eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowicePrzebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W WADOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320029

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trybunalska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338721111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_wadowice@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c0cd4b3-a3c4-451a-8e39-10d1580a4ed5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c0cd4b3-a3c4-451a-8e39-10d1580a4ed5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227215/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa bramy glównej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609258

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.6.2024.KP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„PRZEBUDOWA BRAMY GŁÓWNEJ
W ZAKŁADZIE KARNYM W WADOWICACH”
1. Zamówienie będzie realizowane na podstawie dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ – „OPZ”.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45111100-9, 45262520-2, 45223500-1, 45442100-8, 45262350-10, 45421000-4, 45315100, 45311100, 45330000-9, 45332000-3
3. Przygotowanie inwestycji należy prowadzić zgodnie z:
• Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r.
w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 129, poz. 844) ze zmianami opublikowanymi w rozporządzeniu MPiPS z dnia 11-06-2002 r. (Dz. U. Nr 91, poz. 811).
• Stosowane materiały budowlane i instalacje, muszą mieć aktualne aprobaty i kryteria techniczne ITB lub innej jednostki badawczej dopuszczający je do stosowania
w budownictwie oraz winny odpowiadać PN.
4. Zakres prac objętych zamówieniem:
a. wykonanie robot budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych,
b. nadzór autorski nad realizacją zadania obejmujący: uczestnictwo w naradach technicznych,
c. opiniowanie, zatwierdzanie zmian / różnic między wykonaniem robot a rozwiązaniami określonymi w dokumentacji projektowej, udział w odbiorze robót, opiniowanie proponowanych przez wykonawcę robot rozwiązań zamiennych, w stosunku do materiałów, urządzeń oraz robót, określonych w dokumentacji projektowej, sprawdzanie pod kątem kompletności, poprawności oraz zgodności z wymogami użytkownika dokumentacji powykonawczej, udział w odbiorze sporządzanej przez wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej,
d. przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót
i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów (na Wykonawcy będzie ciążyć obowiązek przygotowania materiałów do pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu robot do PINB).
e. Sporządzenie Świadectwa Charakterystyki Energetycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45442100-8 - Roboty malarskie

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 719205,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 993840 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719205,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STABO S.C. Stanisław Jonik, Bartłomiej Jonik, Małgorzata Łącka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751498707

7.3.3) Ulica: Handlowców 2

7.3.4) Miejscowość: Modlniczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-085

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719205,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-17 do 2025-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.