Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doraźne naprawy i udrożnienie kanalizacji sanitarnej uszkodzonej w wyniku powodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prudnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI 3
1.5.2.) Miejscowość: Prudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@prudnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.prudnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28d57092-9e29-4e59-9ca8-450ef73aa3f51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doraźne naprawy i udrożnienie kanalizacji sanitarnej uszkodzonej w wyniku powodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28d57092-9e29-4e59-9ca8-450ef73aa3f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Udzielenie zamówienia publicznego następuje w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć i wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia - w związku z realnym zagrożeniem życia i zdrowia mieszkańców gminy Prudnik, działając w stanie wyższej konieczności, podjęto natychmiastowe działania w celu uchylenia bezpośredniego zagrożenia, będącego skutkiem powodzi we wrześniu 2024 r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I-II.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 628050,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Doraźne naprawy i udrożnienie kanalizacji sanitarnej uszkodzonej w wyniku powodzi”.
W ramach zadania należy wykonać:
1) Naprawę kolektora kanalizacji sanitarnej DN 1000 w miejscowości Prudnik uszkodzonego w skutek powodzi jaka miała miejsce we wrześniu 2024r. Naprawa obejmuje:
a) prace ziemne i przygotowawcze,
b) naprawa odcinka ok. 30 mb betonowego kolektora kanalizacji sanitarnej DN 1000,
c) naprawa uszkodzonych studni kanalizacyjnych na kolektorze kanalizacyjnym,
b) naprawa umocnień kolektora.
2) Naprawę odcinków kanalizacji sanitarnej DN 400 w miejscowości Moszczanka uszkodzonych w skutek powodzi jaka miała miejsce we wrześniu 2024r. Naprawa obejmuje:
a) prace ziemne i przygotowawcze,
b) naprawa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej DN 400 o łącznej długości ok. 180,00 mb,
c) naprawa uszkodzonych studni kanalizacyjnych na kolektorze kanalizacyjnym,
d) naprawa umocnień sieci kanalizacji sanitarnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 772501,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaim Czesław Firma Handlowo-Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491864510
7.3.3) Ulica: Rupniów 157
7.3.4) Miejscowość: Nowe Rybie
7.3.5) Kod pocztowy: 34-652
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAIM CZESŁAW Firma Handlowo - Usługowa
jakie przetargi wygrała firma
KAIM CZESŁAW Firma Handlowo - Usługowa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 772501,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Remonty dróg gminnych
- "Naprawa uszkodzonego po powodzi korpusu drogowego drogi leśnej nr 569/242 w leśnictwie Pokrzywna"
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- Przebudowa pomieszczeń II oddziału całodobowego w bud. G "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.