzeby Gminy Trzeszczany
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





