eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikDoraźne naprawy i udrożnienie kanalizacji sanitarnej uszkodzonej w wyniku powodzi



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doraźne naprawy i udrożnienie kanalizacji sanitarnej uszkodzonej w wyniku powodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prudnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI 3

1.5.2.) Miejscowość: Prudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@prudnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.prudnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28d57092-9e29-4e59-9ca8-450ef73aa3f5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doraźne naprawy i udrożnienie kanalizacji sanitarnej uszkodzonej w wyniku powodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28d57092-9e29-4e59-9ca8-450ef73aa3f5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Udzielenie zamówienia publicznego następuje w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć i wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia - w związku z realnym zagrożeniem życia i zdrowia mieszkańców gminy Prudnik, działając w stanie wyższej konieczności, podjęto natychmiastowe działania w celu uchylenia bezpośredniego zagrożenia, będącego skutkiem powodzi we wrześniu 2024 r.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I-II.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 628050,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Doraźne naprawy i udrożnienie kanalizacji sanitarnej uszkodzonej w wyniku powodzi”.
W ramach zadania należy wykonać:
1) Naprawę kolektora kanalizacji sanitarnej DN 1000 w miejscowości Prudnik uszkodzonego w skutek powodzi jaka miała miejsce we wrześniu 2024r. Naprawa obejmuje:
a) prace ziemne i przygotowawcze,
b) naprawa odcinka ok. 30 mb betonowego kolektora kanalizacji sanitarnej DN 1000,
c) naprawa uszkodzonych studni kanalizacyjnych na kolektorze kanalizacyjnym,
b) naprawa umocnień kolektora.
2) Naprawę odcinków kanalizacji sanitarnej DN 400 w miejscowości Moszczanka uszkodzonych w skutek powodzi jaka miała miejsce we wrześniu 2024r. Naprawa obejmuje:
a) prace ziemne i przygotowawcze,
b) naprawa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej DN 400 o łącznej długości ok. 180,00 mb,
c) naprawa uszkodzonych studni kanalizacyjnych na kolektorze kanalizacyjnym,
d) naprawa umocnień sieci kanalizacji sanitarnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 772501,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaim Czesław Firma Handlowo-Usługowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491864510

7.3.3) Ulica: Rupniów 157

7.3.4) Miejscowość: Nowe Rybie

7.3.5) Kod pocztowy: 34-652

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 772501,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.